Myönteisten asioiden Kerho

• 810 389
  • 3 940

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Yön yli nukuttuani, eilisestä vähän jotakin myönteistä:

- Bengtssonin maali (+ syöttö)
- Toppingin kaksi maalia

Playoffeissa Kerho tarvitsee ratkaisukykyä myös näiltä herroilta.
Kyllä ja etenkin ylivoimalla tuntuu Topper saaneen itseluottamuksen takaisin. Vetohan on varsin hyvä.

Kaasari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos mulle olisi 10.9 Jukuri-pelin jälkeen sanottu, että Kerho ei karsi, eikä sillä ala loma 15.3 Lukko-pelin jälkeen, vaan playoffit, en olisi uskonut, enkä tiedä uskonko ihan täysin vieläkään. Pitää itsekin lopettaa tää mun negatiivisuus peliesityksistä, koska tän jälkeen on vaan voitettavaa. Hyvä Kerho!

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Jos mulle olisi 10.9 Jukuri-pelin jälkeen sanottu, että Kerho ei karsi, eikä sillä ala loma 15.3 Lukko-pelin jälkeen, vaan playoffit, en olisi uskonut, enkä tiedä uskonko ihan täysin vieläkään. Pitää itsekin lopettaa tää mun negatiivisuus peliesityksistä, koska tän jälkeen on vaan voitettavaa. Hyvä Kerho!

No joo, hieno homma. Rehellisesti sanoen hieman ärsytti negatiivisuus "ettei jäädä kohta pihalle" tilanteessa, jossa Kerholla oli yli 99% mahdollisuus jatkaa playoffeissa. No hävittiin paljon ja silti ollaan samalla sijalla kuin ennen sitä tappiokierrettä.

Mutta Kerho on Kerho, tästä eteenpäin peli kerrallaa ja kaikkea hyvää... nyt nautitaan eteenpäin. Kaikki on mahdollista... paitsi ehkä Lukon voittaminen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy