No eihän radiostakaan tule enää muuta kuin roskaa.Kuka muu sitä katsoo liveurheilun ja liveuutisten lisäksi.
Se on tietenkin harmillista vanhemmalle väelle, jos tarjonta on roskaa, mutta nekin osaavat kuunnella radiota.
No eihän radiostakaan tule enää muuta kuin roskaa.Kuka muu sitä katsoo liveurheilun ja liveuutisten lisäksi.
Se on tietenkin harmillista vanhemmalle väelle, jos tarjonta on roskaa, mutta nekin osaavat kuunnella radiota.
Roskatkin oli ennen paremmin, ei tarvinnu kierrättää tai lajitella. Nykyään on ihan paskaa roskaa.No eihän radiostakaan tule enää muuta kuin roskaa.
Tilasin lihakaupasta meille kaksi kiloa entrecoteeta jauhettuna burgereihin, koska mää voin. Lihakaupan myyjä laittoi hommaa vähän kieltämättä ehdolle. Yksi mökille lähtevistä kavereistakaan ei nähnyt idean hienoutta samalla tavalla kuin minä.
Kalle Lindroth
Mikäs nyt smak-kotikatu-kallessa niin närästää? Olen saattanut tietämättäni joltain erityiseltä välttyä, mutta suht ok tyyppi viihdekentällä, kaiketi.
Erehdyin olisiko eilen iltasella selailemaan televisiokanavia ja bumtsibum näytti tulevan, eikai tähän muuta tarvitse sanoa.
No ei tuo herran tähtihetkiä ole, mutta ne kahden pennin seppoesahoviniemiset olivat pahempaa häpeää. Kylmää vieläkin.
Top-5
-Roope Salminen
-Cheek+kaikki mikä liittyy henkilöön
-Maria Veitola
-Anni Pennanen
-Touko Aalto
Marja Sannikan ja Sanna Ukkolan uusi ohjelma. (toivottavasti Sanna ei tästä vihapuheesta soittele mun työnantajalle)
Marja Sannikan ja Sanna Ukkolan uusi ohjelma
Kävin jo sivustolla juuri. Viimeisen sivun kuin luin niin tiesin, että syvemmälle ei kannata mennä.Alkaa vaikuttamaan että tuo surullisen kuuluisa Laine ketju on hyvä listata tänne. Olen saanut itseni pidettyä sen ulkopuolella ja veikkaan että sinne ei kannata edes lähteä niitä vähäisiä aivosolujaan tuhoamaan.
Kävit sitten kuitenkin kokeilemassa vähän kepillä jäätä, tai kastamassa huulilla. Virhe.Kävin jo sivustolla juuri. Viimeisen sivun kuin luin niin tiesin, että syvemmälle ei kannata mennä.