Myönteisten asioiden Kerho

  • 670 824
  • 3 364

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Palmu teki juuri sellaisen soolomaalin, että eipä ole meidän kölveiltä noita liikaa näkynyt. Kylläpä muuten jännittää tämä taistelu jumbopaikasta.

Tämä ei sitten ollut myönteistä Kerhosta. Anteeksi. Jänskää. Jee.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Nyt on sitten sellainen seitsemän pelin sarja edessä, että Kerholla on ehkä kauden paras mahdollisuus muuttaa sijoitustaan sarjataulukossa. Sanoisin, että ehdottomasti vähintään 12 pinnaa noista pitää pystyä nappaamaan, kun peräti viisi pelataan kotona ja vieraspelitkään eivät ole kaukana. Eivät nämä pelit helppoja ole, mutta uskon vähintään kahden kolmikosta Pelicans-Sport-KooKoo valuvan vielä ulos kärkikuusikosta.

Pe 29.10. Pelicans - HPK
La 30.10. HPK - KalPa
To 4.11. HPK - Pelicans
La 6.11. HPK - JyP
Pe 19.11. HPK -Sport
La 20.11. Ässät - HPK
Ke 24.11. HPK - KooKoo

Maaleja on nyt pakko alkaa syntyä ja pisteiden ropista.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak

Niin tästä taas selviää se fakta, mistä olen täällä useaan kertaa todennut, kun aina silloin tällöin joku näillä palstoilla kirjoittelee, että Kerholla olis jotenkin huono taloudellinen tilanne tai ei ole varaa johonkin. Velaton seura ja neljänneksi eniten omaa pääomaa liigassa.

Hyvällä tiellä siis taloudellisesti tällä hetkellä. Nyt tosin tarvii saada se urheilupuolikin yhtä hyvään kuntoon.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Niin tästä taas selviää se fakta, mistä olen täällä useaan kertaa todennut, kun aina silloin tällöin joku näillä palstoilla kirjoittelee, että Kerholla olis jotenkin huono taloudellinen tilanne tai ei ole varaa johonkin. Velaton seura ja neljänneksi eniten omaa pääomaa liigassa.

Hyvällä tiellä siis taloudellisesti tällä hetkellä. Nyt tosin tarvii saada se urheilupuolikin yhtä hyvään kuntoon.
Onkohan Toivanen sitten niin pihi, että ei tahdo aukaista perunasäkkiä urheilun puolelle, vaikka hätä on kova. Mika voisi mennä sanomaan suoraan, että "tuli kustua homma urakalla ulkkarihauissa, että ei sulla olis vippaa 200k, nii saatais jotakin järkeä toho keskikaistalle"
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Onkohan Toivanen sitten niin pihi, että ei tahdo aukaista perunasäkkiä urheilun puolelle, vaikka hätä on kova. Mika voisi mennä sanomaan suoraan, että "tuli kustua homma urakalla ulkkarihauissa, että ei sulla olis vippaa 200k, nii saatais jotakin järkeä toho keskikaistalle"

No järkevän taloudenpidon yksi edellytys on tietty fiksu rahan käyttöä. Näen tämän enemmänkin niin päin, että Kerholla toki olisi varaa rakentaa potentiaalinen mestaruusjoukkue yhdelle tai kahdellekin kaudelle, mutta jos hommat meneekin vituiksi, niin pääomat ja pelivarat on sitten syöty. Tämä ei ole mielestäni järkevää. Jos Kerho jatkossakin pystyy pitämään liigatasolla keskivaiheen pelaajabudjettia, ollaan mielestäni onnistuttu varsin hyvin ja potentiaalia on myös menestyä sen puolesta. Ongelma nyt on enemmän että se pelaajabudjetin "tuhlaaja" ei ole pystynyt kovin järkevästi sitä rahaa käyttää ja silloin mielestäni oikea ratkaisu on henkilön vaihtaminen, eikä lisärahan työntäminen kankkulan kaivoon.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minun mielestäni tämä uutisointi Arto Laatikaisen tuhannen liigapelin rajapyykin saavuttamisesta ja näihin liittyvistä juhlallisuuksista kuullostaa ihan lupaavalta. Kiva idea tuo että Lada käyttää näissä viikonlopun peleissä numeroa 1000. Ja mukava homma myös että perjantainkin matsin Kerho pelaa oransseissa paidoissa. Eihän tuohon oranssiin voi koskaan liikaa pukeutua.

Sitä kun on nyt syksyn aikana nähnyt kyllä kuinka hienosti Ilves ja Tappara ovat nämä juhlallisuudet vetäneet ja kuinka hienoja videoita esittäneet niin odotukset ovat HPK:n juhlallisuuksia kohtaan myös tietenkin melko korkealla. Itse en taaskaan kyllä peliin lauantainakaan pääse paikan päälle sairauslomani takia mutta televisiosta tulee katseltua.

Jäänyt kyllä omat paikan päällä nähdyt pelit tällä kaudella vielä vain yhteen. Tähän syynä on ollut välillä työt ja nyt sitten kyllä viimeisen kuukaudenkin aikana sairauslomakierre. Olen siitä ehdoton toki että sairauslomalla en oikein missään käy vaikka periaatteessa jalkapohjakivut eivät sitä nyt täysin estäisikään. Eivät ne kivut ole estäneet peleissä käymistä tämän kolmen vuoden aikanakaan kun olen itse asiassa kivuista jo kärsinyt mutta nyt olen vihdoin sitten oikein sairauslomalla.ja kivuille toivottavasti tehdään jotain. No joo, meni vähän off-topiciksi.

Hieno saavutus Ladalla edessä ja toivottavasti juhlallisuudet ovat sen arvoiset.

 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Lahdessa vieraskannattajien katsomon kaide hyvällä korkeudella ja kamerakulmakin auttaa luomaan illuusiota siitä, että meidän rumpumies tekee ihan jotain muuta kuin rummuttaa.
 

Ralph

Jäsen
Sikakerho ei ole enää alivoimatilastoissa Liigan paras, mutta onneksi jossain on eli rangaistuksissa. Kerholla 267 rangaistusminuuttia ja toisena olevalla SaiPalla on 221, mutta SaiPa on pelannut kaksi peliä enemmän. Kerholla 15,7 rangaistusminuuttia per peli ja SaiPalla 11,6.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Grmankin näytti tänään ihan pakilta Ladan rinnalla. Osasyy voi olla se että epäsäännöllinen ja vähäinen peliaika seiskapakkina on roolina vaikea monelle. Oli sitä jo M. Karjalaisellekin aikanaan.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Lebe: 7 ottelua, 92,97 %, pmk 1,29/ott. (Liigan paras).
Lebe selkeästi ottanut askeleita eteenpäin ja on lähtenyt haastamaan Laurikaista toden teolla. Itse en usko, että ihan riittää pitkässä runkosarjassa vielä, mutta ehkä siitä on kasvamassa hyvä ensi kauden ykköskassari. Ainakin kiekot tarttuu paremmin kuin viime kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös