Myönteisten asioiden Kerho

  • 667 801
  • 3 359

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Tulipahan hankittua just kestokausari tuleville vuosille. Myönteistä, että jouduin puhelimessa jonottaa noin 10 min, ei tarvitse ainakaan yksin hallilla olla.
 
L

luigitar

Melkein 540 000€ myönnetty sulkemiskorvausta HPK Liiga Oy:lle.

 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Melkein 540 000€ myönnetty sulkemiskorvausta HPK Liiga Oy:lle.

Pessimistinä tosin lähes kaikki muut joukkueet saanut korvausta enemmän.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Pessimistinä tosin lähes kaikki muut joukkueet saanut korvausta enemmän.

No taas kerran sellainen taloudellinen luku, jossa isompi korvaussumma ei ole parempi. Ei näillä sulkemiskorvauksilla muutenkaan kateta kaikkia tulonmenetyksiä/kuluja, joten mitä isompi taloudellinen vahinko, sen enemmän yritykselle korvausta.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Maanantaina torille!


Hämeenlinnassa järjestetään maanantai-iltana kello 17 oma torijuhla kaupungin omille jääkiekon maailmanmestareille.

Torin lavalla nähdään ainakin Hämeenlinnassa kirjoilla oleva jääkiekkoilijat ja HPK-kasvatit Juuso Hietanen ja Jere Innala, maajoukkueen hieroja Juha Sulin sekä maalivahtivalmentaja Kari Lehtonen.

Menossa mukana on tietenkin myös itse Poika –maailmanmestareiden voittopokaali.

Poika tulee hyvissä ajoin​


Tapahtuman järjestää kaupunki, mutta juhlan ohjelman pääjärjestämisvastuu “sälytettiin” kaupunginvaltuutettunakin tutuksi tulleelle, HPK-legendalle Mika Lartamalle (ps.).

– Kaupunki palkitsee nämä tapahtumaan osallistuvat henkilöt ennen kello 18 alkavaa kaupunginvaltuuston kokousta. Ajatus lähti sitten siitä, että eikö samalla heille voisi järjestää pienen torijuhlan?, Lartama kertoo.

Lartaman mukaan Leijonien päävalmentaja Jukka Jalosen saapuminen paikalle ratkeaa vasta viikonlopun aikana.

Ei liene yllättävää, että Jalosella riittää nyt vientiä joka suuntaan. Samoin kuin Poika-pokaalilla, joka on ahkerasti kiertänyt Suomea kuluneiden viikkojen aikana.

Maanantai 13. päivä on varattu kalenterista kuitenkin Hämeenlinnalle.

– Poika tulee jo päivällä Hämeenlinnaan, Lartama kertoo.

Tarkoitus on, että se on lavalla, ja ihmiset voiva ottaa valokuvia pokaalin kanssa.

Torilla lauletaan myös Villieläimen tahtiin​


Torille saapuu myös Ramses II eli Rami Shikeben, jonka Villieläin-kappaleesta tuli Leijonien hengennostatuskappale ja edelleen juhlahuumassa koko kansan yhteinen voittokappale.

– Myös Finlandia-hymnin esitys tulee saamaan fiilikset pintaan, Lartama vinkkaa.

Tapahtuman juontaa hämeenlinnalaisille tuttu HPK:n otteluselostaja Peter Petro.

Kaupungille ja kaupunkilaisille hieno tilaisuus​

Juhla järjestetään hyvin pitkälti talkootyönä, mutta toki siitä tulee kustannuksia kaupungille.

Lartaman mukaan maailmanmestareiden torijuhla on Hämeenlinnalle kuitenkin erittäin hyvää markkinointia.

Koko perheen juhla tuo Lartaman mukaan myös iloa, hyvää mieltä ja yhteisöllisyyden tunnetta kaupunkilaisille, joita kaikkia näinä aikoina kaivataan, puhumattakaan tilanteen ainutkertaisuudesta:

– Tällaista tilaisuutta ei varmaan ihan äkkiä toisten tule, että lavalla on samaan aikaan henkilöitä, joilla on sekä olympiakultamitali että maailmanmestaruusmitali samalta keväältä.

Lartama tietää, että kotikaupungin oma juhla on tärkeä myös maailmanmestareille ja he arvostavat sen järjestämistä.

Riihimäen kaupunki järjestää Jukka Jaloselle oman kultajuhlan 15. kesäkuuta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mitä kuulin HPK:n Elomessuteltalla Kati Savolaisen kertomana niin kausikortteja on mennyt kai aika hyvin kaupaksi. Taisi sanoa myös jotain että pari edellistä kautta oli kausikorttimyyntikaupassa vähän hiljaisempia mutta nyt on taas samaa tasoa kuin silloin 2019-2020 kaudella?

Saattaa olla että muistan tuon kauden mihin vertasi kausikorttimyyntiä niin väärin mutta olisihan se aika loogista toisaalta että kaksi edellistä kautta olisi olleet hiljaisempia koronankin vuoksi.

Ja nythän Elomessuillakin HPK:lla oli ihan hyvä seisomapaikkakausikorttitarjous. Myivät kausikortteja hintaan 159 euroa. Luulen että Elomessuillakin kävi kausikorttikauppa aika vilkkaana, ainakin heti lauantaina messujen käynnistyessä oli innokkaita kausikorttiien ostajia kaksin kappalein teltalla. Toinen olin myös minä, olen mielissäni että sain hyvällä hinnalla kausikortin ja minä olen vielä kannattaja joka hallissa nimenomaan mielummin seisoo kuin istuu, paremman tunnelman vuoksi. Niin minulle just tuo seisomapaikkakausikortti käy hyvin.

Lauantaina HPK:n Elomessuteltalla ensimmäisenä pelaajaparina nähtiin Miro Karjalainen ja Arttu Pelli. Oli hienoa kun Karjalainen palasi takaisin Kerhon riveihin täksi kaudeksi mutta onhan se iso kolossi, kahden metrin pituinen kuitenkin. Vaikka minäkin olen itse paraskin puhumaan lyhyen pituuteni vuoksi niin oli jokseenkin huvittavan näköistä kun Karjalainen ja Pelli käveli teltalle yhdessä. Tämä ihan hyvällä tavalla sanottuna.

Jos Karjalainen on pitkä niin Pelli taitaa olla joukkueen lyhimpiä pelaajia, oli siinä pituuseroa melkoisesti. Tosin, Karjalaisen rinnalla moni näyttää lyhyeltä.

Ja hei, harjoituspelit alkavat nyt perjantaina jo! Ei enää viikkoakaan siis ensimmäisiin peleihin.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Onhan tossa nyt oltava jo joku korkeamman asteen markkinointi -ajatus

Puolustuksessa on nyt
- Juha Hietasen poika
- Timo Pärssisen poika
- Juha Reinin poika
- Juha Tapion poika
- Ari Peliin poika

Siinä on mielenkiintoista toisen polven seurattavaa meidän eri kannattajapolville, futisjanareille, iskelmäfaneille ja kouvolalaisille

Sanoisin, että tässä näkyy taas the määrätietoisuus
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Jukan vai Nemon rotsi nähdään jäällä?
"Mä haluan nähdä tän jään punasena!".

Viime vuoden Cupissahan Joly heitti lauantain pelissä hatullisen, joten jatketaan siitä.
Kokoonpano kiinnostaa myös. Vielä muutama tunti.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Kerholla on valokuvauspäivä. Ei tarvitse siitäkään sitten kenenkään pahoittaa mieltänsä.

Eteenpäin!
Kiitos viestistäsi. Odotan kuvia innolla. Vai nähtäiskö lopulta sellainen Mäkkäri-tyylinen shoppaus Liigan sivuilla, ei sekään olis paha.

Edit. Sotkenko nyt kaksi asiaa, Kerhon kuvaukset ja Liigan kuvaukset?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös