Hedströmin siirrosta Expressenissä:
http://hockey.expressen.se/nyheter/1.2262811/hedstrom-flyttar-fran-karpat
Google-kääntäjä
Käännös (ruotsi > suomi)
Jonathan Hedström ei onnistu, kauden Kärppien. Se oli 18 ottelua ja kaksi maalia ja neljä syöttöä suomalainen liiga.
- Jonty tapasi eilen Kärpät ja kun hän kertoi, mitä hän tiesi. Valitsi Jonty rikkoa sopimusta, se oli hän, joka oli ottanut askeleen ", sanoo Johan Hedström agentti Finnström ja HockeyExpressen.se.
Houkuttelee Luulaja
Jonathan Hedström tahtoa luetteloomme tiistaina tai keskiviikkona.
- On ollut vaikea olla poissa lasten ulottuvilta. Mielestäni tyttäret Tilly ja Lovis on tärkeintä minulle. Nyt ne ovat vähän isompia, tuntuu jopa raskaampaa jättää niitä pitkiä aikoja ", hän sanoi Norra Västerbotten.
Oliko hän aikoo pelata jääkiekkoa loppukauden jää nähtäväksi. Viime aikoina hän on ollut ongelmia selän vahingoittumisen.
"Fresh kehon"
- On nikama, joka sai iskun. Mutta se on täysin parantunut nyt ja olen ajanut jäällä viime viikolla. Oli miten oli, olen todella tuntui tuoreena kehon tällä kaudella. Viime vuosi oli kova, koska olin piirtänyt infektioihin ja sieni, en tiedä mitä se oli enimmäkseen kaiken. Mutta tällä kaudella olen saanut olla terve ", hän Norran.
Hedström on ollut jonkin verran sekaisin vuodenaikoina. Viime vuonna hän oli vaarassa jäädä potkut Luulajassa 31 tammikuu, jolloin siirto ikkuna kiinni, mutta jäi klubi.
vuosi ennen kuin hän rikkoi Timra ja siirtyi TsSKA Moskova, jossa hän sijoittui kaudella.
http://dragskott.blogspot.com/2010/12/jonathan-hedstrom-skulle-passa-bra-i.html
Käännös (ruotsi > suomi)
Nyt on selvää, että Jonathan Hedström jättää SM-Liiga joukkue Kärpät. Whirlwind Boliden aikoo jatkaa jääkiekkoa, ja se kallistuu pelissä Ruotsissa.
Hedström on melko keskinkertainen viime vuoden liigan tasolla en usko, että hän on jotain niin korkealla sarjajärjestelmä. Hockey League olisi asianmukaisella tasolla ja joukkue joka sopisi Örebro Hedström hienosti.
Jonathan Hedström elää paljon hänen inspiraatiota ja mieliala pelaaja. Örebrossa, hän saisi paljon huomiota ja yhdeksi joukkueen johtavista toimijoista, maustetaan porkkana on realistiset mahdollisuudet edetä liigassa eikä ole niin paljon menetettävää.
Örebron pelityyli - leimaa aggressiivinen ja rohkea jääkiekko - on myös leikattu NHL eteenpäin ansaitse. Kyse on täyttä vauhtia eteenpäin ja Hedström on pelaaja, joka rakentaa paljon hänen pelejä hänen luistelu nopeus ja aggressiivisuus.
Michael Fahlanders suuri rakennus on ihana koskettaa, kun se tulee kaunis henkilöitä - eikä vähiten silloin, kun Conny Strömberg - jotka ovat hyviä tarjoamaan itseään. Jonathan Hedström sopisi hyvin "malli" ja varmasti tarjoaa paljon mukavia lainauksia tiedotusvälineissä.
Huhujen jälleen noin pelasi Division 1 joukkueen puun lehtiä. Mitään pahaa puun lehdet ja se olisi mahtavaa, jos Joonatan Hedström valmiiksi uransa Haaparanta-jengi tarpeeksi nopeasti - mutta se tuntuu "Jonte" on enemmän ladata korkeammalla tasolla ainakin pari vuotta.
etuna puun lehdet on, että Jonathan Hedström voi viettää paljon aikaa kotona Luulajassa ja joilla ei ole siirtyä perhe, koska se on vain tunnin ajomatkan kumpaankin suuntaan. etuna voidaan todennäköisesti rasittavat Hedström ja se on jännittävää nähdä, mitä hän tekee päätöksiä vastedes