Näkemättä paskaa.
Housussasi on näkemättä paskaa.
Näkemättä paskaa.
Espoon Luukissa pidettävä Weekend Festival vaikuttaa esiintymiskaartiltaan ja ennen kaikkea sijainniltaan sellaiselta, että sen paikka on tässä ketjussa.
Timo Koivusalon elokuvat.
Facebookissa tutkailtujen kommenttien perusteella tämä oli valtaosalle myös lipun tapahtumaan ostaneista kirjaimellisesti näkemättä paskaa.
Täällä pohjantähden alla elokuvat eivät mielestäni mene tähän kategoriaan. Tosin olen nähnyt elokuvat ja Timo asuu naapurissa...
... Kuulemma kaikki oli kuvakulmat mukaanlukien samaa kuin Edvin Laineen versiossa...
Minä taas en ole nähnyt noita Edvin Laineen versioita, joten ne ovat minulle näkemättä paskaa. Ilkka Koivula on ainoa oikea Koskelan Akseli.
Tämä Nelosella alkava nuorten räppikilpailu mitä radiossa mainostetaan. Hyi helvetti mitä paskaa.
Espoossa järjestettävät massatapahtumat.
Ja samoin tämä lasten kokkikilpailu ...
Täällä pohjantähden alla elokuvat eivät mielestäni mene tähän kategoriaan. Tosin olen nähnyt elokuvat ja Timo asuu naapurissa...
Kyseinen ohjelma on kokonaisuudessaan näkemättä paskaa. Tai kaikki ne lööpit nähtyäni voin sanoa sen olevan täytä paskaa ja suunnattu joillekin ameeboille.Tanssii Tähtien Kanssa -ohojelemassa
Kuitenkin eilen oli erään tutun taksikuskin kanssa autossaan istuessani juttua Koivusalon näkemyksistä. Kuulemma kaikki oli kuvakulmat mukaanlukien samaa kuin Edvin Laineen versiossa.
Kyseinen ohjelma on kokonaisuudessaan näkemättä paskaa. Tai kaikki ne lööpit nähtyäni voin sanoa sen olevan täytä paskaa ja suunnattu joillekin ameeboille.
NHL 13. Joka vuosi samaa paskaa erillaisessa kuoressa. Modattu NHL 2004 pysyköön koneella.