Näin teemme metallibiisin ja sille videon

• 4 174
  • 54

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Viestin lähetti HN
Koitapa sä vaikka kumota esittämäni toki puutteellinen ja pintapuolinen todistelu, jos väitteesi on, että minun väitteeni on väärä.

Ethän toki väärässä ollut. Jatkoin vain ajatustasi hieman pidemmälle siitä kuinka tyhmiä ja tietämättömiä (ja turhia) ovat yritykset todistella eri musiikinlajien paremmuutta, milloin minkäkin 'monimuotoisuuden' perusteella, toisiinsa nähden.

Toki jos haluat muutenkin kuin pintapuolisesti ja puutteellisesti vertailla eri musiikinlajeja toisiinsa ja tulet jonkinlaiseen johtopäätökseen asiassa, niin voin toki lausuntoihisi ottaa kantaa jos tarpeelliseksi koen.

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Viestin lähetti HN
Klassinen - kyllä, blues - ei. Blues-pohjaisen ilmaisun monimuotoisuutta rajoittavat kyseiselle musiikkityylille asetetut hyvinkin tarkat muotomääreet (mm. ns. blues-skaalat).

Uhh.

Jos jollakin musiikkilajilla on tiukat rajat niin klassisella musiikilla on.

Ettei Näkijä nyt vain olisi mennyt siihen vanhaan ansaan jossa monimuotoisuuden ja nuottien nimellisen runsauden välille vedetään yhtäläisyysmerkit?

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Lapanen
Tosikkoja ja typeryksiä löytyy jokaisesta musa-scene-leiristä. Pahimpia tosikkoja ovat ne jotka peittelevät tosikkouttaan olemalla ensimmäisenä syyttelemässä toisia huumorintajuttomuudesta.
Minä myönnän suoraan, että jollain tavalla olen alkanut pitää hiphoppareita vähän tosikkoina ja huumorintajuttomina. Tämä siksi, että olen hyväntahtoisesti naljaillut kyiseisille tyypeille noin kolme kertaa täällä keskustelupalstalla. Kahdesti on joku närkästynyt ja aloittanut rutinan, joka ei ole meinannut loppua. Yleistäminen on typerää, mutta tässä tilanteessa kiusaus alkaa olla suuri.

Minua saa pitää tosikkona ja typeränä jos siltä tuntuu. Uskon tosin silloin taustalla olevan muutakin kuin erilaiset musiikkimaut.

Johonkin metallivideoon voisi laittaa pätkän, jossa bändin jäsenet kävelevät kadulla jotain hopparia vastaan ja nauravat sille sormella ivallisesti osoittaen. Hopparin kasvoilla olisi närkästynyt ja epätoivoinen ilme.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Designer
Johonkin metallivideoon voisi laittaa pätkän, jossa bändin jäsenet kävelevät kadulla jotain hopparia vastaan ja nauravat sille sormella ivallisesti osoittaen. Hopparin kasvoilla olisi närkästynyt ja epätoivoinen ilme.
Ja johonkin räp-videoon voisi laittaa kohtauksen, jossa posse kävelee striitillä ja näkee hevimiehen, alkaa osoittamaan tätä sormilla ja nauramaan. Tämän jälkeen hevimies suuttuu ja käy väkivaltaiseksi räppääjiä kohtaan. Kohtaus loppuu, kun räppääjät ampuvat hevimiehen kuoliaaksi kultaisilla desert eagleillaan.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Vilpertiltä hyvä ehdotus! Tuota voisi jatkaa siten, että hevimiehen kaunis, hauras ja viaton valkoisiin pukeutunut tyttöystävä näkee tapahtuman ja puukottaa itseään sydämeen. Tämän jälkeen paikan ohi ajaa avoautoilla kilpaileva hiphop-jengi, joka ampuu hevimiehen ampuneet räppärit oikosääristen valtakuntaan.

Joskus kuulin urbaanilegendan, jonka mukaan joku hoppari olisi jäänyt punkkareiden uhriksi. Henki ei lähtenyt, mutta kaveri oli naulattu vaatteistaan johonkin lautaseinään kiinni. Sekin voisi toimia videolla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy