Naisasiat

  • 7 521 588
  • 26 580

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta entäs siinä vaiheessa, kun ette vielä seurustelleet?? Olisiko siinä vaiheessa väliä millaisia kukkia tuo? Mikä sen merkitys yleensäkin nuorelle naiselle on?
(kohdista kuulustelun sinuun, koska ikäsi taitaa olla parinkympin paikkeilla, ja siksi lähellä omaa "kohdettani". Muista palstan neitokaisista ei tätä tietoa ole.)

No kukkien saaminen olisi kyllä todella luksusta, en tosiaan ole tottunut saamaan kukkia... En tiedä onko niin yleistä ehkä sitten meidän sukupolven keskuudessa? Mutta kukat mitkä kukat, joka tapauksessa minä ainakin ilahtuisin ihan sairaasti.

Vinkkinä vaan, että yksi erittäin kaunis, tyylikäs ja naisten suosikkikukka on lilja, etenkin valkoinen sellainen.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mutta entäs siinä vaiheessa, kun ette vielä seurustelleet?? Olisiko siinä vaiheessa väliä millaisia kukkia tuo?

Uhraatkohan nyt vähän liikaa ajatuksia noihin kukkiin. Jos ihastuksesi kohde lemppaa sinut sen takia, että toit väärän rehupuskan, ei ole mimmi minkään arvoinen.

Menee vähän samaan kategoriaan kuin tanssi. Jos ei tanssimatta saa, olen mieluummin ilman.
 
Uhraatkohan nyt vähän liikaa ajatuksia noihin kukkiin. Jos ihastuksesi kohde lemppaa sinut sen takia, että toit väärän rehupuskan, ei ole mimmi minkään arvoinen.

Menee vähän samaan kategoriaan kuin tanssi. Jos ei tanssimatta saa, olen mieluummin ilman.
Todennäköisesti. Likka on kuitenkin äärimmäisen fiksu jne, ja tuskin on väliä onko se ruusu, lilja, gerbera vai lillukanvarsi. Meikä on vaan niin tajuton jahkaaja, että tämä on vielä pientä.
 

scholl

Jäsen
No kukkien saaminen olisi kyllä todella luksusta, en tosiaan ole tottunut saamaan kukkia... En tiedä onko niin yleistä ehkä sitten meidän sukupolven keskuudessa?

Ehkä ajat ovat muuttuneet. Sinun sukupolvessasi on ongelma, että siellä on sitä löysähousupipopää-jengiäkin.

Kai se kukkien ostaminen lähtee vanhemmista. Nuori ostaa kukkia, jos on tottunut kotonaan siihen, että kukkia on ollut olemassa tai on käyty kukkakaupoissa. Sitten kun on yli kolmekymppinen niin ei sitten enää välttämättä mitään kukkia jaksa ostella. Se on sellaista nuoruuden intoilua ostaa kukkia lähes jatkuvasti - myös itselleen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
No huh huh. Minä olisin ollut tyytyväinen jos olisin edes kerran saanut kukkia tuossa vuoden kestäneessä seurustelusuhteessa. Ihan sama tuliko ruusuja tai tuliko pariton määrä. Ihmeen nirsoja naisia.
Sama juttu. Olen aina yhtä ilahtunut, kun saan kukkia. Mallilla tai määrällä ei ole väliä. Ja olen minä niitä aika usein saanutkin.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Vie horsma, se rentun ruusu. Siinä on tunnetta ja tyyliä, eikä maksa mitään. Samalla sukeudut hänen suosioonsa vikoinesi päivinesi, eikä ole liian imelääkään, kun kerta alkutaipaleella olette.

Toisaalta voisit viedä kaksi erilaista kukkaa, kertoa, ettet osannut päättää, kummasta juuri hän enemmän pitäisi, näin saisit tietää vastaisen varalle hänen lempikukkansa, eikä siinä olisi enää pähkäiltävää.

