Myönteisten asioiden Kerho

• 744 410
  • 3 615

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olisi myös vihdoin aika saada se hallin nimi myytyä.

Ralph

Jäsen
Joku rikas arabimaan lentoyhtiö tai vastaava on käynyt ostoksilla ja Kerhosta tulee ostojoukkue? Emirates Areena?

Ralph

Jäsen
Jätän tämän vain tähän: Tuulolan tuuletus. :)
Totta kai tuo tuuletuskin, mutta haastattelu. Siinä parin päivän päästä 21 vuotta täyttävä puhuu selkästi ja asiantuntevasti yhtään kangertelematta kuin joku kommentaattori parinkymmenen vuoden tv-kokemuksella. On kyllä harvinaisen mukavaa kuunneltavaa, kun yleensä pelaajat on vähän hankalampia puhumaan.

Pennanen on samanlainen valmentajana. Valmentaako Tuulolaa myös tuossa asiassa?

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Totta kai tuo tuuletuskin, mutta haastattelu. Siinä parin päivän päästä 21 vuotta täyttävä puhuu selkästi ja asiantuntevasti yhtään kangertelematta kuin joku kommentaattori parinkymmenen vuoden tv-kokemuksella. On kyllä harvinaisen mukavaa kuunneltavaa, kun yleensä pelaajat on vähän hankalampia puhumaan.

Pennanen on samanlainen valmentajana. Valmentaako Tuulolaa myös tuossa asiassa?
Hyvä huomio. Kun omaan pelaamisen osa-alueisiin tulee rutiinia, siitä on helpompi keskustellakin. Muutama haastattelu rakentaa tuttuutta haastattelutilanteeseen. Voisi kuvitella, että peliä myös "sanoitetaan" joukkueessa, sillä aikapaljon yhteistä viestiä välittyy eri pelaajilta.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä oon niin onnellinen, nykyään. Lähetän kohta Anteille Toivanen ja Pennanen rakkaussähköpostia.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä oon niin onnellinen, nykyään. Lähetän kohta Anteille Toivanen ja Pennanen rakkaussähköpostia.

Ko. kavereille patsas. Ja viereen patsas myös Turuselle, Porselle ja Larmille. Ja sitten joku modernin taiteen hökötys viereen, aiheena "Kerhon ryhtiliike kaudella 2016-17". Ja sitten vielä jonon jatkoksi "one more year, Lalli"-patsas. Oikeesti, me halutaan tämä loistava sentterinelikko ensi kaudeksikin. Ja sehän on Lallin optiota vailla.

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Hei te näytätte hyvältä ja todellakin pelaatte hyvin. Hienosti mennyt tää vuosi, kun otetaan huomioon Salonkin kausi alkuvuodesta. Kiitos Kerho ja hyvää ja vielä parempaa uutta vuotta! Juna menee päätyyn asti!

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hienosti menee. Kahdelta kärkijoukkueelta täydet pisteet ja vielä vieraissa. Lisäksi hienoa, että HIFK:ta vastaan ei puppeloitu johtoa viime minuuteilla, kuten yleensä on tapana.

Partenopei

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, SaPKo, Napoli, Italia.
On tultava hihkumaan minunkin kun aihetta mielestäni on. Viime vuosien jälkeen on niin moni asia muuttunut parempaan että vähempäänkin olisin ollut tyytyväinen. Tuukan jälkeen ei ole ollut isäntää talossa. Nyt toivottavasti on. Olen tyytyväinen jo pelkkään yritykseen. Aion tulla kerskakuluttamaan hallille kiitokseni.

Ralph

Jäsen
Kerhon kokoonpanon mukaan oikea rivi on 3, 7, 10, 11, 19, 33, 39.
Ei tuo Leoninkaan rivi kauhean huono ole. Salisma, Louhi, Palo, Hietanen, Savolainen, Lartama, Tuulola...

Yleensä itse teen lottorivit nykypelaajista, mutta kun perkele Nikkilä on 74, SManninen 65 jne. sekä nyt O'Brien varmaan 55.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei tuo Leoninkaan rivi kauhean huono ole. Salisma, Louhi, Palo, Hietanen, Savolainen, Lartama, Tuulola...

Yleensä itse teen lottorivit nykypelaajista, mutta kun perkele Nikkilä on 74, SManninen 65 jne. sekä nyt O'Brien varmaan 55.
Ensin ajattelin kerätä @SouthernSun76 tyyliin nykypelaajista ton rivin (olis muuten ollut täsmälleen sama!), mutta just toi Isojen Numeroiden käyttö hankaloitti sitä sen verran, että kaivoin Larun vielä takaisin, kun muuten ei jäädytetyt numerot riittäneet.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti

Olen sen verran vanhan aikainen, että oma lottorivini on yhä 7,8,11,20,22,23,36. Siitä voi vetää johtopäätöksiä pelaajiin.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ennen kauden alkua sai jännätä esimerkiksi tuleeko Manninen enää Kärpistä takaisin ja onko Kapasen paluu pelkkää hallihuhua. No, molemmat osui ja nyt mielenkiintoisia pelaajia O'Brienin muodossa tulee sisään, vaikka esim. "KukavitunTeemuturunen" ja kumppanit pelaa HPK:ssa unelmansa kautta. Äkkiä voi meininki kääntyä positiiviseksi. Tässä on oikeasti nyt kova meininki ja toimistolle, sekä joukkueelle täydet peukut!

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
2,9,10, 11, 13, 18, 27. Ostan hotsin kahdella kaikille kun osuu.

Ribals

Jäsen
Pakko sanoa, että olen oikein iloinen siitä, että HPK:lla kulkee. Ässien intohimoisena kannattaja kaikkia muita kuin Ässiä tietenkin "vihaa", mutta HPK on aina ollu mulla siellä vähiten "vihattavassa" päässä, teidän bandwagonissa ehdottomasti JOS Ässien tie päättyy ennen kuin HPK:n.

Nauttikaa HPK-kannattajat Kerhon pelistä nyt kun peli on kulkenut hienosti!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy