Kerho saanut kuulemma kaksi isoa sponsoria ens kaudelle. Muutenkin ei tarvitse paljon markkinoida. Sponssit ottaa itse yhteyttä.
Lisätietoja tästä? Kuinka suuren luokan sponsoreita?
Kerho saanut kuulemma kaksi isoa sponsoria ens kaudelle. Muutenkin ei tarvitse paljon markkinoida. Sponssit ottaa itse yhteyttä.
Totta kai tuo tuuletuskin, mutta haastattelu. Siinä parin päivän päästä 21 vuotta täyttävä puhuu selkästi ja asiantuntevasti yhtään kangertelematta kuin joku kommentaattori parinkymmenen vuoden tv-kokemuksella. On kyllä harvinaisen mukavaa kuunneltavaa, kun yleensä pelaajat on vähän hankalampia puhumaan.Jätän tämän vain tähän: Tuulolan tuuletus. :)
Hyvä huomio. Kun omaan pelaamisen osa-alueisiin tulee rutiinia, siitä on helpompi keskustellakin. Muutama haastattelu rakentaa tuttuutta haastattelutilanteeseen. Voisi kuvitella, että peliä myös "sanoitetaan" joukkueessa, sillä aikapaljon yhteistä viestiä välittyy eri pelaajilta.Totta kai tuo tuuletuskin, mutta haastattelu. Siinä parin päivän päästä 21 vuotta täyttävä puhuu selkästi ja asiantuntevasti yhtään kangertelematta kuin joku kommentaattori parinkymmenen vuoden tv-kokemuksella. On kyllä harvinaisen mukavaa kuunneltavaa, kun yleensä pelaajat on vähän hankalampia puhumaan.
Pennanen on samanlainen valmentajana. Valmentaako Tuulolaa myös tuossa asiassa?
Mä oon niin onnellinen, nykyään. Lähetän kohta Anteille Toivanen ja Pennanen rakkaussähköpostia.
2, 9, 13, 17, 18, 24, 36Pitäisiköhän käydä laittamassa lottokin sisään?
Nääh, ihan hatusta vetäisin.Onko tuo kysytty Toivaselta tai Pennaselta?
Kerhon kokoonpanon mukaan oikea rivi on 3, 7, 10, 11, 19, 33, 39. Tarkistakaa vaikka. :)2, 9, 13, 17, 18, 24, 36
Ei tuo Leoninkaan rivi kauhean huono ole. Salisma, Louhi, Palo, Hietanen, Savolainen, Lartama, Tuulola...Kerhon kokoonpanon mukaan oikea rivi on 3, 7, 10, 11, 19, 33, 39.
Ensin ajattelin kerätä @SouthernSun76 tyyliin nykypelaajista ton rivin (olis muuten ollut täsmälleen sama!), mutta just toi Isojen Numeroiden käyttö hankaloitti sitä sen verran, että kaivoin Larun vielä takaisin, kun muuten ei jäädytetyt numerot riittäneet.Ei tuo Leoninkaan rivi kauhean huono ole. Salisma, Louhi, Palo, Hietanen, Savolainen, Lartama, Tuulola...
Yleensä itse teen lottorivit nykypelaajista, mutta kun perkele Nikkilä on 74, SManninen 65 jne. sekä nyt O'Brien varmaan 55.
Ei tuo Leoninkaan rivi kauhean huono ole. Salisma, Louhi, Palo, Hietanen, Savolainen, Lartama, Tuulola...
Yleensä itse teen lottorivit nykypelaajista, mutta kun perkele Nikkilä on 74, SManninen 65 jne. sekä nyt O'Brien varmaan 55.
2, 9, 13, 17, 18, 24, 36
Vai että Kivelä ja Peltola. Kuka pirun 27, 29 olisin vielä tajunnut?2,9,10, 11, 13, 18, 27. Ostan hotsin kahdella kaikille kun osuu.
Vai että Kivelä ja Peltola. Kuka pirun 27, 29 olisin vielä tajunnut?
Trastui ja mahorkka, muuten oikein. En muuten muistanut enää Igorin pelinumeroa. Haen takkini.Igor says hello ja laittaa nortiksi.