Tulppaania en tässä yhteydessä kyllä veisi, olisi siinä siksi selvä animaalinen viesti neidille, että jos on ujo niin karkuun painelee.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sama juttu. Olen aina yhtä ilahtunut, kun saan kukkia. Mallilla tai määrällä ei ole väliä. Ja olen minä niitä aika usein saanutkin.

Joo tässä ollaan kyllä samaa mieltä. Ehkä muuten kaikkein paras on itse kerätty kimppu jos se on mahdollista? Ehkä Helsingin keskustassa ei oikein ole, mutta noin muuten.

Ajatuksena kukkien antaminen on kyllä ihana, mutta olen tainnut tosiaan saada kukkia mieheltä elämäni aikana ehkä neljä kertaa. Entiseltä poikaystävältä en kertaakaan. Ehkä ihan hyvä että se jätti.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eri asia korkeintaan häissä tai jossain muussa tilaisuudessa jossa mukaan kävelee tapoja ja perinteitä, mutta kyllä muuten hommasta pitää selvitä kukkakauppiaan neuvoin tai omalla tuntemuksella. Kunhan ne nyt eivät ole heitettynä johonkin S-Marketin muovipussiin "tuossa on pidä hyvänäs onko kahvia".

Lahjoista yleensä muuten tuli mieleen että jos joskus kauneudenhoitotuotteita (naiselle) ostaessa menee sormi suuhun sen suhteen mikä väri tai merkki sopii kenellekin niin vihjeenä voin sanoa että laadukas kajali on kaikilla kimalaisilla samanväristä. Niin noh, nykyään pojatkin meikkaa.

Ajatuksena kukkien antaminen on kyllä ihana, mutta olen tainnut tosiaan saada kukkia mieheltä elämäni aikana ehkä neljä kertaa. Entiseltä poikaystävältä en kertaakaan. Ehkä ihan hyvä että se jätti.

Jep, kyllä sinulle löydetään vielä mies joka älyää edes merkkipäivänä tai muina juhlapäivinä sen verran huomioida että tuo kukkia muutenkin kuin värikkäiden bokserien haalistuneena kuvana vappuhumalan sekoittamana.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä en voisi viedä naiselleni kukkia sillä hän epäilisi minun tehneen jotakin pahaa.
Itsekin välillä kelasin että jos jonain satunnaisina päivinä käyttäydyn yltiöpäisen romanttisesti ja "ihanasti", alkaa epäilyt vieraiden pesien nuuskimisesta nousta pintaan. Hyvin nämä yllärihetket lopulta aina menivät.

Oli se ihan mukava toisen reaktioiden näkemisen vuoksi yllättää, tuleehan siinä itselleenkin hyvä mieli kun näkee että toisen sydäntä lämmittää joku teko. Vielä viime syksynä tuossa duunimatkani varrella oli nyt jo edesmennyt makeiskauppa, siinä ikkunassa bongasin eräänä perjantaina aivan järjettömän kokoisen ja todella hienon konvehtirasian, jotain belgialaista suklaata komeisiin ja todella jättimäisiin kuoriin paketoituna. Hintaakin toki riitti Euroshopper-levyn kilohintoihin verrattuna, mutta pakkohan se oli puoliskolle ostaa ns. puoliromattisessa ja jopa puolihumoristisessa mielessä yliampuvan kokonsa vuoksi, ja käydä vielä viereisen kukkakaupan kautta täydentämässä kotiinviemisiä.

Varmaan naiset ja miehet sen verran erilailla asioita ajattelevat ja tuntevat, että paha oikeastaan sanoa miltä tuollainen kukkalinja vastaanottajasta tuntuu koska itseäni ei varmaan kasvit jaksaisi pahemmin innostaa, mutta silloin se taas nähtiin, että ilmeisen hyvältä tuollainen rankan työviikon päätteeksi tapahtuva arkielämän piristäminen ja yllättäminen tuntuu.

Eli, jos hellyyttä ja huomiota kaipaa, kannattaa välillä muistaa kumppaniaan ylläreillä. Mieluummin siis positiivisilla sellaisilla..
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ikerin kanssa samoilla linjoilla. Jos olen ikinä keneltäkään poikaystävältä saanut jotain ihanaa yllärituliaista, niin ilahtunut minä siitä olen. Mieleen ei ole juolahtanut, että kyseistä lahjan antajaa olisi pitänyt epäillä jostain. Tilannetaju on tietysti a ja o, mutta kyllä epäily kertoo saajastakin jotain vähän negatiivisempaa.
 

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Minä en voisi viedä naiselleni kukkia sillä hän epäilisi minun tehneen jotakin pahaa.

Ei millään pahalla mutta kyllä tää kertoo jotain vastaanottajastaKIN,mustasukkasuuttakin pitäs olla määrättyyn rajaan saakka.
Kokonaan eri asia on jos tulet aamulla kotiin sinapit ja huulipuna poskessa sekasin,hajuveden löyhkätessä niin että ampiaiset pörrää perässäs ja vielä kaupungin puistosta varastetut kuihtuneet kukat kädessäs.
 

scholl

Jäsen
Jos ei menisi liian yksipuoliseksi naisten tunteiden ajatteluksi niin entäs miehet. Kuinka moni mies saa yllätystuliaisia? Hemmetti seurustelussakin olisikin puolensa, jos harva se päivä saisi lahjoja. Ei tarvitsisi odotella jouluja, syntymä- tai nimipäiviä, jos nainen kantaisi lahjoja ovesta sisään. Aika epäilyttäviä naiset, joita itse olen tapaillut, koska en ole saanut treffeilläkään lahjoja. Tosin en ole jaksanut enää käydä treffeillä vuoden 2001 jälkeen, mutta silloin kun kävin niin ei tullut koskaan lahjoja. Häpeäisivät.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ajatuksena kukkien antaminen on kyllä ihana, mutta olen tainnut tosiaan saada kukkia mieheltä elämäni aikana ehkä neljä kertaa. Entiseltä poikaystävältä en kertaakaan. Ehkä ihan hyvä että se jätti.

Montako kertaa itse ostit ja annoit poikaystävällesi kukkia?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Jos ei menisi liian yksipuoliseksi naisten tunteiden ajatteluksi niin entäs miehet. Kuinka moni mies saa yllätystuliaisia?

Minä. Lähes joka kerta kun vaimo on käynyt soppailemassa, mukaan on tarttunut myös minulle jotain. Usein kirja, josta olen hienovaraisesti vihjaissut, tai kalsarit, paita, partavettä jne. En tosin tiedä, voiko noita enää kutsua yllätystuliaisiksi, koska en ole juurikaan niistä yllättynyt. Mukavaa se on silti tuollainen lahjominen.
 

scholl

Jäsen
Mukavaa se on silti tuollainen lahjominen.

Aivan. Kyllä minäkin seurustelisin, jos lahjottaisiin. Siis jos olisi muutenkin hyvä suhde. Tärkeintähän ei ole se ajatus, vaan ne lahjat ;) Kuten jouluna konsanaan.

edit. mietin sitä, että jos esim. saisi yllätyksenä lipun lätkä- tai futismatsiin tai nainen olisi varannut vkonloppureissun vaikka ihan Suomessakin sellaiseen mestaan, missä itse ei tule käytyä niin tollainen meininki olisi ihan jees. Safkaaminen ulkonakin voisi tuntua erilaiselta eri ympäristössä ja hotellissa voisi sitten keitottaa tms.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jos ei menisi liian yksipuoliseksi naisten tunteiden ajatteluksi niin entäs miehet. Kuinka moni mies saa yllätystuliaisia?
Olen itse kyllä yrittänyt pitää omalta osaltani tästä vastavuoroisuuden periaatteesta huolta. Kiva kukkia ja yllätyslahjoja on saada, mutta mukava niitä on antaakin. Olen ostanut miehelle ylläriksi kukkaakin ja responssi oli ilahtunutta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jos joku miettii persoonallista lahjaa ja todellista testiä parisuhteen kestävyydelle juuri nyt, kannattaa päräyttää Hämeenlinnaan Tiiriön ABC:lle. Nautin nakkikeittoa lounaaksi, mutta se ei ole lahjaideani, vaan kirja-alesta löytämäni Johannes Virolaisen elämänkerta. 33 euron kirja about 94 prosentin alennuksessa, siis 1,8 euroa.

Jos Hän ilahtuu kyseisestä lahjasta, hän todella rakastaa sinua.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nainen sitten saattaa närkästyä pelkästään sen takia, että on ostettu väärä määrä, kun ei ole tietämystä.

Aika outo täytyy daamin olla jos närkästyy 'väärästä määrästä' ... et sä sellaisen kanssa haluaisi seurustellakaan, tiäks.

Enkä mitenkään usko olevani ainoa nainen maailmassa, joka seurustelukumppania/miestään on ilahduttanut silloin tällöin spontaaneilla lahjuksilla. Työmatkoilta tarttui yleensä jotain mukaan (jos ei muuta niin taxfreetuomisia) ja ihan muuten vaan paitoja, kirjoja, musiikkia tjsp.
 

scholl

Jäsen
Olen itse kyllä yrittänyt pitää omalta osaltani tästä vastavuoroisuuden periaatteesta huolta. Kiva kukkia ja yllätyslahjoja on saada, mutta mukava niitä on antaakin. Olen ostanut miehelle ylläriksi kukkaakin ja responssi oli ilahtunutta.

Ai no hyvä se ei olekaan sitten naisten ominaisuus, vaan olen ollut tekemisissä retale- tai kitupiikkinaisten kanssa. Jatkossa jos ja kun naiset minua iskevät niin pitää liittää tuo lahja-asia selvilleotettavien taustaseikkojen listalle.
 

Benny S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Jos joku miettii persoonallista lahjaa ja todellista testiä parisuhteen kestävyydelle juuri nyt, kannattaa päräyttää Hämeenlinnaan Tiiriön ABC:lle. Nautin nakkikeittoa lounaaksi, mutta se ei ole lahjaideani, vaan kirja-alesta löytämäni Johannes Virolaisen elämänkerta. 33 euron kirja about 94 prosentin alennuksessa, siis 1,8 euroa.

Jos Hän ilahtuu kyseisestä lahjasta, hän todella rakastaa sinua.

Tuosta ABC:stä tuli mieleen suorastaan hulvaton juttu, kun Isäni kaveri vei vaimonsa 25v. hääpäivänä syömään juhlan kunniaksi Vaasan ABC:lle. Laihialta ovat kotoisin.
 

scholl

Jäsen
Jos joku miettii persoonallista lahjaa ja todellista testiä parisuhteen kestävyydelle juuri nyt, kannattaa päräyttää Hämeenlinnaan Tiiriön ABC:lle.

Päräyttämisestä tulikin mieleeni se, että naiset voisivat olla muutenkin aktiivisia ja soittaa, että tulevat hakemaan autollaan mies himasta ja olisivat keksineet jotain mielenkiintoista tekemistä. Jos ei muuta niin nainen ajaisi miehen vaikka jonnekin golfklubille lounaalle tai jotain vastaavaa. Niissä on yleensä mukava ympäristö ja kohtalainen ruokakin. Tai ihan mitä vain. Ei tarvisi olla sen lisäksi välttämättä lahjaa ollenkaan. Minulla on jotenkin sellainen kuva, että suurin osa naisista on aika passiivisia nysväreitä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ei tarvisi olla sen lisäksi välttämättä lahjaa ollenkaan. Minulla on jotenkin sellainen kuva, että suurin osa naisista on aika passiivisia nysväreitä.

Eivät kaikki naiset. Lahjahan voi olla myös palvelus. Viime viikonloppuna vaimo pesi autonsa ja tuli sitten kysymään haluaisinko, että hän pesee minunkin autoni. Siitä hyvästä sain tosin pulittaa siiderin paikallisessa, mutta se on pieni hinta niin kettumaisesta puuhasta kuin autonpesu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös