Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 455 296
  • 2 338

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Espoon Luukissa pidettävä Weekend Festival vaikuttaa esiintymiskaartiltaan ja ennen kaikkea sijainniltaan sellaiselta, että sen paikka on tässä ketjussa.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Espoon Luukissa pidettävä Weekend Festival vaikuttaa esiintymiskaartiltaan ja ennen kaikkea sijainniltaan sellaiselta, että sen paikka on tässä ketjussa.

Facebookissa tutkailtujen kommenttien perusteella tämä oli valtaosalle myös lipun tapahtumaan ostaneista kirjaimellisesti näkemättä paskaa.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Facebookissa tutkailtujen kommenttien perusteella tämä oli valtaosalle myös lipun tapahtumaan ostaneista kirjaimellisesti näkemättä paskaa.

Tästä lisätietoja? Mitäs siellä on meneillään? Ja oli se mullekin näkemättä paskaa, kun en edes ilmatteeksi lippua kahteen päivään ottanut, mutta kuitenkin kiinnostaa kun eräitä tärkeitä ihmisiä siellä on, ja YLLÄTTÄEN, vittu!, niitten kännykkä ei vastaa...

EDIT. RUUHKAA!! Minä niin tiesin tämän ja varoitin. Näkemättä uskomatonta paskaa järjestää isoilla nimillä ympätty festari keskellä ei vittu mitään! Tämän ketjun ainesta, ehdottomasti!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä pohjantähden alla elokuvat eivät mielestäni mene tähän kategoriaan. Tosin olen nähnyt elokuvat ja Timo asuu naapurissa...

Kuten ketjun aiheesta ja viestäni saattaa päätellä, en ole Koivusalon versioita elokuvista nähnyt. Kuitenkin eilen oli erään tutun taksikuskin kanssa autossaan istuessani juttua Koivusalon näkemyksistä. Kuulemma kaikki oli kuvakulmat mukaanlukien samaa kuin Edvin Laineen versiossa.

Minä siis olen ainoastaan tämän taksiautoilijan kertomuksen varassa, ja siinä toisaalta tulen pysymään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä taas en ole nähnyt noita Edvin Laineen versioita, joten ne ovat minulle näkemättä paskaa. Ilkka Koivula on ainoa oikea Koskelan Akseli.

Minä taas en ole koskaan nähnyt Edvin Lainetta. Osuu siis ketjun aiheeseen.

Ilkalla taas naama on kuin J-P Hytösellä ja Inka Heneliuksella, joten Ilkka on aina naamat.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Espoossa järjestettävät massatapahtumat.
Sinänsä ei yllättänyt, että espooseen kun järjestetään joku isomman luokan tapahtuma, niin ongelmaksi muodostuu yksityisautot. Autojahan oli vissiin parkkeerattu pitkin vihdintietä ja tukkivat näin koko liikenteen vihtiin päin.
Muutenkin todella järkevää järjestää yleisötapahtuma paikkaan, minne ei todennäköisesti pääse millään muulla kulkuvälineellä kuin omalla autolla.

En todellakaan ikinä halua kokea sitä minkälaista on elää espoolaisen ihmisen arkea.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Tämä Nelosella alkava nuorten räppikilpailu mitä radiossa mainostetaan. Hyi helvetti mitä paskaa.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Espoossa järjestettävät massatapahtumat.

Ei espoolaisuus vaan sijainti...

Tuo tapahtuma olisi pitänyt järjestää esim. Leppävaaran urheilupuiston lähistöllä (erinomaiset liikenneyhteydet) tai jossain muussa tolkullisessa paikassa. Vihdintie on pääkaupunkiseudun ulosmenoväylistä kaikkein viheliäisin kinttupolku, ja se ruuhkautuu muutenkin heti, kun autoja liikkuu enemmän kuin muutama tunnissa. Suurin osa espoolaisista tosin luultavasti tiesi, ettei paikalle missään tapauksessa kannata ajaa Vihdintietä vaan muita reittejä, joten jonoihin juuttuivat lähinnä ulkopaikkakuntalaiset.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Ja samoin tämä lasten kokkikilpailu ...

Lasten laittama ruoka on näkemättä pahaa.

Muutenkin tosin kaikki leikkimieliset kilpailut, joihin osallistuu lapsia, ovat yleensä ihan paskoja.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Leikkimieliset kilpailut yleensäkin ovat paskoja, tuli taas eilen yksissä häissä todettua se. Tosi-tv lapsiosallistujilla on paskaa ja moraalitonta, aikuisosallistujilla puhtaasti paskaa yleensä pl. Master ja Top Chefit.

Kilpailut otetaan tosissaan ja niissä voi saavuttaa jotakin, ei niissä olla leikkimielellä, ellei latsenkutsuja lasketa ja niissähän en omien lasten synttäreitä lukuunottamatta ole läsnä kuin kilpailuja järjestävänä osapuolena.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Täällä pohjantähden alla elokuvat eivät mielestäni mene tähän kategoriaan. Tosin olen nähnyt elokuvat ja Timo asuu naapurissa...

Eivät niin. Olen nähnyt ne. Keskinkertaisia, eivät paskaa ja olen nähnyt.

Pari viestiä ylempänä mainittu Slummien miljonääri ei todellakaan mene tähän ketjuun. On hyvä leffa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuitenkin eilen oli erään tutun taksikuskin kanssa autossaan istuessani juttua Koivusalon näkemyksistä. Kuulemma kaikki oli kuvakulmat mukaanlukien samaa kuin Edvin Laineen versiossa.

Tuttu taksikuskisi oli siis väärässä. Minä olen nähnyt molempien ohjaajien elokuvat moneenkin kertaan, ja voin sanoa, että näin ei ole. Elokuvien ensimmäisissä osissa on enemmän yhtäläisyyksiä, mutta Pohjantähden kakkososiossa Koivusalo on huomattavasti uskollisempi Linnan romaanille kuin Edvin Laine Akselissa ja Elinassa.

Mitä tulee itse ketjun aiheeseen, niin aika harvaa asiaa tuomitsen ennakolta. Joissain elokuvissa osaan kyllä jo trailerin tai juonikuvauksen perusteella sanoa, etten tuosta tule pitämään. Lauri Törhösen ohjaamista elokuvista en kauheasti ole pitänyt, mutta kävin silti katsomassa elokuvan Raja 1918, ja yllätyinkin positiivisesti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kyseinen ohjelma on kokonaisuudessaan näkemättä paskaa. Tai kaikki ne lööpit nähtyäni voin sanoa sen olevan täytä paskaa ja suunnattu joillekin ameeboille.

Ainoat syyt, minkä takia saatan uhrata ohjelmalle muutaman sekunnin, on Helena Ahti-Hallberg sekä toisinaan joku "tähtioppilaiden" joukossa oleva kuumottava naikkonen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös