Eiköhän sieltä hyvinkin pian tulla kertomaan Nolanin kohtalosta ainakin. Kommenttien perusteella miehelle tuskin jatkoa annetaan. Torkki ja 1-2 pakkia vielä sisään?Aika todennäköistä on, että muutoksia tulee vielä kauden aikana ja tämän myöntää myös Urama UR:ssa. Jouluksi pitäisi Uraman mukaan saada kuitenkin paketti kasaan.
Rajala tuolla noita Torkki huhuja toppuutteli, mutta eiköhän Toke ole vielä se viimeinen pala Lukon pakettiin?
PSS; Sen Virtalan vois heittää helvettiin ilman palautusoikeutta. Jopa B2-junioreista löytyy pelaajia jotka ovat kentällä vahvempia kuin hän. Painii täysin väärässä sarjassa.
Itse olen osittain samaa mieltä. Lukon peli on ollut oikeasti todella hengetöntä, ja Virtala kuitenkin on yksi niistä harvoista pelimiehistä, jotka koko ajan tsemppaavat ja antavat kaikkensa.Mauton ja täysin turha kommentti. Virtalaa ei voi yrityksen ja asenteen puutteesta syyttää, kun taas puolet joukkueesta on surffaillut vailla määränpäätä. Lukon joukkueesta löytyy turhempia jätkiäkin kuin Virtala. Toki pieni koko on Virtalan ongelma ja tuo tiettyjä rajotteita, mutta aivan turhaa on ylläolevan kaltainen perusteeton oman kasvatin moittiminen. Kehityskelpoinen pelaaja.
Itse olen osittain samaa mieltä. Lukon peli on ollut oikeasti todella hengetöntä, ja Virtala kuitenkin on yksi niistä harvoista pelimiehistä, jotka koko ajan tsemppaavat ja antavat kaikkensa.
Toisaalta. Miten potentiaalinen kaveri tässä nyt on kyseessä?
Näinhän tuo taitaa mennä. Virtala on kyllä siinä mielessä kelpo pelimies, että hinta on erittäin halpa, ja painaa koko ajan täysillä. Uraman sapluunaan sopiva kaveri.No ei varmastikaan miksikään liigatähdeksi, mutta tuollaiseksi kohtuu hyväksi kolmannen kentän energiapakkaukseksi kyllä. Sellaiseksi uudeksi "Lätiksi" joka voisi maalinkiin aina silloin tällöin osua. Ehdottomasti parempi kuin esimerkiksi Chris Collins tai Nico Aaltonen. Tippuu kyllä pois pelaavasta kokoonpanosta mikäli Torkki tulee Lukkoon.
PSS; Sen Virtalan vois heittää helvettiin ilman palautusoikeutta. Jopa B2-junioreista löytyy pelaajia jotka ovat kentällä vahvempia kuin hän. Painii täysin väärässä sarjassa.
Tämän kommentin jälkeen olen aika varma että se olet sinä joka painit nyt väärässä sarjassa kun tänne kirjoittelet.
Virtala on yksi Lukon energisimmistä pelaajista joka painaa kokoajan täysillä. Taidot ja fysiikka ovat aivan riittävällä tasolla liigajoukkueen kolmosketjuun ja mies on oikeasti hyvä taklaamaan.
Taidot ehkä mutta että fyysikka... ei todellakaan. Seuraapas Virtalaa ensipelissä ja katso kuinka monta kertaa kaatuu. 1+2 ei riitä kolmoskentän mieheltä. 1+2 riittäisi mikäli tämä olisi pelaaja tyyliin Brennan eli joukkueen poliisi, mutta kun mies ei ole. No ehkä kirjoitukseni oli hieman liian karu, mutta silti ei Virtala on väärässä sarjassa.
Ymmärrän pointtisi ja olen samaa mieltä ehdottomasti, että yritystä täytyy saada lisää pelaamiseen. Siltikin uskoisin, että nämä nykyiset palikat kun saadaan sopivasti paikoilleen joukkueessa, tulostakin voi alkaa tulla. Ja silloin jälki voikin olla aika herkullista Lukko-kannattajan silmissä. Potentiaalia on.Ulos joukkueesta :Lindgren, Laaksonen, Mustonen, Tukonen. Tilalle Elo, Jasu, Palola, Kangasmäki.
Ei saatana ainakaan huonommin menisi ja joukkue olisi noin 1 miljoonaa halvempi. Tylisi ainakin yritystä tuohon porukkaan. Ketjut vaikka näin:
Haataja-Saarenheimo-Tuomainen
Elo-Viinanen-Saarela
Palola-Koponen-Ben-Amor
Kangasmäki-Jasu-Virtala
Mieluummin minä tuollaista ryhmää katsoisin, kun noita vitun laiskoja rahastajia. Hyvä Lukko!