Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 455 398
  • 2 338
Sushi on maistamatta turhaa. Ei nyt paskaa, mutta melko turhanaikaista on sellainen. Samanlaisen eli paremman äjäyksen saa suomalaisesta hauesta, ahvenasta, kuhasta ja siiasta, lohesta ja taimenesta parhaimmat.

Sushi on parasta vuosiin, olen miltei täysin uppoutunut niihin. Mutta tuohon jälkimmäiseen niin käydään kesällä kerran viikkoon narraamassa ahvenia ja syödään perästä. Aivan helvetin hyvää ja aliarvostettu ruokakala.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Twitter. En ole koskaan käynyt Twitterissä enkä käy, koska se on paskaa.
Frisbeegolf, En pidä tavallisestakaan golfista, niin frisbeegolfin täytyy olla todella paskaa.
Finnair, se on tosin oikeastaan nähtynä paskaa, mutta tiedän useita parempia lentoyhtiöitä kuin kotimainen se ainoa oikea.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kunnallisvaalien lopputulos on varmasti täyttä paskaa. Jätän äänestämättä, koska ei voisi vähempää kiinnostaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Suomen versio Kuppilat kuntoon-sarjasta- voin vain kuvitella Sukulan matkimassa Ramseyn manöövereja ja ylidramatiosoinnin määrän. Kaikkea ei tarvitse kopioida ja itsekritiikki on hyve.

Itseasiassa ainakaan ensimmäisessä jaksossa ei ollut mainittavia ylilyöntejä eikä ylidramatisointeja.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikä tahansa elokuva, jonka päätähtenä on Steven Seagal. Mieluummin katson paskapötköä vessanpöntössä, kuin tätä karismaattista näyttelijää.

Ja myönnetään kyllä, että olen yhden elokuvan kyseiseltä "näyttelijältä" nähnyt, mutta toista en näe. Mieluummin tulen sokeaksi.

Jos elokuvan ennakkotiedoissa lukee "starring Steven Seagal", nauran kakkaisen naurun ja menen nukkumaan. Ja ihastelen vaikka sitä paskapökälettäni.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilveksen maanantaina tuleva tilinpäätös.

Jos elokuvan ennakkotiedoissa lukee "starring Steven Seagal", nauran kakkaisen naurun ja menen nukkumaan. Ja ihastelen vaikka sitä paskapökälettäni.

Sängyssä?
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Salkkarit -leffa on ehdottomasti näkemättä paskaa.

Saattanut olen mainita asiasta täällä aiemminkin, mutta kyseessä on niin vahva tunne, että ansaitsee toisenkin maininnan.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Se cupsolo vai capsolo. Se joka valmistaa kapseleista niitä juomia. Sen on pakko olla paska. Eihän siinä taida olla edes nokipannu-kaffeja

Sekä ne 13-25e erikoiskahvit. Siis kupillinen kahvia tuolla hintaa? Pakko olla paskaa, ainakin hinta-laatu
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Salkkarit -leffa on ehdottomasti näkemättä paskaa.

Olen nähnyt kyseisen leffan trailerin pari kertaa ja yhdyn täydellisesti mielipiteeseesi. Joskus muutama vuosi sitten tuli nähtyä Salkkareita viiden minuutin ajan eikä se silloinkaan tehnyt suurta vaikutusta. Miten noin huonolla näyttelemisellä ja noin älyttömillä juonenkäänteillä voi saada lähes miljoona suomalaista vangittua ruudun ääreen jokainen arki-ilta? Ja miksi Sara Säkkistä kehutaan upeaksi ja seksikkääksi ilmestykseksi?
Kaikkein eniten minua kuitenkin ihmetyttää, miten tuollainen tuotos voidaan julkistaa oikeassa leffateatterissa, vaikka oikeampi paikka olisi ihan perinteinen tv-vastaanotin.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Jokainen internetissä esiintyvä viihdyttäväksi tarkoitettu kuva tai video, jossa esiintyy kissa. Siis Felis catus, viisastelijoille tiedoksi.
 

scholl

Jäsen
Kaikkein eniten minua kuitenkin ihmetyttää, miten tuollainen tuotos voidaan julkistaa oikeassa leffateatterissa, vaikka oikeampi paikka olisi ihan perinteinen tv-vastaanotin.

Eikös Tarja Halonen dokumenttikin tullut elokuvateatteriin? Sama Hakaniemen jengi pääsee nyt toistamiseen elokuviin. Jee!
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomen versio Selviytyjät-sarjasta. Muutama telkkarissa näytetty ingressi (olikohan oikea sana?) vahvistaa vahvan näkemykseni aiheesta. Jos yltää yhtä heikkoon suoritukseen kuin Linnake (Fort Boyan, vai mikä se oli?), voidaan pitää jo saavutuksena.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täällä varmaan jo mainittukin samoja mutta laitetaan silti.

Twitter. En ole koskaan "käynyt", en tarkalleen ottaen edes tiedä mikä vittu se on, vaikka kuulen siitä joka päivä. Epäilemättä paskaa kuitenkin. Facebook oli myös todella pitkään näkemättä paskaa. Nyt on facebook nähty ja paskaa on edelleen. Ellei jopa paskempaa kuin näkemättä.

Putous tv- sarja. Jaksoakaan en ole katsellut, mutta MTV3, suomi"huumori" sekä keskisen kyläkauppa & Lanzarote- jengin vankkumaton fanitus tätä "viihdettä" kohtaan puhuu aikaa selvää kieltä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Juoppohullun päiväkirja -elokuva on näkemättä hirveää paskaa jopa kirjaimellisesti.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tie pohjoiseen elokuva. Kaksi suomen huonointa ja ärsyttävintä "näyttelijää" ei vain voi olla hyvä juttu. Etenkin Samuli "munsydämelonkypärä" Edelmannin näkeminen aiheuttaa epilepsiakohtauksen terveelläkin ihmisellä.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Tanja Karpela ja koirien kasvatusvinkit
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Kyllähän nämä osa tosi-tv ohjelmista ovat näkemättä paskaa. Oikeastaan kaikki, mutta nykyisin näitä ei voi olla vahingossakaan katsomatta. Kiitos lehtien ja internetin. Tässä vain muutama esimerkki:

- Tanssi peppu pieneksi (Tarviiko tätä edes perustella)

- Pakko tanssia (Ei oo mikään pakko tanssia, ainakaan minun tv:ssä. Jani Toivola kruunaa kaiken)

- Tanssii tähtien kanssa ("Julkkikset" vetämässä zatzazzaata ja sabaa. Just)

- BB (Ihmisiä laitetaan taloon, jota sitten kuvataan 24/7. Yhdytään, ryyppäilään, itketään ja tehdään tehtäviä. Okei)

- Putous (Rahastetaan, kuten monessa nykyaikaisissa tv-ohjelmassa. Äännestämällä voit vaikuttaa. Iltapäivälehtien lemmikki)

- Tallinna, Matkaoppaat, Supermarjo äiti (se blondi äiti), Tuuri, Viidentähden illallinen, Pientä pintaremonttia, Vain elämää, The Voice of Finland yms..

