Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 449 905
  • 2 329

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sama koskee ilmastonmuutosta. Totta on, vaikka en siitä mitään tiedä.
On totta. Pohjois-Karjalassa talvet kylmenee koko ajan ja lunta on vuosi vuodelta enemmän. Nyt äkkiä se otsoni ohuemmaksi, perkele! Mennen-purkit ylös VIE! Taivasta kohti osoi-TA! SUIHKUTA!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Naisten suorittama stand-up-komiikka eli pystyhöperehtiminen on näkemättä paskaa.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Eräs pääsiäisherkku on maistamatta pashaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jatkiksen tietovisoihin en ole koskaan osallistunut, koska vastaukset kammetaan esiin pääosin Googlella, jos ei muuten tiedetä. En ole kyllä kuin pari kertaa katsonut mitä niissä kysellään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Anaaliseksi on perseestä ja ihan täyttä paskaa. Tiedän tämän, vaikka en olekaan harrastanut.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ota rohkeasti aunukseen, saatat tykätä.
Saattaisin tykätä Lauri Tähkän konserteistakin ja kannibalismista, mutta en silti kokeile niitäkään. Annan siis rektumini pysyä neitseellisenä lihasauvojen iloista jatkossakin!
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Los Angelesin tietää käymättä paskaksi mestaksi. Tukahduttavan kuumaa ja raitit väärällään parishiltoneita ja etnogangstereita.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Facebook on todella perseestä ja täysin hinurien hommia. Ja tää on faktaa. Tiedän sen siitä, kun en ole siellä ikinä käyny.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Los Angelesin tietää käymättä paskaksi mestaksi. Tukahduttavan kuumaa ja raitit väärällään parishiltoneita ja etnogangstereita.

Sama koskee Islantia. Paitsi että aina tuulee, missään ei ole mitään, ja raitit ovat väärällään kierosilmäisiä albiinokääpiöitä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Absolutismi on aivan syvältä.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Kiina/Japani/muu Aasia-vinosilmäkulttuuri on perseestä. Pakko oli purkaa tuntoja. Ja millään tavallahan en ole asiaan perehtynyt, kaikki viha perustuu Mangaan ja pukeutumiseen.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-Tositv-sarjat, Big Brother ym. (myönnettäköön, että mainittua olen katsonut 2 jaksoa, joskin olen näkemäni paskan perusteella lokeroinut kaikki muutkin vastaavat sarjat paskaksi)

-Ooppera, näytelmät, taide ym. korkeakulttuuri. Voi vittu nyt.

-Karppaus, kokematta paskaa.

-Zumba, spinning, ym. trendikkäät kuntoilumuodot, täyttä skeidaa.

-Brunssi. Minun päivääni kuuluu aamiainen (joskus), lounas, päivällinen ja iltapala. Välipalakin joskus. Eli paskaa.

-Putous. Okei, katsoin joskus darrassa puoli jaksoa, sori. Mielipiteeni ei tosin muuttunut, paskaa se oli ennen ja paskaa se on nykyäänkin.

-Kaikki kannabista vahvemmat huumausaineeksi luokiteltavat, varmaan tulee joo ihan vitun hyvä fiilis mutta kokematta paskaa-kategoriaan menee silti. Tätä tosin kroppakin varmasti arvostaa.
 

scholl

Jäsen
Olen monen kanssa näemmä samaa mieltä:
- Harry Potter, Lost, Taru sormusten herrasta ja muu paska
- Twitter
- Demarit, vihreät ja muut kommarit
- Netti telkkarissa
- Angry Birds
- koko Applen tuotanto
- anaaliseksi, oikeakin osoite on keksitty
- sähly / salibandy, siis aivan uskomattoman vammaista huumeiden käyttäjien pelleilyä
- Aasia, kaikki sen maat ja kulttuurit
- eräs uskonto, joka ei ole meidän omamme, vaan tuhansia vuosia takapajuinen
- urpot jotka menee kasilta duuniin ja lähtee neljältä himaan
- kaikki mihin liittyy perhe-etuliite kuten perheauto
- karppaus, kaikki laiskat läskit harrastavat sitä
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
kaikki ryssät ovat juntteja joilla ei ole käytöstapoja. Siis täysiä paskoja. Ne kaksi jotka tiedän, eivät ole sellaisia.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
.-Kaikki kannabista vahvemmat huumausaineeksi luokiteltavat, varmaan tulee joo ihan vitun hyvä fiilis mutta kokematta paskaa-kategoriaan menee silti. Tätä tosin kroppakin varmasti arvostaa.

En oo ees kannabista ikinä kokeillu, mutta tiedän senkin olevan perseestä. Ja varsinkin näiden kovempien aineiden käyttäjien kannattais miettiä sitäkin, että sekin hihaan vetämänne kama voi todellakin olla jonkun perseestä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
- naisten koripallo
- Seiskan bileristeily
- Jari Sarasvuon luennot
- Lost televisio-sarja
- Voice of Finland
- Suomen Idols 2012
- Marttiina Aitolehden tanssiryhmä
- kovat huumausaineet
- Mikä tahansa räkälä, joka sijaitsee Kalliossa
- Johanna Tukiaisen blogi
- Jussi Parviaisen blogi
- kehonrakennuskisat
- aerobic-kisat

todistetusti (eli itse paikalla olleena) paskaa ovat ainakin: Teatterin nk "Vip"-puoli, yökerho Tiger, Juhani Tammisen tiedotustilaisuudet, naisten tennis.

edit.
-Kynäniskat

Tähän vielä vahva sama, inhoittavan näköisiä on täysin epäurheilullisen näköiset siimat, joita myös käsivarsiksi kehdataan joidenkin toimesta kutsua! Tosin olen itse kyllä nähnyt näitä, valitettavasti.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
3-ulotteiset elokuvat, näkemättä paskaa jo 80-luvulta lähtien.

Kuiva pimppi, sama kuin yllä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Oma listaukseni:

  • taitoluistelu, ringette, naisten jääkiekkoilu
  • Salatut Elämät, Tanssii Tähtien Kanssa (TTK, heh) ja muut turhakkeet jotka tulevat väärään aikaan televisiosta
  • Schollin viestit (en siis ole edes jaksanut perehtyä, mutta jostain syystä kuitenkin, ei millään pahalla, scholl)
  • Veikkausliiga (kahta peliä ei vielä lasketa?)
  • Sirkukset ja tivolit (pl. huvipuistot, joihin olen joskus perehtynyt)
  • Seiska-lehti (vain kansi nähtynä, joka jo itsessään on luotaantyöntävä)
  • Vanha Lenin / Vanhan Lenin, miten se nyt kirjoitetaankaan, köh...(päättele loput)

Varmaan paljon muuta jäi mainitsematta, mutta tässä jonkin verran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös