En tähän hätään löytänyt parempaakaan ketjua sillä tällä kertaa kyseessä ei ole nigerialaishuijarit, vaan bulgaarialaishuijarit, ja lisäksi saatoin lopulta tulla itse tulla huijatuksi, vaikka yritin olla fiksu parhaani mukaan.
Kaikki alkoi kun hairahdin näin vapaapäivän ratoksi Klikkasin jotain huijausdeittisivun mainosta ja tein näin tässä kohtaa mietittynä ehkä suht lyhyen elämäni tyhmimmän tempun ja loin täysin keksityillä tiedoilla tunnuksen tuolle mainostetulle huijausdeittisivulle tarkoituksena puhaltaa peli poikki heti kun tulisi eteen mitään maksujuttuja, tai kun tarvittaisiin jotain oikeita tietoja, ja naureskella sitten sille siirappiselle paskalle mitä naisina esiintyvät botit minulle lirkuttelisivat.
Tunnuksen tehtyäni minulle kuitenkin jäi selvästi konekäännetyistä käyttöehdoista, että jo pelkkä tunnuksen teko sitouttaisi kolmen päivän ilmaisen kokeilujakson jälkeen johonkin maksulliseen jaksoon. Tämän jälkeen tulikin kiire poistaa tunnukseni tuosta paskasta asap, mikä osoittautuikin olettettua hieman vaikeammaksi, ja se vaati lopulta, myös ihan toimivan sähköpostiosoitteen antamista, joskaan en tietenkään antanut sellaista tiliä, jota käyttäisin mihinkään tärkeään. Lopulta kuitenkin sain tilin poistettua, mutta sivuston lupaamaa vahvistusta poistetusta käyttäjätilistä ei ole kuulunut ja kyselyni sen perään ovat automaattivastausten perusteella ohjautuneet roskapostiin. Lisäksi netissä on englanninkielisiä juttuja sivustoon liittyviä kirjoituksia, jossa ihmiset ovat kertoneet, että heidän tileiltään olisi peritty maksuja vedoten juuri näiden vahvistusten puutteeseen.
Joten jouduinko sitten itse kaikesta huolimatta huijatuksi, ja pitääkö tässä olla huolissaan vaikka ainoat oikeat tiedot mitä heiltä löytyy on yksi spämmi säpoistani, ja ip-osoite. Joka tapauksessa tämä on varmasti ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun lähden tällaisilla asioilla pelleilemään