Myönteisten asioiden Kerho

  • 674 438
  • 3 372

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Tänään mennään taas. Toivottavasti tarjotaan sitä kovuutta oman maalin edessä.

Eetu taas saisi ajaa huolella sinne KalPan maalille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen tänne ennenkin kirjoitellut sympatioitani HPKlle. Hieno seura, hieno logo ja hieno kaupunki eikä Hämeenlinnassa ole enää sitä samaa ainaista kiireen tuntua kuin täällä Kehä 3:n sisäpuolella. Lisäksi mulle on aivan sama miten Kerho menestyy ensi kaudella Liigassa, se ei poista hyvää fiilistäni HPKn ympäriltä. Toki ymmärrän, että paikallinen kannattaja janoaa tulosta ja menestystä joka kausi, eikä välikausi ole vaihtoehto, mutta mulle se on täysin yhdentekevää fiilikseni osalta. Mä vaan koutsaan.

Saan siis itse olla mukana kehittämässä junnupelaajia kohti edustusta ja ammattilaisuutta täällä aivan etelässä, mutta tunnen myös HPKn junnukoutseja ja heidän ajatusmaailmaansa ja systeemejään, joilla pyrkivät omia pelaajiaan kehittämään myöskin kohti edaria. Tää on hienoa intohimohommaa ja ehkä vielä jonain päivänä myös itselläni on koti Hämeenlinnan seudun rauhassa ja HPKn verkkarit/toppa-asu päällä Hakiossa
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä olen tänne ennenkin kirjoitellut sympatioitani HPKlle. Hieno seura, hieno logo ja hieno kaupunki eikä Hämeenlinnassa ole enää sitä samaa ainaista kiireen tuntua kuin täällä Kehä 3:n sisäpuolella. Lisäksi mulle on aivan sama miten Kerho menestyy ensi kaudella Liigassa, se ei poista hyvää fiilistäni HPKn ympäriltä. Toki ymmärrän, että paikallinen kannattaja janoaa tulosta ja menestystä joka kausi, eikä välikausi ole vaihtoehto, mutta mulle se on täysin yhdentekevää fiilikseni osalta. Mä vaan koutsaan.

Saan siis itse olla mukana kehittämässä junnupelaajia kohti edustusta ja ammattilaisuutta täällä aivan etelässä, mutta tunnen myös HPKn junnukoutseja ja heidän ajatusmaailmaansa ja systeemejään, joilla pyrkivät omia pelaajiaan kehittämään myöskin kohti edaria. Tää on hienoa intohimohommaa ja ehkä vielä jonain päivänä myös itselläni on koti Hämeenlinnan seudun rauhassa ja HPKn verkkarit/toppa-asu päällä Hakiossa
Sitten meillä olisi vihdoinkin se pitkään kaivattu ykkössentteri. Tervetuloa vaan!
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Luojan kiitos runkosarja alkaa jo pian, sillä rupee pää olemaan täynnä jo eri kaupunkien paikallisuutisia ja sähköposti solidsportin mainoksia...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meidän hyökkäys ei ole kahden huonoimman joukossa, mitä tulee jo kulttistatuksella olevan jokavuotisen Mctorso-voimasuhdeketjun arvioihin. Torille! Meskuun! Yömakkaralle!
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Millaistas tuo luokaton käytös on sponsoritapauksissa? Kerrotaan, että teidän pennit ei kelpaa?

Että silleen...
Joskus aikoinaan Kerholla oli Nokia sponsorina. No joku Nokian iso kiho tuli peliin ymmärtääkseni kutsuttuna, mutta järkkäri ei tätä päästänyt sisään kun ei ollut mitään lippua eikä muutakaan materiaalia. Se oli sitten Nokia viimeinen kausi kerhon kypärissä. Järkkäri teki työnsä, mutta Hpk:n silloinen asiakasvastaava ei ollut ajan tasalla miten pidetään isot sponsorit tyytyväisenä ja erityiskohdellaan heitä.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Joskus aikoinaan Kerholla oli Nokia sponsorina. No joku Nokian iso kiho tuli peliin ymmärtääkseni kutsuttuna, mutta järkkäri ei tätä päästänyt sisään kun ei ollut mitään lippua eikä muutakaan materiaalia. Se oli sitten Nokia viimeinen kausi kerhon kypärissä. Järkkäri teki työnsä, mutta Hpk:n silloinen asiakasvastaava ei ollut ajan tasalla miten pidetään isot sponsorit tyytyväisenä ja erityiskohdellaan heitä.

Mikäs vuosi tämä mahtoi olla?

Kuulostaa kyllä hurjalta jutulta. Etenkin verrattuna siihen, että halliin voi jokainen järkkärin kaverikin kävellä vaan sisään.

Että silleen...
 

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Joskus aikoinaan Kerholla oli Nokia sponsorina. No joku Nokian iso kiho tuli peliin ymmärtääkseni kutsuttuna, mutta järkkäri ei tätä päästänyt sisään kun ei ollut mitään lippua eikä muutakaan materiaalia. Se oli sitten Nokia viimeinen kausi kerhon kypärissä. Järkkäri teki työnsä, mutta Hpk:n silloinen asiakasvastaava ei ollut ajan tasalla miten pidetään isot sponsorit tyytyväisenä ja erityiskohdellaan heitä.
Rinnakkaistodellisuudessa, missä kyseistä episodia ei tapahtunut, sijaitsee Nokia Arena Hämeenlinnassa, osittain nykyisen kaivoparkin ja motarin päällä katteella.

Kerho vetää 10 000 katsojan keskiarvolla ja Hämeenlinna toimii Euroopan kiekkopääkaupunkina.

Ei ollut iso moka.
 
Viimeksi muokattu:

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Rinnakkaistodellisuudessa, missä kyseistä episodia ei tapahtunut, sijaitsee Nokia Arena Hämeenlinnassa, osittain nykyisen kaivoparkin ja motarin päällä katteella.

Kerho vetää 10 000 katsojan keskiarvolla ja toimii Euroopan kiekkopääkaupunkina.

Ei ollut iso moka.
Heh. Pääsi lounaspaikassa aika kova ääninen röhötys tälle.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Rinnakkaistodellisuudessa, missä kyseistä episodia ei tapahtunut, sijaitsee Nokia Arena Hämeenlinnassa, osittain nykyisen kaivoparkin ja motarin päällä katteella.

Kerho vetää 10 000 katsojan keskiarvolla ja Hämeenlinna toimii Euroopan kiekkopääkaupunkina.

Ei ollut iso moka.
Ja ravintolan lounaslista on Michelin-tasoa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Heh. Pääsi lounaspaikassa aika kova ääninen röhötys tälle.
Nyt mediatiimi vois tehdä ko. järkkärin päivästä "Päiväni murmelina 2". Peter Franzen on järkkäri, Hannu-Pekka Björkman Nokia-pomo, markkinointipäällikkö Tommi Korpela , järkkärien esimies Jussi Vatanen, toimitusjohtajana Sami Uotila ja mies katsomojonossa Kai Lehtinen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt mediatiimi vois tehdä ko. järkkärin päivästä "Päiväni murmelina 2". Peter Franzen on järkkäri, Hannu-Pekka Björkman Nokia-pomo, markkinointipäällikkö Tommi Korpela , järkkärien esimies Jussi Vatanen, toimitusjohtajana Sami Uotila ja mies katsomojonossa Kai Lehtinen.
Löysin tilanteesta myös kuvan:
 

Liitteet

  • Näyttökuva (3).png
    Näyttökuva (3).png
    390,6 KB · kertaa luettu: 135

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Rinnakkaistodellisuudessa, missä kyseistä episodia ei tapahtunut, sijaitsee Nokia Arena Hämeenlinnassa, osittain nykyisen kaivoparkin ja motarin päällä katteella.

Kerho vetää 10 000 katsojan keskiarvolla ja Hämeenlinna toimii Euroopan kiekkopääkaupunkina.

Ei ollut iso moka.

Toisessa rinnakkaistodellisuudessa Kerho nousi Nokian vetämänä Euroopan huipulle, mutta Nokian myydessä matkapuhelinliiketoiminnan Microsoftille seurasi Kerhon romahdus Microsoftin vähentäessä toimintojaan Suomessa ja kenkiessä Kerhon Microsoftille siirtyneet Nokia-yhdyshenkilöt kilometritehtaalle.

Yksi mestaruus voitettiin vielä Hämeenlinna Windows nimellä punasinikeltavihreissä shakkiruudullisissa paidoissa, jonka jälkeen seurasi putoaminen kolmoseen.

Kaudella 2023-24 paikallispelit ovat palanneet Hämeenlinnaan, kun Ice Dogs ja Kerho ottavat mittaa toisistaan sarjan keskikastissa. Hiki-Hockey, Pirkkalan Pingviinit ja Suolahden Urho ovat sarjan ylivoimaista kärkeä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Mikähän juttu tuo maskissa oleva mainos sihaus.fi ja nettisivu ei edes ole olemassa. Tiedän kyllä mikä paikka se on, mutta ois kai voinu laittaa sivut liveen, ennenkuin maalaa maskiin osoitteen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös