Myönteisten asioiden Kerho

  • 671 162
  • 3 365

emiilioo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Flyers, Barca, Azzurri
Toistuu usein puheet ”kohti keskikastia ja kärkeä” monissakin jutuissa. Millä eväillä sinne ollaan menossa? Siellä on tällä hetkellä 13 seuraa edellä aivan kaikessa, paitsi menneisyydessä. Siellä menneisyydessä HPK pistää Sportteja ynnämuita pinoon. En viitsi talousasioista puhua, on siellä huonossa jamassa olevia seuroja kyllä, mutta ei meilläkään pystytä edes yhtä vahvistusta hankkimaan joukkueen avuksi.

-Edellinen johto kasasi tämän kauden joukkueen ilman hyökkäyksen kärkeä ja maksoi kuitenkin ihan kohtuullisesti.

-Yleisötavoite on 3500 ja toteuma tällä hetkellä 3038. Eli vaikka loppukaudesta kävisikin sen 3500 per peli, niin takkiin tulee. Tietty jos päästään pleijareihin, niin sillä voisi kompensoida.
 

Siivouskomero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tietenkään luule. Mutta sen sanon että ihan kauheasti tuossa porukassa ei uskottavuutta ole, verrattuna kilpailijoihin. Toivotaan parasta.

Että silleen , vai miten se meni.

Asiat ei yleensä realisoidu heti, vaan ne vievät oman aikansa. Jotkut asiat voi näkyä ensi kaudella ja osa sitten taas vieläkin myöhemmin.
Huonon viime kauden jälkeen ei ole tiedossa mitään pikavoittoa.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Itse olen näet sitä koulukuntaa, joka uskoo että mainittuihin positioihin on hankittu ne ketkä on saatu.

No eikö tämä ole ihan normaalia missä tahansa työelämässä, että molempien osapuolten olla asiasta samaa mieltä? Itsekin olen kieltäytynyt useammastakin työpaikasta mitä on tarjottu ja vastavuoroisesti minulle on sanottu, että joku muu on parempi vaihtoehto.

Yleisesti aivan liian aikaista sanoa vielä mitään, mihin kokonaisuudessa uusi johto meidät vie pitkässä juoksussa. Ihmettelen kyllä sitäkin, että miksi jotkut jo tässä vaiheessa sirottolee tuhkaa päällensä. Muistetaan, että lähtökohdat tähän kauteen lähtiessä olivat aikalailla Kerhon liigahistorian huonoimmat. Jos Kerho kauden lopulla on edes huippuvalmentaja Pikkaraisen viime kautta paremmilla sijoilla ja tappiota tehdään vähemmän kuin viime tilikaudella, niin eteenpäin on menty lyhyellä tähtäimellä. Noi saavutukset on tässä vaiheessa vielä täysin realistista saavuttaa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
En tietenkään luule. Mutta sen sanon että ihan kauheasti tuossa porukassa ei uskottavuutta ole, verrattuna kilpailijoihin. Toivotaan parasta.

Että silleen , vai miten se meni.
Tuota noin, ihan mielenkiinnosta nyt kyselen, että pystytkö nimeämään nuo kilpailijoiden ko. pesteissä toimivat henkilöt ja vielä jos kerrot mistä heidän uskottavuutensa (tai muu vastaava kilpailuetu) muodostuu?

Kattelin nopeesti mitä löysin, niin en mä nyt toimareista, utj-häröilijöistä tai valmentajista ainakaan näillä meriiteillä lähtisi kovinkaan montaa Hämeenlinnaan hinaamaan meidän vastaavien tilalle.

Siitä toki samaa mieltä, että HPK:n rekryissä ei takuuvarmasti mitään erkkawesterlundeja pyöri ja jonkinlaista riskiä on otettava, kun tarjonta on mitä on, eli 'otetaan mitä saadaan". Ei se silti tarkoita, että ne rekryt olisivat olleet mitenkään huonoja tai vääriä, ja korostan vielä, että todella ohuilla näytöillä siellä muissakin joukkueissa on henkilöstöä palkattu. Joku osuu ja joku ei, ei tässä maassa yksiselitteisesti ole mitään kyntensä näyttäneitä osaajia jääkiekkojoukkueen palkattavaksi.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Kentällä otteet kohentuneet ja nyt "yläkertakin" on näyttänyt osaamistaan. Hyviä tulevaisuuden hakuja, hyviä jatkopahveja, valmennuksen kanssa jatkuvuutta.

Hyvää meisinkiä nyt. Kelpaa kevätkautta ja playoff-junan jahtaamista odotella.

Hyvä. Näin juuri.

Joo, kyllähän tämä alkaa hieman vaikuttaa siltä, että "aallonpohja" on nähty ja käyrä lähdössä varovaisesti ylöspäin, niin kuin pitääkin. Hyvä niin, toki tekemistä on vielä paljon edessä niin peliotteissa kuin taloudessa, mutta pienin askelin eteenpäin kohti valoisaa tulevaisuutta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPK:n tämän päivän valmennusuutiset noteerattu klassisen (toki Maikkarin) Teksti tv:n etusivulla. Ei ihan joka päivä ole tuolla Kerhosta asiaa. Lämmittää!
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivola viimeiset 6 ottelua tehot 3+5

Kyllä ne jotain indikoi kuitenkin ne harjoitusotteluiden nappiotteet Toivolalta. Kuitenkin, tässä ei ole kysymyksessä junnu, joka pelasi elämänsä harjoitusottelut. Tai mestishaku, jolla preseason meni täysin nappiin.

Toivola on jo varsin kokenut liigapeluri ja syksyn otteet olivat kyllä sen näköistä peliä, että "ikuisen nelossenan" tontilta oltiin ottamassa reilu harppaus ylöspäin.

Ja sitten pam, Motinin niittiin katosi koko vire.

No, onneksi on alkanut jyvä löytyä taas. Tykkiä tarvitaan kyllä tässä ohkaisessa senatilanteessa.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Kyllä ne jotain indikoi kuitenkin ne harjoitusotteluiden nappiotteet Toivolalta. Kuitenkin, tässä ei ole kysymyksessä junnu, joka pelasi elämänsä harjoitusottelut. Tai mestishaku, jolla preseason meni täysin nappiin.

Toivola on jo varsin kokenut liigapeluri ja syksyn otteet olivat kyllä sen näköistä peliä, että "ikuisen nelossenan" tontilta oltiin ottamassa reilu harppaus ylöspäin.

Ja sitten pam, Motinin niittiin katosi koko vire.

No, onneksi on alkanut jyvä löytyä taas. Tykkiä tarvitaan kyllä tässä ohkaisessa senatilanteessa.
Joo, en ole ite koskaan urheillut kylki murtuneena, mutta luulis tuon aika pahasti häiritsevän kiekon pelaamista.
 

pisnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Joo, en ole ite koskaan urheillut kylki murtuneena, mutta luulis tuon aika pahasti häiritsevän kiekon pelaamista.
Minä olen tässä juuri viimeaikoina urheillut kylkiluu murtuneena, ja perseestä on. Enkä siis suinkaan ole urheillut ammattilaistasolla, vaan ns. ulkojäätasolla.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Minä olen tässä juuri viimeaikoina urheillut kylkiluu murtuneena, ja perseestä on. Enkä siis suinkaan ole urheillut ammattilaistasolla, vaan ns. ulkojäätasolla.

Mulla on myös mennyt joskus kylkiluu paskaksi eikä tosiaankaan olisi tullut mieleenikään noiden muutamien viikkojen aikana harrastaa mitään lajia, missä saattaa törmätä toiseen ihmiseen ;-)

No mä oonkin ihan pusi, mutta en silti ihmettele yhtään, jos kyseinen vamma on vähän aiheuttanut kanamunat kainalossa hiihtelyä ihan ammattilaistasollakin.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Minä olen tässä juuri viimeaikoina urheillut kylkiluu murtuneena, ja perseestä on. Enkä siis suinkaan ole urheillut ammattilaistasolla, vaan ns. ulkojäätasolla.
Itse vetelin kolmisen vuotta sitten Ukkohallassa askellettavaan vasemmalle kääntyvään mutkaan takapainoisesti niin että Fischerin pohjat ottivat aurinkoa ja liike jatkui tangentin suuntaan. Oli se seuraaville laduille jo ookoo, vieläkään en uskalla mäkiä laskea kunnolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös