Paino sanalla vanhempi. Meitä vanhempia kannattajia jääkiekko, ja siellä Jokerit - Hifk, on enemmän yhdistävä kuin erottava tekijä. Viha - rakkaus suhteesta voi huoletta jättää tuon vihan pois ja korvata sen jollain hyvinkin lievemmällä termillä. Meidän maailmassa on muitakin värejä, kuin musta ja valkoinen.
Sinänsä aivan helvetin harvinainen kevät, että molemmat jengit vielä pelaavat. Yleensä tähän aikaan vuodesta Levin paljut ovat olleet jo kovalla käytöllä.
SE ON RAKKAAT YSTÄVÄT KEVÄT. Nautitaan siitä.
Hyvä kirjoitus ja terve kannoittelu.
Erilaiset ja eri-ikäiset kannattajat kannattavat eri tavoin ja se on minusta täysin ymmärrettävää ja hyväksyttävää. Kenelle kannattaminen on intohimo tai jopa elintapa ja kenelle harrastus, jolloin pää saa "omaa aikaa" pois kaikista muista asioista tai murheista. Mä olen käynyt pelit seuraamassa aina yksin, omassa seurassani eli se on vähän kun leffassa kävisi. Silti aina munia puristellen ja harmissaan, jos tulee tappio. Silti arvostelemassa tekemättä jääneitä tai vääriä pelaajahankitoja tai paskaa valmentamista.
On fiksua, että pitää seinät leveällä ja katon korkealla. Mulla on monia hyviä Jokerikannattajafrendejä, joiden kanssa toki naljaillaan kun paikka tulee. Silti kaikki ajattelevat samoin - paikkojen rikkomiset, käsirysyt ja tarrojenliimailut samoin kuin "hata HIFK" tai suorat "Putin-viittaukset" eivät oikein kuulosta aikuisen korvaan kovin fiksulta.
Annetaan silti kaikkien kannattaa omalla tavallaan, piti sitten katsomossa turvan kiinni tai kiljuu kitarisat ulkona. Kyllä sinne kaikki mahtuu.