Hieman olen pettynyt siihen, että Mäkiaho ei pystynyt pelaamaan paikkaansa joukkueesta. Perustellut asian jo olen, joten ei siitä sen enempää. Mäkkäri ei vakuuttanut hirveästi muutamassa peleissään, joten aika luonnollista ettei pelipaikkaa irronnut. Lähellä hän sitä oli ja juurikin joidenkin ihmettelemästä syystä: Muilla kasvoi muutamat rintakarvat lisää. Olisikohan kyse siitä, että Mäkiaho konkarina tiesi vahvuutensa ja heikkoutensa, sekä alkoi pelaamaan itseään sisään joukkueeseen kuten tekisi kauden alussa. Oletan, että Aravirta ja kumppanit kyllä tiesivät mihin kehitys tulee johtamaan, mutta eivät uskaltaneet ottaa asian kanssa riskiä. Ainahan olisi mahdollisuus, että oululaisyleisö vetää herneet nokkaan turhasta sopparista. Noh, tuo on spekulaatiota, koska Mäkiaholla oli itsellään avaimet käsissään. Siitä olen tyytyväinen kuitenkin, että hän ei alkanut tekemään "ylimääräistä" sopparin takia. Se ylimääräinen katoaa kuitenkin, jahka se sopimus on taskussa.
Ahon kommentteja Koskenkorvasta en kuitenkaan ymmärrä lainkaan. Eihän se voi olla niin, että ollaan täysin välinpitämättömiä pelaajien suhteen. Hän joko on joukkueen jäsen, tai sitten ei ole. Tulevan kauden osalta kyllä ymmärrän, että hänet päästetään menemään vaikka kesken kautta. Kuitenkin henkimaailmanhommat ovat melko tärkeitä tässäkin lajissa, joten ei tarttisi nakertaa sitä ajattelemattomilla lausunnoilla johdon puolelta koskien pelaajia. Eri asiat ovat julkiset "herättelyt". Tuo ei sitä ollut, vaan silkkaa välinpitämättömyyttä. Onpas ihme, jos pelaajat tuntevat itsensä pelkiksi palkannostajiksi.