Näitähän olisi vielä enemmänkin, joten tuossa on vain murto-osa. Minulla ei mitään näitä sarjojen seuraajia vastaan. Jokainen katsoo mitä haluaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lasit huurussa mä twiittailen. Piip piip. Saitko viestin, tuliko faksi? Mä kaivan nenää. Persettä kutittaa. Pallit on hiessä. Housut on poissa. Kuuluuko kuuntelen. Mitä sulla on päällä?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eikös Tarja Halonen dokumenttikin tullut elokuvateatteriin? Sama Hakaniemen jengi pääsee nyt toistamiseen elokuviin. Jee!
Kävin aivan äskettäin tavaratalon levy- ja leffaosastolla tappamassa vartin verran aikaani. Eikös dvd-hyllyssä lepäillytkin silmien korkeudella läjä Tarja Halonen -elokuvia. Mieleeni tuli, että olisiko tuon elokuvan kannessa mitenkään voinut olla muuta kuin naamakuva kyseisestä henkilöstä? Lähestulkoon säikähdin törmätessäni pahaa-aavistamattomana noin groteskiin tuotteeseen. Tällaisista poliitikkojen fanielokuvista ei voi oikein muuta saadakaan kuin näkemättä paskaa, mutta kansikuvan voi joutua näkemään ilman omaa syytään, kuten minulle kävi. Näillä muodoin tapausta ei voi pyyhkiä villaisella.

Niin se vaihtoehtoinen kansikuva. Kohtaaminen kirvoitti mieleen ajatuksen, että kansikuvana olisi voinut olla esim. kuva Halosen kotinurkilta (esim. lokki väijymässä kalanperkeitä Hakaniemen torilla tai Irina myymässä persettä jossain Kallion uumenissa) tai kuva Halosen kissasta jota aamutossuissa käpsehtivä Arajärvi härnää langanpätkään kiinnitetyllä skordarilla. Myös jokin abstrakti punavärihässäkkä harppisymbolilla olisi ollut kelvollinen. Sellainen siis jonka kohderyhmä osaisi heti yhdistää Haloseen siinä missä naamakuvankin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kävin aivan äskettäin tavaratalon levy- ja leffaosastolla tappamassa vartin verran aikaani.

Tietämättä jätkä on käynyt Helsingin Stockmannin levy- ja elokuvaosastolla. Siinä vieressä on muuten pimeyden ydin, jossa minä vanhana janarina ja porona kävin viime torstaina. Nimittäin Stockmannin Apple-osasto. Voi taivahan jumala. Näkemättä se olisi ollut neekeriin ja muihen kommunistiin keräytymispaikka, enkä ollut aivan väärässä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tietämättä jätkä on käynyt Helsingin Stockmannin levy- ja elokuvaosastolla. Siinä vieressä on muuten pimeyden ydin, jossa minä vanhana janarina ja porona kävin viime torstaina. Nimittäin Stockmannin Apple-osasto. Voi taivahan jumala. Näkemättä se olisi ollut neekeriin ja muihen kommunistiin keräytymispaikka, enkä ollut aivan väärässä.
En vasiten, tuo kertomani tapahtui naapurin Prismassa jonka siekin nyt tiedät. Mutta dvd-kokemus olisi ollut periaatteessa aivan vastaava Tavaratalo Tukkimiehessä.

Mutta likeisessä Prismassa ei ole Apple-osastoa, ellei pikkuruista Ai-Päd -hyllyä lasketa. Tosin naapurustoni Prismassa ei ole yhtään Applen laitetta esillä, vain muutamat irtokannet ynnä lisälaitejohto Pädiin. Ei siinä neeker'ihmiselle tahi kommunistille ole paljoa pimeyttä ihmeteltäväksi. Mutta Prismani ei olekaan Helsingin keskustassa. Siinä tuo ero! Helsingissä kommunistit ovat usiasti Arhinmäkiä, kun taas meillä taas vanhakantaisempia hampaankiristäjiä. Jälkimmäisille omena merkitsee vielä syötävää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Helsingissä kommunistit ovat usiasti Arhinmäkiä, kun taas meillä taas vanhakantaisempia hampaankiristäjiä. Jälkimmäisille omena merkitsee vielä syötävää.

Helsinkiläiset kommunistit todellakin ovat tuntematta sutkeja luokkaturisteja ja valehtelevia keinottelijoita.

Voileipä maistuu kokeilematta hirveältä paskalta, jos sen päälle menee laittamaan avokadoa, oli avokado kypsää tai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös