Tuntuu että koko kauden ollut lähes poikkeuksetta hyvä tunnelma sikakatsomossa!Iso myönteinen kiitos sikakatsomolle viime viikkojen matseista!
Todella hieno tunnelma ja ilo elää pelit sieltä käsin. Asiallisen asiatonta huutelua ja isoa kannustusta.
Joukkuekin alkanut isommin kiittää pelin lopussa myös sikaosastoa.
Ei miltään muulta katsomon osalta mitään pois, mutta tervetuloa sikaan viihtymään!
Mun edessä oli Jypin kannattajia, isä ja poika. Poika huuteli tuomareille vittu saatanaa ja näytti senttereitä. Ekalla kerralla isä rauhoitteli, sitten ei enään puuttunut millään lailla pojan huuteluun. Teki itsellä mieli puuttua. Lopulta totesin vain, että kannattaa avata silmät, niin jääkiekko on parempaa, en tiedä kuuliko.Iso myönteinen kiitos sikakatsomolle viime viikkojen matseista!
Todella hieno tunnelma ja ilo elää pelit sieltä käsin. Asiallisen asiatonta huutelua ja isoa kannustusta.
Joukkuekin alkanut isommin kiittää pelin lopussa myös sikaosastoa.
Ei miltään muulta katsomon osalta mitään pois, mutta tervetuloa sikaan viihtymään!
Mun edessä oli Jypin kannattajia, isä ja poika. Poika huuteli tuomareille vittu saatanaa ja näytti senttereitä. Ekalla kerralla isä rauhoitteli, sitten ei enään puuttunut millään lailla pojan huuteluun. Teki itsellä mieli puuttua. Lopulta totesin vain, että kannattaa avata silmät, niin jääkiekko on parempaa, en tiedä kuuliko.
Itse kaipasin jääkiekkokatsomoihin vahvaa analyyttista otetta, jossa annetaan pelin kertoa olennainen ja kaikkiin ottelutapahtumiin suhtaudutaan filosofisella tyyneydellä.Silmien auki pitäminen ei ole sikakatsomossa mikään vahvuus esim. tuomaritoiminnan suhteen kotikannattajiltakaan. Tästä huolimatta hyvin on viihtynyt tunnelman puolesta ja mikäs siinä olutta siemaillessa.
Samaa mieltä, tunnetta saa ja pitää olla. Kyllä sitä itsekin huutelee, mutta harvemmin tuomareille, vaikka en aina samaa mieltä olekaan. Se on vaan peliä ja virheet kuuluu siihen, tuomareidenkin.Itse kaipasin jääkiekkokatsomoihin vahvaa analyyttista otetta, jossa annetaan pelin kertoa olennainen ja kaikkiin ottelutapahtumiin suhtaudutaan filosofisella tyyneydellä.
Ja paskat kaipaan. Tunnetta pitää olla omien puolesta - toki ilman typeryyksiä ja ylilyöntejä.
Jonnet ei ehkä muista, mutta Josef Kompallan jälkeen mikään ei tunnu enää miltään. Voisi melkein väittää, että tuomari on ihan oikeasti vaikuttanut pelin lopputulokseen. Nykyisten piipareiden virheet hukkuvat taustakohinaan. Ja nehän menevät sitä paitsi pitkässä juoksussa tasan.Samaa mieltä, tunnetta saa ja pitää olla. Kyllä sitä itsekin huutelee, mutta harvemmin tuomareille, vaikka en aina samaa mieltä olekaan. Se on vaan peliä ja virheet kuuluu siihen, tuomareidenkin.
Kyllä monella se käsi vaan yleisön paineesta tuntuu 50/50 tilanteessa helpommin nousevan.Samaa mieltä, tunnetta saa ja pitää olla. Kyllä sitä itsekin huutelee, mutta harvemmin tuomareille, vaikka en aina samaa mieltä olekaan. Se on vaan peliä ja virheet kuuluu siihen, tuomareidenkin.