Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 450 877
  • 2 329

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oksasen "Puhdistus" ei ollut kuraa. Hyvä teos, lue pois.
Ei sen näköinen ihminen voi kirjoittaa kuin jotain 12-vuotiaiden vampyyritaruja. Ja ihan turha puhua ympäri, mulla on vankkumaton, perusteeton mielipide tästä ja luotan siihen kuin vuoreen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei sen näköinen ihminen voi kirjoittaa kuin jotain 12-vuotiaiden vampyyritaruja. Ja ihan turha puhua ympäri, mulla on vankkumaton, perusteeton mielipide tästä ja luotan siihen kuin vuoreen.
Se on kirjoittanut sen meikittömänä ja ilman peruukkia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se on kirjoittanut sen meikittömänä ja ilman peruukkia.
Höpsis. Se on aina täydessä tällingissä heti iltasella herättyään ja avattuaan arkkunsa kannen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Oksasen "Puhdistus" ei ollut kuraa. Hyvä teos, lue pois.
Teos =/= tekijä. En symppaa oikein millään tavalla Oksasta, monenkaan kantansa ja ulostulonsa johdosta. Kirja on erinomainen ja kielii ammattimaisuudesta.

Kuten Leskinen totesi Keskitysleirin Ruokavaliossa, "Clapton huusi hallelujaa / mutta teki hienon biisin". Liekö tarkoittanut Creamin Wheels of Firen White Roomia, aihetodisteista päätellen, ajalta ennen Ericin hallelujaata. 2000-luvun Leskis-kokoonpano ainakin soitti livenä White Roomia ahkerasti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Persiistä olemme, minä useinkin. Viimeksi äsken, kun tulin kyynärpää ylhäällä tilanteeseen. Vaan pakko kyllä ihmetellä, että missä olen käskenyt kaikkia lisääntymään? Tässä alkaa olla kyllä mielikuvilla aika iso rooli.
Sori sitten. Minä olen tottunut tulemaan ryminällä tilanteisiin, ja välillä vähän rapatessa roiskuu. Nyt olin sitten väärässä. Sen myönnän.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta golf on ihan käsittämättömän typerä ja urpo laji, eikä se vaadi edes minkäänlaista taitoa. En todellakaan viitsi alkaa pilata viikonloppuja sillä, että ajan jollekin vitun viheriölle puttailemaan kaiken maailman urpojen sekaan, jotka kaiken lisäksi käyttävät kaiken liikenevän vapaa-aikansa tuollaisen todella simppelin jutun treenaamiseen. Pelaisivat mieluummin vaikka pipolätkää, jos jotain haastetta haluavat.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Isomäen jäähalli on näkemättä paska. Myös Raksilan kotiyleisön kannustus on olematonta.


Myös Aurajuusto on maistamatta paskaa. Sen verran korjataan, että tätä "herkkua" olen tosin maistanut kerran joskus 6-vuotiaana ja oksentanut. En tosin muista, että tuliko yrjö samantien vai vasta kuukauden päästä.


Kanarian saaret on turistien pilaama junttilomakohde. Ikinä en ole käynyt, enkä käy.


Niin ja mainitaan vielä tummaihoiset naiset panohommissa. Ne kaikki ovat joko ylimeikattuja läskejä tai aliravittuja HIV-pesäkkeitä.


Anna Abreu on huono suihinottaja.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkemättä paskaa on juuri nämä avausviestissä mainitut Twilight-tyyliset paskaleffat.

Kaikki jossa on jotain ihmissusia, vampyyrejä, örkkejä ja muutenkin liiallista scifi-touhua tai zombiehahmoja ei vaan voi olla hyvää ja katselemisen arvoista.

Näkemättä paskaa ovat myös mm. Kurkunleikkaajien saari, Pirates of the Caribbeanit, Star Warsit, Taru Sormusten Herrasta-leffat sekä Harry Potterit ja jotkut Wolverinesit vai mitä ne nyt oli. Minuuttiakaan en ole noista mistään nähnyt eikä vaan kiinnosta nähdäkään sitä paskaa.

Myös monet tv-sarjat menevät tietenkin samaan kategoriaan, turha niitä on alkaa tässä luettelemaan kun loppujen lopuksi en paljon noita sarjoja muutenkaan katsele mutta jos nyt joku tuore tapaus pitää nostaa niin tämä Viidakon tähtöset menee heittämällä tähän kategoriaan. Ei ole tarvinut vielä sekuntiakaan katsella mutta tiedän jo muutaman lööpin ja mainoksen perusteella että kyseessä on oltava sellaista paskaa että hermo vaan menisi jos yrittäisi katsella.

Varmaan on kaikenlaista muutakin, ajatus jumissa kun tähän aikaan herää ja vielä vapaapäivänä..
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No siis lapset ja lapsiperheen elämä. Oliko tällä ketjulla joku muukin tarkoitus kuin vääntää tästä?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Hep! Homoseksuaalisuus. Ikinä en ole tuntenut tarvetta tunkea pippeliä toisen pojan ruoansulatuskanavan kumpaankaan päähän, enkä varmasti koekaan. Silti se on joidenkin mielestä kivaa.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Kaikki suomalaiset elokuvat ja draamasarjat lukuunottamatta Talvisotaa ja Isänmaan Toivot -sarjaa.

Kukaan järjissään oleva ei missään olosuhteissa halua katsoa kotimaista draamaa muuta kuin itsetuhoisessa tarkoituksessa. Lisäksi sillä voi saada uskottavuuspisteitä ja mahdollisesti pimppaa joltain Telakan Runobrunssin hum. kand. osallistujalta tai YLEn työharjoittelijalta, kun voi inkaviitat liehuen siemailla yrttiteetä ja kehua jonkun suomalaisen neverheard-laitosnäyttelijän ilmeetöntä "tulkintaa" kohtauksessa, jossa kaksi rumaa pallinaamaa tuijottaa toisiaan kännissä. Lisäksi samat näyttelijät nähdään jossain lauantai-illan primetime-showssa, jossa samat näyttelijät hävettävät joko paskoissa sketseissä tai vielä huonompina sketsihahmoina.

Yleisin tekosyy paskaan kotimaiseen elokuva -ja draamatuotantoon on tietenkin kuvitteellinen rahan puute, mutta oikea syy on yksinkertaisesti osaamisen puute. Tässä ilmainen vinkki sinne "Elokuva"säätiön tukianomuksia täyttäville: sen sijaan, että palkataan kalliilla joukkueellinen paskoja näyttelijöitä, tehdään niin, että palkataan halvalla joukkueellinen paskoja näyttelijöitä jostain näytelmäkerhosta ja palkataan kalliilla yksi hyvä käsikirjoittaja sekä muutamat hyvät tissit. Koska suomalaiset katsovat suomalaisia elokuvia jos niissä näkyy tissit. Missään muuallahan ei suomalaisia elokuvia katsota, koska ilmeisesti myös muissa maissa on ylituotantoa draamoista, missä rumat pallinaamat tuijottavat toisiaan kännissä.

Tragikoomisinta on se, että kukaan ei selvin päin katsoisi yhtään suomalaista elokuvaa ellei niissä olisi Irina Blörklundin tissejä - joita ei ole. Todellinen Catch-22.

Iron Sky sentään yritti irtautua tästä vanhojen taistolaisten tukiautomaatista kokeilemalla jotain uutta, mutta käsikirjoittajana on joku suomalainen sekundakirjailija ja tarina on sitten sen mukainen. Näkemättä paskaa.

muaddib
 
Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ketjun HIFK-kannattajista tuli mieleen, että paska on maistamattakin paskaa.

Vaikka olen itse kukko, niin erotan sen kuka munii, missä munitaan ja miltä mämmi näyttää verrattuna paskaan. Mämmi on pääsiäisherkku, jota nautitaan sm-liigassa pelaten välieriä taas pääsiäislauantaina. Paskaa syödään kesälomilla jo nyt pitkäperjantaina.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Urheilulajit joissa paremmuus ratkaistaan kokonaan arvostelupistein ovat hanurista. Siis teline- ynnä rytminen voimistelu, taitoluistelu ja ne muut keekoilut.
En ole koskaan taitoluistelua seurannut enkä ymmärrä lajista mitään. Olen kuitenkin antanut kertoa itselleni, että nykyään kohtuullinen osa pisteistä on suorituspisteitä. Tehdään siis temppuja ja niistä saa krediittiä. Kuulemma.

Lähin esimerkki otsikkoon liittyen on Kierrätyskeskuksen ketju, johon kaikkien on pakko kirjoittaa. En ole koskaan lukenut ainuttakaan ko. ketjun viestiä, koska ne ovat surkeaa paskaa joka tapauksessa. Vähän kuin TKK:n nimikkoketju, eli turhan tekstin ketju.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Harry Potter kirjat sekä elokuvat, Twilight leffat sekä kaikki muukin larppauskura. Näkemättä ja lukematta paskaa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Henkilöistä jotka tietää tapaamatta kusipäiksi haluan nostaa listalle Jerry Seinfeldin. Näätämäinen itserakas viisastelija jota haluaa lyödä päähän uudestaan ja uudestaan.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
American Car Show/Tuning Car Show. Riittää, että tiedän minkälaista porukkaa omalta facebookin kaverilistalta sinne on lähdössä. Käymättä paskaa.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
- Kaikki laulu- ja kykykilpailut ovat kuulematta ja näkemättä paskaa.
- Kaikki heinät ristiin periaatteella tehdyt ravintola-annokset ovat maistamatta paskaa ja jättävät vielä nälänkin perkele.
- Nykyajan pop- ja rockmusiikki on kuulematta paskaa.
- Kaikki nykyään tehtävät komediat ovat näkemättä paskaa.
- Kaikki Extremelajit ovat kokematta paskaa.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ei kannata sitten päätellä mitään. Eikös sinun pitänyt olla opettajasmieskin?!

Sampion opettaja lienee sitten nainen ellei lapsia ole adoptoitu perheeseen?

Mämmi. Haju ja koostumus kertoo maistamattakin mistä on kyse. Paskaa.

Big Brother, jos hyväksytään se, että yritin kerran katsoa (jäi n. kymmeneen minuuttiin) ja myöhemmin olen sattumalta nähnyt ehkä viiden sekunnin välähdyksiä ennenkuin olen osannut poistua huoneesta/vaihtaa kanavaa.

Atrian eines lihapullat. Voi vittu sitä fartin hajua, kun pakkauksen avasi. Pätee kyllä muihinkin eines "lihapulliin", muuta niitä olen maistanut.

Edit: Kolmiloikka. Helvetissä hiihdetään ennenkuin kokeilen tätä kohtauksen saaneiden kehitysvammaisten bravuurilajia ensimmäisen kerran.
 
Viimeksi muokattu:

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Uskaltaako kukaan muu myöntää, että omistaa mielipiteitä asioista, joihin ei oikeastaan ole perehtynyt kunnolla?

Kyllä. Uskon että evoluutio on totta, vaikka suoraan sanoen minulla ei ole edes alkeellisia tiedollisia edellytyksiä arvioida sitä.

Sama koskee ilmastonmuutosta. Totta on, vaikka en siitä mitään tiedä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Homoilu - näkemättä paskaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teneriffa/pakettimatka. Siis matkaopas kertoo milloin syödään ja osoittaa minne paskotaan, ja bussin ikkunasta katsellaan eläkeläisten kanssa nähtävyyksiä.

Taru sormusten herrasta ja oikeastaan muutkin vastaavat teinileffat. Siis joku velho ja kääpiö seikkailevat mielikuvitusmaailmassa, noidat lentelee sumussa ja oliot muuttavat muotoaan. Böö! Ja mikä saa miehen katsomaan esimerkiksi elokuvan Titanic. Joku pillu nyt ei voi riittää syyksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös