Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Jos Aro teksteissään ja kirjoituksissaan retostelee hänen kanssaan eri mieltä olevien ihmisten rikostaustalla
Huoritteleeko toimittaja Aro myöskin?
Jos Aro teksteissään ja kirjoituksissaan retostelee hänen kanssaan eri mieltä olevien ihmisten rikostaustalla
Huoritteleeko toimittaja Aro myöskin?
Mutta kun esitetään jonkun YLE:n toimittajan rikosrekisteri, ihan tuomioistuimen papereineen, niin sehän on suoranainen häpäisy kaikkea mahdollista kohtaan, kun on niin hienosti se toimittaja päässyt yli elämänsä koettelemuksista ja on nyt niiiiiiiin saatanan hieno ihminen, yhteiskunnan tukipilari ja täydellinen kansalainen.
Toisaalta on sääli, että osa maahanmuuttokriittikoista on juhlimassa tätä Venäjän trollitehtaan tuomaa voittoa kuin itse tehtyä maalia. Ylen propagandakoneisto ja nämä venäjätrollit ovat ihan yhtä pelleä sakkia.
Kalikka(MV-lehti) on älähdyksestä päätellen selvästikin kalahtanut suvakkeihin.
Eikö sitten ole osannut ottaa? Kuinka hän on tätä oman rikostaustansa julkituontia sitten kommentoinut?Jos Aro teksteissään ja kirjoituksissaan retostelee hänen kanssaan eri mieltä olevien ihmisten rikostaustalla. niin luulisi sitten, että osaisi ottaa tämän asian kunnialla ja nöyryydellä, kun ne omat luurangot kaivettiin kaapista.
Niin, toki vain toinen näistä ajaa vieraan valtion etua.
Joo ja Timo Soinia on uhkailtu, Aleksander Stubbin kotia on ammuttu, Halla-Ahoa on uhkailtu jada jada. Kun lähtee itse mediaan niin varmaan kannattaa sitten kestää se, mitä se tuo mukanaan? Luuleeko joku, että jotain missejä ei oikeasti häiriköityneet ihmiset tuolla ahdistele? Helvetti, kun ei tarvitse ottaa kuin soihtu käteen mennäksesi johonkin kävelemään, niin jo on 100 anarkistia tulemassa päälle.Ylen toimittajaa uhkailtu Venäjä-uutisoinnista: "Minun toivottiin kuolevan uraanimyrkytykseen" - Kotimaa - Uutiset - MTV.fi
MTV:
"Henkilöön menevää kiusaamista
Aro sanoo, että hän on joutunut trollaajien leimaamaksi sekä Suomessa että Venäjällä. Lisäksi toimittaja on joutunut kokemaan törkeää henkilökohtaista kiusaamista.
Hänen muun muassa "toivottiin kuolevan uraanimyrkytykseen."
"Sähköpostilaatikkoni masinoitiin täyteen venäjänkielistä "Putin on paras, länsi on perseestä" -trollausta. Minulle soitettiin uhkauspuheluita ulkomailta, minua seksuaalisesti häirittiin ja nimiteltiin verkossa, yksityisasioitani, perhesuhteitani, siviilisäätyäni ja puoluetaustaani (mitä ei ole) tongittiin verkossa, minua yritettiin vetää mukaan aikaavieviin ja valheellisiin Twitter-keskusteluihin."
Aro päättää kirjoituksensa vakuuttamalla, että hän aio luovuttaa mustamaalaavan trolliarmeijan edessä, vaikka häntä vainotaan edelleen."
My Year as a Pro-Russia Troll Magnet: International Shaming Campaign and an SMS from Dead Father
Niin, täällä esitettiin, että Aro on ollut ainoastaan mediakritiikin kohteena. No ei ole ollut. Mutta totta kai, kuten totesit, moni julkisessa virassa oleva henkilö saa törkyilyä osakseen. Mutta oletko siis sitä mieltä, että tuo mistä Aro on kirjoittanut on paskaa? Koska jos näin on, niin tässähän voi olla huojentunein mielin.Joo ja Timo Soinia on uhkailtu, Aleksander Stubbin kotia on ammuttu, Halla-Ahoa on uhkailtu jada jada. Kun lähtee itse mediaan niin varmaan kannattaa sitten kestää se, mitä se tuo mukanaan? Luuleeko joku, että jotain missejä ei oikeasti häiriköityneet ihmiset tuolla ahdistele? Helvetti, kun ei tarvitse ottaa kuin soihtu käteen mennäksesi johonkin kävelemään, niin jo on 100 anarkistia tulemassa päälle.
Sanomattakin on selvää, että samaa lokakampanjaa sitten myllyttivät sisarsivustot ja Aron paljastamat Pietarin trollit pitkin suomalaista sosiaalista mediaa, ja viimeisenä hännänhuippuna sitten hyödylliset idiootit kuten @Dee Snider
En tiedä mihin asiaan viittaat "hänen kirjoittamisillaan" niin en voi kommentoida, voinet vähän tarkentaa, kun en ole todellakaan tietoinen kaikista asioista, mitä Aro on kirjoittanut. Täten en ole kykeneväinen näin spesifiseen kysymykseen vastaamaan. Enkä minä ole missään kiistänyt Aron asiantuntemusta Venäjästä.Niin, täällä esitettiin, että Aro on ollut ainoastaan mediakritiikin kohteena. No ei ole ollut. Mutta totta kai, kuten totesit, moni julkisessa virassa oleva henkilö saa törkyilyä osakseen. Mutta oletko siis sitä mieltä, että tuo mistä Aro on kirjoittanut on paskaa?
Kuka tai mikä taho käynnisti ja minkälainen kampanja on ollut luonteeltaan? Onko tälle kampanjalle jotakin muuta todistusaineistoa kuin Aron itsensä kertomus?
Ihan sama millä vaikuttimilla sinä pelaat, mutta sinun trollauksesi ja meidän tarttumisemme siihen on tänään satanut Putinin laariin. MV on todennäköisesti kerännyt tästä ketjusta tänään vähintään kymmeniä, todennäköisesti satoja klikkejä (yleensä kun tekstiin täällä jonkun liitetiedoston laittaa, saa se noin sata klikkiä), ja medialukutaidottomat ja/tai venäjämieliset aatetoverisi ovat kuorossa olleet normalisoimassa MV-lehden kirjoittelua joksikin vitun asiakritiikiksi, ja peräämässä todisteita julkaisun ilmiselvästä venäjäyhteydestä.Ei jumalauta, sain samanlaiset paskat päälleni, kun menin yhdeltä mv-fanittajalta Facebookissa kysymään, että miksi Ilja vaikenee, kun Igorit lykkää fatsereita Suomeen kolmessa tuurissa?
Lyhyt on näköjään Deen matka rukousaamiaissoinilaisesta takinkääntäjämamuhyysäristä ja jenkkien huorasta, putinilaiseksi ryssäntrollimaanpetturiksi ja epäisänmaalliseksi, hyödylliseksi kremlinpalvojaidiootiksi. Tuntematonta Sotilastakin siteerattu ja Häyhänkin luut kolisee kalmistossa.
. MV on todennäköisesti kerännyt tästä ketjusta tänään vähintään kymmeniä, todennäköisesti satoja klikkejä (yleensä kun tekstiin täällä jonkun liitetiedoston laittaa, saa se noin sata klikkiä), ja medialukutaidottomat ja/tai venäjämieliset aatetoverisi ovat kuorossa olleet normalisoimassa MV-lehden kirjoittelua joksikin vitun asiakritiikiksi, ja peräämässä todisteita julkaisun ilmiselvästä venäjäyhteydestä.
Tää paska menee läpi satoihin tuhansiin suomalaisiin.
Sinänsä hauska kuinka tästä on pakko vääntää jotain suvakki-mamukriitikko-juttua.
Vaikka oikeasti ainoa rajalinja tässä on vieraan vallan desanttitoiminnan edistäjien ja isänmaallisten välillä.
Jostain syystä tämä tietty siipi haluaa tässä asiassa ehdottomasti asemoida itsensä Venäjän ja Putinin puolelle.
MV-lehteä luetaan paljon siksi, koska YLE ja valtamedia suoltaa omaa suvakkiagendaista mamutuspropagandaa. Jos MV sattuisi olemaan "Kremlinin käsissä", niin minkäs sille mahtaa.
Niin siis "tämä paska menee läpi satoihin tuhansiin suomalaisiin" tarkoitti sitä, että sadat tuhannet suomalaiset lukevat MV-lehteä.Minulle jää nyt epäselväksi mikä "paska" @kahden suunnan sentteri voitko selittää?
Ihan sama millä vaikuttimilla sinä pelaat, mutta sinun trollauksesi ja meidän tarttumisemme siihen on tänään satanut Putinin laariin.
No tämä on helppo uskoa.En kyllä ajatellut sadettavani Putlerin laareja, kun naureskelin YLE-tyttelin fanittajien kaksinaismoralismille, kun kakka lensi tuulettimeen.
Sinä vain avasit puheenaiheen, minä linkitin toimittajan siskon avoin kirje -vastauksen ja Ylen Mitä Venäjää? -artikkelin, ja sitten alkoi tulla mv-linkkejä Iljan vastineisiin näihin kahteen edellämainittuun. Ei toki sinun toimestasi, mutta kukaanhan ei sellaista väittänytkään.Pistätkö muuten mv-linkit, joita olen tähän ketjuun laittanut ja huorannut Iljalle klikkauksia?
Suvakki / rajakki vastakkainasettelu koetaan jotenkin relevantimmaksi kuin Suomi / Venäjä.