Nainen jota on vaikea unohtaa

  • 24 389
  • 59

NHL

Jäsen
Äsken oli vähän v-mäinen olo, mutta fiilis parani selkeästi tätä ketjua lukiessa. Hyviä tarinoita, erityisesti toi Pena Barcelonassa.

Preda: Oon kuullu, että naiset tykkää herkistä miehistä, mutta sä taidat olla poikkeuksellisen hipaisuherkkä. "Multa tuli jo", sano puutarhuri.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sepänkadun ihana blondiini ei voi koskaan unohtua Väinön sydämmestä. Vieläkin muistan nuo odotuksen hetket milloin hän lähtisi kauppareissulleen, noin kolmentoista vuotiaan Väinön ja kaverien sijoittautuminen ja hiirenhiljaa odottaminen rappukäytävällä selällään että näkisi nuo ihanat valkoiset pikkupöksyt ! Minihame ja ihanat töntöt mitkä täydensivät tämän ihanan vartalon , se että rouvan kasvot eivät ihan vastanneet vartalon muotoa ei haitannut kovastikkaan tahtia, ( kasvot Esa Pakarinen) ! Rappusten alla odottaminen ja kihelmöivä jännitys sai lopulta ihanan palkinnon ! Rouva lähtisi uimaan , ja tieto tuli hänen omasta suppusuustaan, rauman uimahallin naisten ikkunat olivat vielä kirkasta lasia, se mitä näimme vuoronperään toistemme olkapäiltä ei voi koskaan unohtua mielestämme. En viitsi kuvailla
asiaa sen enempää , ettei kenenkään näppäimistö tahriinnu.

PS. Ihanaa, tosin hieman lihavaa !
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti NHL


Preda: Oon kuullu, että naiset tykkää herkistä miehistä, mutta sä taidat olla poikkeuksellisen hipaisuherkkä.

Niin, mullon ns. kolmen minuutin muna - se tulee kuin ammuttuna.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Re: Taidanpa minäkin hiukan tilittää.

Viestin lähetti Toupal
Eli, kuten jo vuoden 2002 kesälläkin olin taas vaihteeksi paikkakuntamme turistirysässä numero uno, tarkoitan siis Olavinlinnaa
Lähdin viime kesänä täältä Tampereelta Itä-Suomen turneelle ja yhtenä vierailukohteena oli juuri tuo Olavinlinna. Lippuluukulla oli äärimmäisen kaunis ja hymyileväinen nuori nainen. Sanoin vaimollekkin, että olipa nätti ja ystävällinen tyttö. Kun myöhemmin lähdimme kiertueelle niin mielestäni juuri tuo tyttö tarjosi kierroksen Italiaa solkkaaville, joten puhumme melko varmasti samasta tytöstä.

Olin jo kyllä ko. ihanuuden unohtanut mutta tuli nyt uudelleen mieleen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Hurriganes tuossa pääni vieressä laulaa radioaalloilla Bourbon Streetistä.
Sitäpä tuli mieleeni eräs juhannus kiimaiselta 70-luvulta.
Olin juhlistamassa jussia Helsingin Mustikkamaalla Hurriganesin konsertissa. Meno oli kovaa, niin esiintymislavalla (Cisse Häkkinen oli selkeesti silminnähden jurrissa, mutta kyllähän se sillä bassollaan kolmisointua veivasi vaikka olisi ollut koomassa) kuin lähialueen pusikoissakin.

Meikäläinen alkoi illan mittaan tulla yllättävän hyvin "juttuun" erään söpön punatukkaisen tytön kanssa - jossakin vaiheessa alkoi korvan imeskely ja himokas suutelu. Tuntui että tyttö meinaa imeä minulta silmät päästä suun kautta.
Illan mittaan olimme myös nautiskelleet Vermouth Biancoa siihen tahtiin, että estot ja tasapaino olivat joitakin kaukaisia kummituksia vain.
Päädyimme sitten tuona keskikesän juhlavana yönä erääseen pensaaseen päällekkäin. Paidan napit lentelivät ja farkkujen vetoketju rapisi seksikkäästi auki. Pääsin imeskelemään tytön rintojen herkkumuttereita... ja sitten yhtäkkiä tyttö totesi vähemmän seksikkäästi, että hänellä on kamala kusihätä.

Noh, tytsy sitten veti vaatetta takaisin yllensä (lainasin hänelle farkkutakkini, koska olin kiimoissani repinyt hänen paidastansa napit), pussasi vielä himokkaasti minua suulle ja lähti tyhjentämään rakkoaan meren rantaan.
Minä jäin kalu kovana puskaan makaamaan.
Arvatkaas huviksenne, tuliko se friidu koskaan takaisin?
No, eipä tietenkään. Stondis häipyi kummasti, kun noin viidentoista minuutin odottelun jälkeen tajusin, että siinä meni punatukkaisen panokoneen mukana minun farkkutakkini ja takin taskuissa olleet avaimeni ja lompakko rahoineen.

Sillä lailla.
 

Lape7

Jäsen
On vaikea unohtaa naista, jonka näkee koulumatkalla puistelevan mattoja ilman housuja, kännissä kuin käki klo. 8 aamulla.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tälläinen nainen joka tuli eilen vastaan, tai no sanotaanko että kulki edellä, jota ei voi varmasti unohtaa. Kummittelee edelleenkin mielessäni.

Olin tosiaan palaamasta koulusta kotiin, kun tässä ihan asuintaloni vierustalla kulki edelläni oikea kaukaisimman aasian helmi.

Hänellä oli pitkä reilusti yli olkapäiden ulottuva musta paksu tukka, yllään valkoinen aivan vitivalkoisen puhdas kauluspaita ja ruudullinen minihame. Johtuen minihameesta, pääsivät tämän neidon sääret oikeuksiinsa, ja voi mitkä sääret olivatkaan. Pitkät ja virtaviivaiset ja sileät, vaaleankellanruskealla iholla. Uskomattomat kiinteät sääret, jonkalaisia en ole eläissäni usein, jos koskaan nähnyt ja se keinuva liike tuolla jumalattarella, joksi hänet oitis mielessäni tituleerasin. Kasvojaan en ehtinyt kunnolla nähdä, mutta aasialaiseen tapaan kauniit vinot silmät tummanruskeilla pupilleilla ja sirot kasvot.

Kyllä olin hämmennyksissäni ja harmittaa vietävästi, etten katsonut minne hän oikein meni. Kuinka moiselle ihanuudelle voisi mennä puhumaan, mitä sille sanoisi.

En voi unohtaa tuota uskomatonta naista, mutta toivon näkeväni hänet toiste.

Huokaus.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Tsilarin muija!

Monet maratonit on vedetty korttelin ympäri tämän täti-ihmisen ansiosta. Eihän se tietenkään syyttä kiivastunut, mutta vieläkin pelottaa kun muistelee kaikkia niitä kertoja kun korvasta vetäen on menty mutsille ja faijalle "vähän selvittelemään asioita". Ei unohdu ei.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Nainen ja nainen... tyttö hän silloin vielä oli.

9. luokka, loppukesä. Hänellä oli pitkät kauniit hiukset, naisellisen leveät lanteet, sädehtivät silmät ja uskomattoman kaunis hymy. Ja se nauru. Se kaikuu korvissa vieläkin, heleä ja aito. Ja tyttö oli samanlainen rämäpää kuin minä.

Ihastuin totaalisesti. En ole montaa yhtä kaunista (sisäisesti ja ulkoisesti) ihmistä elämäni aikana tavannut.
Ilmeisesti ihastus loppuviimeksi oli molemminpuolista, mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä mitenkään ilmaista.
Tuppukylät on niin ahdasmielisiä. Harmi.

*huok*
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Muistaakseni 9. luokalla sain luokkatoverikseni tytön, joka oli aiempana vuonna jäänyt luokalleen. Hän oli blondi ja todella kaunis. Sen vuoden aikana opin tuntemaan hänet ja lukuvuoden päätyttyä oltiin hyviä ystäviä. Itsehän tunsin ihastuvani tyttöön, kun melkein joka päivä olimme koulussa tekemisissä toistemme kanssa. Sen jälkeen samainen tyttö tuli lukioon samalle luokalle kanssani, jossa ystävyys sai jatkoa. Toisen lukiovuoden aikana hän sitten lopetti lukionkäynnin ja vaihtoi koulua. Tämän jälkeen olen nähnyt hänet vain 3-4 kertaa.

Häntä en ole unohtanut, enkä toivottavasti unohdakaan.
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuli tuossa vajaa vuosi sitten pyörähdettyä Tallinnassa tapaamassa netin kautta tutuksi tullutta sikäläistä opettajatarta.

Satamassa minua sitten odotteli hermostuneen näköinen, pitkä, vaaleahiuksinen ja oikeista paikoista pyöreä isokokoinen tyttölapsi. Minä kun olen heikkona isoihin tyttöihin olin jo siinä vaiheessa myytyä miestä ja kun päästiin jutustelun alkuun ja pehmeästi venäläisittän korostunut englannin kieli hiveli korviani alkoi sulanut sydämeni jo valua vasempaan kenkääni.

Pikaisen taksimatkan jälkeen sain tavarani roudattua hotellihuoneeseen ja sitten läksimme vanhaan kaupunkiin kävelylle. Neito osoittautui vielä varsin päteväksi oppaaksikin.

Muutaman tunnin kävelyn ja hyvän aterian jälkeen pysähdyimme kreikkalaistyyliseen kippolaan paukuille. Siinä sitten istuskelimme läheisen kirkon kellojen pauhun käytännössä estäessä keskustelun. Olin hetkeä aiemmin ottanut tytön (tyttöhän hän minun silmissäni oli, sillä ikäeroa oli kuitenkin välillämme reilut 9 vuotta) käden käteeni ja silittelin sitä samalla kun keräilin rohkeuteni rippeitä uskaltaakseni kumartua pöydän yli suukottamaan noita jumalaisia huulia...

Suukosta tulikin sitten suudelma jota seurasi toinen ja kolmas... ja kohta askeleet suuntasivatkin jo hotellini suuntaan.

Meidän äitylin esikoinen ei ole eläissään saanut sellaista kyytiä kuin sinä iltana, yönä ja vielä seuraavana aamunakin muutaman tunnin unien jälkeen.

Eikä kokemus jäänyt ainutkertaiseksi vaan seuraavana kesänä tapasimme uudestaan muutaman viikon verran melkein joka ilta kun hän tuli suomeen kesätöihin mansikkatilalle.

Jotenkin tuon jälkeen tahtoo "Ikäväni Tallinnaan" biisi rapsuttaa gentlemannin sielua. Etenkin kun molemmin puolinen akuutti rahapula on nimenomaan ollut se uusien tapaamisien tiellä ollut este.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Ouzala
Entistä muijaani en pysty unohtamaan. Taas tuli eilen hänet nähtyä. Voi vittu! Miksei hän voi lihota ja rumentua?? Ja sit ne tissit, miksei ne voi vaik roikkua polvissa? Siinä muijassa on sitä jotain...
Niinpä niin.

Sellasta se kato ooon...
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi voi... Minnaa Vaasasta en voi unohtaa koskaan. Olin niin rakastunut siihen joskus.. Ja kännipäissäni menin sitten töppäilemään. Aikaa on kulunut erosta jo 15 vuotta, mutta vieläkin Minna on mun ajatuksissani todella usein. Minna, jos luet tämän.. anna anteeksi... prkl kun tää elämä on joskus veemäistä.. jaahas, koffia lisää.
 

Kaivanto

Jäsen
...mitä kuuluu Marja-Leena
minä juomaan ratkenneena
olen yksinäinen ja onneton...
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Matkan varrella on monia naisia jäänyt mieleen, mutta kukaan ei vedä vertoja -olkoon tässä- Tuijalle. Olimme samalla luokalla peruskoulun kolmannelta lukion loppuun. Asuimme samoilla kulmilla keskisellä Uudellamaalla. Pikkutyttönä ja vielä yläasteella Tuija oli vähän sellainen harmaavarpunen, hiljainen tyttö. Ei ruma, muttei kauniskaan. Emme olleet koskaan kovin läheisiä, mutta oppiihan sitä toisensa 10 vuodessa mitenkuten tuntemaan. Pitkä ruotsi oli molemmilla ja Tuija oli mun puheharjoituspari usein.

Tuli murrosikä, pilottitakki ja paljon kusta päähän. Pilluakin sain ja seurustelin. Kaljaa join ja tappelin. Olin kovista. Tuija vain eleli hiljakseen, ei loistanut eikä räiskynyt. Kiltti tyttö. Lukion toisen vuoden alkaessa tuli kouluun jotain ihmeellisen kaunista. Se istui ekalla ruotsin tunnilla viereeni, sanoi "moi" ja hymyili. Miten voi tapahtua tyttölapsessa valtava muutos yhdessä kesässä! WOW! Olin myyty. Juttelimme kesästä ja vaikka mistä pitkin syksyä, koetin tehdä vaikutusta, mutta mitään kummempaa lämpenemistä en havainnut. Tuona syksynä alkoivat vanhojentanssien harjoitukset ja Tuija pudotti pommin kun kysyi minua parikseen. Meinasi päästä tuuletus, mutta säilytin viileyden ja vastasin mikäs siinä. Olin pirun iloinen. Seurustelin kuitenkin tuolloin toisen naisen kanssa ja kertoessani hänelle tuli ehdoton kielto; EI Tuijan kanssa. Oli silloinen tyttöystäväkin vissiin pannut tytössä tapahtuneen muutoksen merkille. Kauhea juttu! Koetin känistä vastaan mutta, sain kaksi vaihtoehtoa: A) En tanssi Tuijan kanssa B) Tanssin Tuijan kanssa poikamiehenä
Valitsin A. En tanssinut sitten mielenosoituksena ollenkaan.

Meni vuosi ja tuli abiristeilyn aika. Normi teinilaivameninki, alkuilta. Kävin hytissä ja tyhjällä käytävällä kävellessäni yhden hytin ovi aukesi. Tuija seisoi siinä. Yllättyi nähdessään minut (melkoisella varmuudella monttu auki). Katsoi silmiin. Hymyili, tarttui kädestäni kiinni. Veti minut hyttiin ja sulki oven. Olin hämilläni asioiden tilasta ja aloin muotoilemaan sanottavaa. Tuija nosti sormen suulleen sen merkiksi, että nuoren Danten on syytä pitää päänsä kiinni. Sitten hän riisui paitansa..

Kevät ja kirjoitukset menivät. Tuija sai lakin, minä jäin lukioon vielä vuodeksi pyörimään. Tuija muutti lukion jälkeen jonnekin pois.

Kaikkea hyvää, missä ikinä lienetkin. En unohda sinua koskaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Melkein unohtui...

Joskus 1960-luvun puolivälin hujakoilla (kun olin n. 6-vuotias) muistan vielä tänäkin päivänä erään käynnin ns. Yleisessä Saunassa Helsingin Herttoniemessä. Kävin tuossa yleisessä saunassa isäni kanssa joka lauantai kesäaikaan. 1960-luvulla lauantait olivat vielä työpäiviä kaikissa konttoreissakin. Menimme isän kanssa saunomaan miesten puolelle, kun taas äiti meni sitten yksinään naisten puolelle. Saunassa oli ns. saunottaja tuohon aikaan - siis sellainen naisihminen joka pesi niitä maksavia asiakkaita.
Siis myös miesten puolella tämä saunottaja oli naispuolinen.
Minun 6-vuotta vanhaa pojanklopin kroppaani sitten tuo nainen rupesi pesemään.
Muistan että tämä pesijä oli aivan valtavan kokoinen ämmä - sellainen iso, lihava nainen, joka mätkäisi minut yhdellä kädellään selälleni saunan lauteille - ja sitten sen amatsoonin toisen käteen ilmestyi jostakin pitkävartinen juuriharja (harjakset olivat mielestäni melko lähellä teräsvillan luokkaa) jolla se sitten tarmokkaaasti hinkkasi minun jalkoväliäni. Ehkä se jynssäsi minusta muitakin kohtia - en tiedä, ei ole jäänyt mieleen.
Se taas jäi minun mieleeni, että kun se nainen oli siinä minun päälläni hajareisin (hänellä oli yllään jonkinlainen valkoinen kietaisukylpytakki), niin se kylpytakki aukeni siinä "toimenpiteen" aikana sillai, että sen naisen Kouvolan kokoiset tissit putosivat minun naamalleni ja minä meinasin tukehtua.

Hyvät löylyt oli kyllä, ei siinä mitään.
 

TML

Jäsen
Farkkuostoksilla viime viikolla myyjä kysyi haluisinko sovittaa, niin huusin vaan KYLLÄ KYLLÄ!! En siksi että farkut olisivat olleet erityisen hyvät vaan koska myyjä vaan oli niin loistava pakkaus. Häntä olisin halunnut sovitella.

Paikka muuten oli Pirkkalan Veska jos joku haluaa tietää. ;)
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Sain pari vuotta sitten vastaanottaa Tanja Karpelalta - pikkutakin kaulukseen kiinnittäen - ansioristin. Täytyy sanoa, että tuo läheisyys oli häkellyttävä. Jos jotain olisi kysynyt, en tiedä olisinko saanut sanaa suustani. Vaikka mielipiteensä ovat monessa suhteessa p:stä, niin niillä ei tuossa tilanteessa ollut mitään merkitystä. Tuossa tilanteessa polveni notkuivat. NAINEN.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
rellu kirjoitti:
Sain pari vuotta sitten vastaanottaa Tanja Karpelalta - pikkutakin kaulukseen kiinnittäen - ansioristin. Täytyy sanoa, että tuo läheisyys oli häkellyttävä. Jos jotain olisi kysynyt, en tiedä olisinko saanut sanaa suustani. Vaikka mielipiteensä ovat monessa suhteessa p:stä, niin niillä ei tuossa tilanteessa ollut mitään merkitystä. Tuossa tilanteessa polveni notkuivat. NAINEN.


Hieman samanlainen tilanne kavi elokuussa kun seurasin kierroksen verran golf-seksitarta nimeltaan Natalie Gulbis taalla kaydyssa turnauksessa. Meilla oli siina kierroksenkin aikana jo pienta silmapelia, joista yksi oli niinkin voimakas, etta han kaveli siihen ihan mun ja kaverin viereen ja katsoi suoraan silmiin ja kyseli kuulumisia. Kylla kaveria v-tutti!

No kierroksen jalkeen ajattelin pyytaa silta nimmarin muistoksi tasta sessiosta. Kun ei ollut mitaan mihin sita pyytaa, niin pyysin sen valkoisen golf-paitani vasempaan rinnukseen, kauluksen alapuolelle. Siina se toisella kadella piti kiinni bodistani ja toisella kirjoitti nimensa. Muutama sana siina vaihdettiin, mutta en ihan nyt muista, etta mita toisillemme sanottiin. Mutta niin lahella han siina oli, etta voi sanoa, etta hyvalta han tuoksuu neljan tunnin golfinkin jalkeen!

Muuten en hanesta kylla diggaa, vaikka hauska tapahtumahan tuo olikin. Hanen amerikkalainen nasaali puhetapa ja hieman hermostunut kaytos ei oikein iske (plus etta olen onnellisesti naimisissa). Ja onhan han baut 15 vuotta mua nuorempikin. Tais tytolla olla silloin hieman suhdekrapulaa Roethlisbergerin jaljilta, muuta selitysta en keksi hanen ihmeen aktiiviselle flirttailulle...
 

Aksu

Jäsen
Kyllähän sellainen löytyy. Kauniita ajatuksia ja vielä kauniimpia kun tosissaan miettii. Oikeastaan hyvinkin rakastunut. Hetken tunnepuuskassa vaaka kallistelee sinne sun tänne, tulee tehtyä tyhmyyksiäkin. Ote on kuitenkin irronnut. Elämää tämä on.
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TML kirjoitti:
Farkkuostoksilla viime viikolla myyjä kysyi haluisinko sovittaa, niin huusin vaan KYLLÄ KYLLÄ!! En siksi että farkut olisivat olleet erityisen hyvät vaan koska myyjä vaan oli niin loistava pakkaus. Häntä olisin halunnut sovitella.

Paikka muuten oli Pirkkalan Veska jos joku haluaa tietää. ;)

Tuli tosta sun viestistä mieleen tälläinen!

Jossain vaiheessa kävin korjaamassa erään operaattorin toimittamaa vialla olevaa ADSL yhteyttä eräälle naishenkilölle, joka valehtelematta oli hyvän näköinen. Kun menin sisään (siis asuntoon) nainen tokaisi alkuun: täällä on moni mies käynyt kokeilemassa että toimiiko se? Meinasin pudota saman tien ja tokaisin siihen että Toimiiko MIKÄ? Nainen meni täysin hiljaiseksi ja hetken päästä sanoi vaisusti: Niin se internetti. No rupesin selvittelee vikaa ja naikkonen kysäisi samantien että maistuisko kahvi?? maistuihan se.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Lisätäänpäs tähän muistelulistaan eräs nainen ihan oikean nimensä kera.
Kyseessä on neiti (en tiedä onko hän nykyisin rouva) nimeltä Manon Rhéaume.
Hän oli Kanadan naisten jääkiekkomaajoukkueen maalivahtina 1990-luvun puolivälin hujakoilla.

Minäpä sain kerran mahdollisuuden viettää hänen kanssaan ravintolaillan Helsingissä (ravintola Mamma Rosa oli paikkana) ja tuo ilta ei kyllä unohdu koskaan. Tähän juttuun ei nyt ikävä kyllä sisälly mitään roisia eikä muutenkaan lapsilta kiellettyä tavaraa, vaan oli hienoa viettää "sivistyneesti" iltaa kauniin brunetin kanssa (kuka saakeli siellä nauraa? kyllä minä halutessani pystyn yhden illan teeskentelemään sivistynyttä!).

Tulix nyt joku oikeen kateellisex? Hakekaa huviksenne tämän Manonin kuvia netistä, niin ymmärrätte miksi nyt pitäisi olla kade...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös