Muutokset Kärppäjoukkueessa kaudella 2010-2011

  • 344 372
  • 940
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
En usko että kumpikaan nykyveskareista riittää mestaruuteen asti.
Hetkinen!

Onhan se selvää, että kaikki joukkueet tavoittelevat aina ja vain voittoja... mutta että tämä Kärpät olisi taistelemassa mestaruudesta? Ei tämä mitään EA Sportsin liigaa ole, jossa äijiä haalimalla voitetaan, usko tai älä.

Moket riittää, kunhan vain joku laittaa Koiviston koirien talutuksessa käytettävän flexin nokkaan, ettei se pääse kovin kauas maaliltaan. Pete kun kuvittelee osaavansa pelata mailalla, vaikka totuus on toisenlainen. Pelisilmäkin on pahasti housujen peitossa.

Karhunen on muuten parempi tuolla osa-alueella.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sinä haukut täällä minua teksti-tv skouttaajaksi, mutta itse perustelit Karhusen hyvyyttä torjuntaprosentilla ja päästettyjen maalien keskiarvolla. Hyvin sä vedät.
Sinähän se ensin aloit puhua tilastoista: "Sinun mukaan Koivistosta ei ykkösveskariksi ole ja toisaalta tilastot sanoo ettei Karhusestakaan ole siihen. Tuohan tarkoittaa sitä että Kärpissä on maalivahtiongelma, vai onko?"

Kärpissä ei ole maalivahtiongelmaa, paitsi se, ettei Karhusta älytä peluuttaa tarpeeksi. Minähän olen tällä sivulla jo moneen kertaan sanonut, että en ole tilastojen perusteella analyysiani Karhusesta tehnyt. Pitääkö ne tähän taas laittaa? Muun muasssa seuraavasti olen sanonut: "Sinun on ihan turha lässyttää siitä, ettei Karhusesta muka olisi Kärppien ykkösmaalivahdiksi. Minä uskon omia silmiäni ja nähtyjä pelejä." Ja: "Eihän tätä tietenkään monikaan usko, kun pitää olla ajattelumallien vanki ja miettiä, että ei Karhusesta voi olla, kun on niin kokematon. Mutta olisi siitä jos uskottaisiin omia silmiä, viitaten viime kauden A-junnupeleihin, tämän kauden treenipeleihin ja esimerkiksi tuoreimpaan Kärpät- JYP -peliin. Minä uskoin jo ennen kauden alkua, että Karhunen olisi pelitasollisesti ykkösmaalivahtimme jo tällä kaudella. Näin uskon edelleen". Ja sinun mukaasi olen tilastojen perusteella tehnyt analyysini Karhusesta? Hyvin sä vedät, ei kun aika perseelleen.

Karhunen on juuri kaikkea sitä "perus", mitä sanoit. Hän on hiomaton timantti, eikä toki koskaan voi tietää minne asti rahkeet riittävät mutta kyllä tuo kortti pitäisi nyt katsoa, kun tässä olisi vieläpä ihan kelpo eli Koivisto mukana.

En ole perunut yhtään mitään puheitani toskalasta vaan sinä et ilmeisesti ymmärrä äidinkielemme tiettyjä tyylikeinoja. Tarkoitin Toskalaa yhtenä toskaloista. Ja sitten kirjoitin toskaloista yleisemminkin, joihin ei kuulu Toskala. Sinä kannatat toskalan hankintaa, kenties vähän Toskalankin, ja minä kerroin, ettei siihen ole mitään syytä vaan ne rahat kannattaa laittaa siihen huippupakkiin. Ja tässä on sitten se ongelma, että kun minä olen eri mieltä, niin silloin on oltava sukua sille pelaajalle jota puolustan. Taidan olla Porvoon Kärpän logiikassa vuosien saatossa melko monelle pelaajalle sukua, varsinaista lätkäsukua!

Minusta pygmi on hieman halventavampi sana kuin kääpiö, joten käytän mieluummin sanaa "kääpiö", josta syystä en halua, että minun väitetään kirjoittaneen pygmistä. Sivuseikka mutta Porvoon Kärpän kanssa ei näytetä niinkään itse asiaan niinkään pääsevän, sillä jos Porvoon kärpän kanssa ei ole samaa mieltä, niin... sen jo kerroinkin aiemmin. Silloin Porvoon Kärppä alkaa kirjoittaa sukulaisuussuhteista, muijista ja ties mistä epäolennaisesta.

Et puhunut Luomalasta mitään mutta ollaksesi looginen argumenteissasi, sinun pitää sitten joka kerta, jos vaikka joku MM-kisojen aikana kehuu Ville Peltosen mentaalista ja joukkuehengellistä ja itseluottamuksellista merkitystä maajoukkueelle, kun toiset haukkuvat, niin muista sitten käydä sanomassa, että olette kaikki Ville Peltosen sukulaisia, kun kerran Ville Peltosta noin puolustatte. Muista ihmeessä tehdä se. Muuten olet epälooginen.

Karhunen on pelannut ainoastaan kaksi peliä SM-liigan runkosarjassa ja osaltasi sen perusteella teet päätelmäsi, että Karhunen ei ole riittävän hyvä Kärppiin. Kärpät on hävinnyt kaikki vieraspelinsä ja silti se oli Karhusen vika? JYP vei Oulussa 1-2, sekin oli siis Karhusen vika. Aivan käsittämätöntä spedeilyä, että viitsit ottaa nuo pelit esille ja muka niiden perusteella osoittaa, että Karhunen ei muka ole tarpeeksi hyvä. Itse asiassa tuo JYP-peli nimenomaan osoittaa, että Karhunen on riittävän hyvä. Kärpät vain ei ole tällä hetkellä läheskään niin hyvä kuin JYP.

Karhunen on pienehkö mutta silti hänen kokonsa ei estä pärjäämistä SM-liigassa. Pasi Nurminen on muuten 178 cm, tuskin pärjäsi SM-liigassa, MM-kisoissa tai ainakaan NHL:ssä. Sitä ei tosin teksti-tv enää taida Porvoonkaan Kärpälle kertoa, että miten miehelle urallaan lopulta kävi.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Karhunen on pienehkö mutta silti hänen kokonsa ei estä pärjäämistä SM-liigassa. Pasi Nurminen on muuten 178 cm, tuskin pärjäsi SM-liigassa, MM-kisoissa tai ainakaan NHL:ssä. Sitä ei tosin teksti-tv enää taida Porvoonkaan Kärpälle kertoa, että miten miehelle urallaan lopulta kävi.
Voi hellan lettas sentään. Sanoinhan että niitä alle 180 senttisiä maalivahteja taatusti löytyy jos aletaan kaivamaan. Nurminen kompensoi kokoaan poikkeuksellisella taistelutahdolla ja voitonhalullaan. Vastaavaa paloa voittamiseen en ole ihan hetkeen nähnyt kenelläkään.

No, okei. Heitän haasteen sinulle. Analysoippa nyt tässä oikein juurta jaksaen ja perustellen, MIKSI Kärppien tulisi luottaa Karhuseen ja nostaa hänet ykkösmaalivahdikseen ja unohtaa maalivahtihankinnat? MIKÄ tekee Karhusesta niin poikkeuksellisen hyvän veskarin että hänellä on edellytyksiä pärjätä liigassa pienestä koostaan huolimatta?

Vastaukseksi ei kelpaa että sinun mielestäsi Karhunen tekee hyviä torjuntoja.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Heitän haasteen sinulle. Analysoippa nyt tässä oikein juurta jaksaen ja perustellen, MIKSI Kärppien tulisi luottaa Karhuseen ja nostaa hänet ykkösmaalivahdikseen ja unohtaa maalivahtihankinnat? MIKÄ tekee Karhusesta niin poikkeuksellisen hyvän veskarin että hänellä on edellytyksiä pärjätä liigassa pienestä koostaan huolimatta?
Tekisi mieleni heittää haaste sinulle, että lue tämän päivän viestit, niin näet vastaukseni mutta tässäpä ne kuitenkin taas eteesi tuotuina. En kylläkään viitsisi tätä palstaa rasittaa samoilla seikoilla koviin moneen kertaan. Miksi siis Karhunen riittää ja kallis hankinta on turhaa. Lainaukset ovat siis tästä ketjusta, tältä iltapäivältä, kun et ilmeisesti joko lue niitä tai et ymmärrä tai muista lukemaasi:
Karhunen olisi nouseva kyky ja sijoitus tulevaisuuteen, jo ensi kevääseen, ei tarvitsisi sen kauemmas katsoa. Sen lisäksi Toskala on hinta-laatu- suhteeltaan ilmeisen kallis, kun ei ole tällä kaudella näköjään yhdellekään maapallon seuralle kelvannut. Toki jos Vesa tulee tänne talkoilla torjumaan, niin voihan sille jonkun try outin järjestää.
Pitääkö tässä siis eritellä vielä erikseen missä kaikessa Karhunen on hyvä? Tulee hyvin vastaan mutta ei ylipelaa, kuten Koivistolla on tapana. Mailankäyttö on maltillista mutta ei kuitenkaan seiso tattina maalilla. Hanskakäsi toimii. Ei jäädy kovissakaan paikoissa vaan päinvastoin näyttää viihtyvän paineessa. Esittää hyviä torjuntoja, etenkin huomioiden kuinka kokematon hän onkaan. On torjuntatyöskentelyssään vielä jollain tapaa raakile mutta siihen nähden lähes ilmiömäisen tehokas torjumaan.
Lisätään vielä semmoinen seikka noiden lisäksi, että jos Karhusen kehityskäyrä ei olisikaan niin hyvä kuin hänessä potentiaalia näen, varsinkaan jo tällä kaudella, niin Koivistolla kuitenkin homma hoituu, jos kenttäpelaajista on riittävästi apuja ja kykyjä. Maalivahdista tämän kauden homma ei jää kiinni.
 

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
Lisätään vielä semmoinen seikka noiden lisäksi, että jos Karhusen kehityskäyrä ei olisikaan niin hyvä kuin hänessä potentiaalia näen, varsinkaan jo tällä kaudella, niin Koivistolla kuitenkin homma hoituu, jos kenttäpelaajista on riittävästi apuja ja kykyjä. Maalivahdista tämän kauden homma ei jää kiinni.
Juuri näin. Koivisto & Karhunen ovat riittävän hyviä maalivahteja jos puolustus toimii, prioriteetissa korkeammalle menee puolustuksen vahvistaminen. Ulkopuolisen veskarin hommaaminen ei koskaan takaa yhtään mitään, kaikki muistavat vaikka Vokounin joka ei saanut keilapalloakaan kiinni vaikka miehen piti olla suurinpiirtein maalivahtien Bobby Orr.
 

Jukebox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juuri näin. Koivisto & Karhunen ovat riittävän hyviä maalivahteja jos puolustus toimii, prioriteetissa korkeammalle menee puolustuksen vahvistaminen. Ulkopuolisen veskarin hommaaminen ei koskaan takaa yhtään mitään, kaikki muistavat vaikka Vokounin joka ei saanut keilapalloakaan kiinni vaikka miehen piti olla suurinpiirtein maalivahtien Bobby Orr.

Ottamatta kantaa itse asiaan eli maalivahdin hankintaan pitää silti sanoa että tuo esimerkki Vokounista ei ole mielstäni erityisen hyvä. Näillä keinoinhan mikä vaan asia voidaan kääntää todistamaan omaa mielipidettä. Eli yhtä lailla voidaan sanoa ettei ulkopuolisen pakin hankinta takaa myöskään mitään, kaikkihan muistaa vaikka Jan Novakin tapauksen.

Ja kyllä ulkopuolisista veskareista on paljon hyviäkin kokemuksia, Vokoun nyt sattuu olemaan toisen ääripään esimerkki, ei hänkään tosin ihan onneton ollut vaikka moni haluaa hänen piikkiinsä HIFK:n menestymättömyyden laittaa. Roloson oli tuolloin kuitenkin parempi, eli siinä heti yksi päinvastainen esimerkki. Mutta tietysti se pitää paikkaansa ettei yhdestäkään hankinnasta voi olla 100% varma, joistain tosin aika lähelle :)
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Maikkarilta taas aikamoista revittelyä:

"Miten Kärppien miljoonasatsaukset debytoivat?"

Vaikka sieltä kolme pelaaja tuli ja tänäänkin niistä pelasivat vain kaksi, niin tuskin ne nyt kuitenkaan ihan miljoona ovat maksaneet. Mutta tämähän osaa tuo pääkaupunkiseudun media.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mistähän muuten johtui, että kuuluttaja jätti eilen joukkue-esittelyvideossa kuuluttamatta Miikka Salomäen nimen, vaikka naama näkyi vuorollaan mediakuutiossa? Ståhlhammar ja muut Laserin jätkät kyllä kuulutettiin.

Sattumaa, vai onko Salomäki jo häipynyt kuvioista?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Mistähän muuten johtui, että kuuluttaja jätti eilen joukkue-esittelyvideossa kuuluttamatta Miikka Salomäen nimen, vaikka naama näkyi vuorollaan mediakuutiossa? Ståhlhammar ja muut Laserin jätkät kyllä kuulutettiin.

Sattumaa, vai onko Salomäki jo häipynyt kuvioista?

Eikö Salomäki ole edelleen sairastuvalla?
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Ei tässä sen vakampaa ole. Kuuluttaja vaan luki epähuomiossa väärin ja Salomäen nimi jäi välistä. Ja telakallahan Salomäki edelleen on.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Satuin pitkästä aikaa vilkaisemaan Kalevaa ja näköjään Kalevan lukijoista 75 % toivoo, että Karhunen olisi ykkösvahtina eikä Koivisto.

LINKKI.

Samoin tuo toimittaja toteaa, että "parempi maalivahti aukoo luukkua".

Porvoon Kärpälle terveisiä...

(vaikkei tämä tietenkään ole huutoäänestys mutta silti)
 
Kas noin. Nyt on saatu ongelma siitä ainoasta asiasta, joka ei ole ollut ongelma. Tulee mieleen vähän MM-kisat, jossa kovasti yritettiin saada ongelmaa kahden hyvän valinnan kanssa. Tässä nyt ei ihan saman kaliiberin kavereista ole kyse, mutta käytännössä maalivahtiin on hävitty yksi peli tällä kaudella.

Yhtään peliä kumpikaan maalivahti ei tosin ole vielä joukkueelleen voittanut eli miksi ei toista kehiin enemmän? Joka tapauksessa pääpointti on siinä, että maalivahdit eivät ole tässä vaiheessa Kärppien ongelma, vaikka keväällä sitä olisivatkin. Molemmat.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kas noin. Nyt on saatu ongelma siitä ainoasta asiasta, joka ei ole ollut ongelma.

Moket ovat olleet tosiaan mielestäni myös ihan kohtuuhyviä. Täytyy silti sanoa, että Karhusellle pitäisi saada enemmän pelejä. Hän on ollut häviöistä huolimatta oikeesti hyvä maalivahti!

Kevättä ajatellen pitäisi tuo pakisto kuitenkin saada vahvistettua. Jos pakisto kantaa hyvin osansa, niin kyllä se keskinkertainen mokkekin homman voi hoitaa. Ajoittainhan esim.Koivisto on ollut aivan loistava jopa!Sanoisin, että paikoin liigan eliittiäkin.
 

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Maalivahdit eivät ole suuri ongelma. Puolustus on. Näiden Toskala-haihattelujen sijaan tarvitaan 1-2 kiekollista pakkia, jotta hyökkääjät saa lennosta syöttöjä lapaan. Eilinen häviö meni täysin puolustuksen piikkiin. Avauspeli on säälittävää ja Koivisto jätettiin täysin yksin maalilleen. Jos ei tule äkkiä vahvistuksia pakistoon, niin mestaruus on täyttä utopiaa. Pleijaripaikkakin tekee kohta tiukkaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Satuin pitkästä aikaa vilkaisemaan Kalevaa ja näköjään Kalevan lukijoista 75 % toivoo, että Karhunen olisi ykkösvahtina eikä Koivisto.

LINKKI.

Samoin tuo toimittaja toteaa, että "parempi maalivahti aukoo luukkua".

Porvoon Kärpälle terveisiä...

(vaikkei tämä tietenkään ole huutoäänestys mutta silti)
Missä minä olen sanonut ettei Karhusta pitäisi peluuttaa? Kun vaihtoehtona on Koivisto tai Karhunen, on minulle aivan se ja sama kumpi pelaa. Molemmat on yhtä paskoja tai yhtä hyviä, miten sen nyt ottaa. Mielestäni kumpikaan ei ole riittävän hyvä ykköseksi Kärppiin.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Molemmat on yhtä paskoja tai yhtä hyviä, miten sen nyt ottaa. Mielestäni kumpikaan ei ole riittävän hyvä ykköseksi Kärppiin.

Jos miettii vaikka eilistä peliä, en usko että vaikka Toskala olisi pitänyt pelissä mukana? Nollapeli jatkuvasti olisi ainoa tapa miten veska voisi Kärppiä tällä hetkellä auttaa. Jokainen näkee että ongelma ei todellakaan ole maalin suulla.

Mielestäni koko maalivahtikeskustelu on nyt turhaa,molemmat nuoret on pelanneet hyvin ja tämän suhteen se plan b voi olla taustoilla tammikuun loppuun asti.
 

El Samuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä on suoraan sanottuna perseestä, että Aarnio pelaa jossain toisessa porukassa. Ois kyllä korvannu Hedströmin mennen, tullen ja palatessa!

Toivottavasti saa kovia pommeja Kärppiä vastaan, jos kerkee pelata ja eipä ainakaan meikää haittais pakiston harveneminen yhtään. Saattas tuolla johtoryhmässä silmätki aueta!?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Missä minä olen sanonut ettei Karhusta pitäisi peluuttaa? Kun vaihtoehtona on Koivisto tai Karhunen, on minulle aivan se ja sama kumpi pelaa. Molemmat on yhtä paskoja tai yhtä hyviä, miten sen nyt ottaa. Mielestäni kumpikaan ei ole riittävän hyvä ykköseksi Kärppiin.
Sinä et usko, että Karhunen voisi olla niin hyvä, että ei pitäisi maalivahtimarkkinoille mennä. Sinulle on aivan sama kumpi pelaa, Koivisto vai Karhunen, kun taas minun mielestäni Karhusen pitäisi pelata paljon enemmän ja saada ainakin aito ja todellinen mahdollisuus näyttää, että voisiko hänen avullaan mennä ns. päätyyn asti. Mielestäni olisi viisasta katsoa se kortti ennen kuin maalivahtiostoksia tehdään. Tammikuun loppuun mennessä sen ehtisi hyvin nähdä vaan tuo Kärppien touhu on tuolla maalivahtipeluutusosastolla ainakin yhtä kujalla kuin pakkipeluutusosastollakin, joten Karhusen kyvyt eivät ole päässeet esille. Paitsi tietenkin jollekin Porvoon Kärpälle, joka kykenee näkemään yhden niukan vierastappiopelin ja yhden 94 turjuntaprosentin pelin perusteella, että Karhunen ei voi olla tarpeeksi hyvä.

Sinä kuulut vähemmistöön tässä maalivahtiasiassa. Enemmistö uskoo enemmän Karhuseen.

Mutta Jari Porttila uskonee edelleen vain Martti Vainioon.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paitsi tietenkin jollekin Porvoon Kärpälle, joka kykenee näkemään yhden niukan vierastappiopelin ja yhden 94 turjuntaprosentin pelin perusteella, että Karhunen ei voi olla tarpeeksi hyvä.
Tuohon voisin sanoa että samalla otannalla sinä näköjään näet että Karhunen on pomminvarmasti parempi kuin Koivisto. Hyvä hyvä. Mikset ala vaikka scoutiksi tai jotain kun näet potentiaalin noin nopeasti?

Käyttäjänimetön kirjoitti:
Sinä kuulut vähemmistöön tässä maalivahtiasiassa. Enemmistö uskoo enemmän Karhuseen.

Mutta Jari Porttila uskonee edelleen vain Martti Vainioon.
Ja senkö pitäisi todistaa jotain jos enemmistö Kiekko-Kalevan lukijoista (jotka valtaosa lienevät sellaisia että katsovat suurin piirtein tulokset urheiluruudusta ja tekevät johtopäätöksen sen perusteella) uskoo Karhuseen?

Itse olen nähnyt Karhuselta tämän vuoden puolella 10-20 matsia yhteensä (liigassa ja A:ssa), enkä todellakaan ole vakuuttunut siitä että tässä on molari joka torjuu Kärpät mestariksi. Mutta näkemyksiä on monia, sinä näköjään uskot siihen. Sama mulle. Riittää minun puolestani tämä maalivahtikeskustelu ainakin niin kauaksi aikaa kun jotain uutta ilmenee.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuohon voisin sanoa että samalla otannalla sinä näköjään näet että Karhunen on pomminvarmasti parempi kuin Koivisto. Hyvä hyvä. Mikset ala vaikka scoutiksi tai jotain kun näet potentiaalin noin nopeasti?
Minä olen nähnyt enemmän kuin kaksi Karhusen peliä. Mukana ovat ne A-junnupelit ja treenipelitkin. Minä pidän todennäköisempänä, että Karhunen olisi melkoisen varmasti se maalivahti näistä kahdesta, keneen kannattaisi peliajallisesti enemmän panostaa. Ja tällä hetkellä Koivisto pelaa lähes kaikki pelit, mitä asiaa pidän järjettömänä, ottaen huomioon Koiviston kämmit ja Karhusen hyvät esitykset sekä Karhusen potentiaalin.

Scoutiksi voisin alkaa heti jos joku varteenotettava vaihtoehto kysyy ja maksaa tarpeeksi!

Kyllä riittää tämä keskustelu minunkin osaltani. Toivotaan, että Karhunen saisi lähiaikoina peliaikaa, niin sinäkin näet olleesi väärässä! (melkein hymiö tähän) Paitsi, että voittoja tuskin olisi siltikään suuremmin luvassa, sillä sen verran kujalla tuo Haapakosken Kärppien pelikonsepti on, ettei siinä tällä hetkellä paljoa auttaisi mikään realistinen maalivahtivaihtoehto.
 

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Mahdollisista tulevista muutoksista vihjailtiin Radio Suomen kiekkokierroksella. Ässät-Saipa pelin selostaja meinasi jossain vaiheessa peliä, että hallilla huhuiltiin Saipan saavan lähiaikoina Aarnion lisäksi lisää apuja Kärppien suunnalta. En tiedä mikä totuuspohja huhuilla on, mutta ensimmäisenä tulee mieleen Kossu.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Mahdollisista tulevista muutoksista vihjailtiin Radio Suomen kiekkokierroksella. Ässät-Saipa pelin selostaja meinasi jossain vaiheessa peliä, että hallilla huhuiltiin Saipan saavan lähiaikoina Aarnion lisäksi lisää apuja Kärppien suunnalta. En tiedä mikä totuuspohja huhuilla on, mutta ensimmäisenä tulee mieleen Kossu.

Minäpä heitän villin veikkauksen, että sinne päin koitetaan saada Hedström jonkinlaisella sopimuksella esimerkiksi lainalle. On kyllä alisuorittanut oikein hienosti tämän kauden ja voisi saada vähän itseluottamusta siellä päin. Samoin Luomalalle voisi etsiä pelipaikkaa pikkuhiljaa muualta. Tosin Luomala-kemppainen-koskenkorva-ketjua kannattaa kokeilla vielä muutaman pelin.
 

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
Samoin Luomalalle voisi etsiä pelipaikkaa pikkuhiljaa muualta.
Luomalan dissaamista en oikein ymmärrä, vaikka en itsekään pitänyt miehen palkkaamisesta. Maksetaanhan sille varmasti hirmuliksaa ja monet odottavat kovia maalimääriä.

Itse pidän kuitenkin Luomalan duunariasenteesta, mies selvästi yrittää joka ilta parhaansa. Esimerkiksi Hedström tuntuu pelailevan vain näennäisasenteella, kun ei nappaa eikä kiinnosta niin se näkyy kyllä piippuhyllylle saakka.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Samoin Luomalalle voisi etsiä pelipaikkaa pikkuhiljaa muualta.
Täällä on jollakin nimimerkki puukädet, sopisi se jollekin nimimerkki puusilmät, enkä tarkoita itseäni...

Luomalaa ei taatusti edes harkita myytävän, sillä hän on pelannut huomattavasti paremmin kuin suurin osa Kärppien joukkueesta. Onhan tuo Luomala tehnyt Kärpistä kolmanneksi eniten pisteitäkin, enemmän pisteitä ovat tehneet vain Kreps ja Kossu. Donskoi, Luomala ja Kuusela ovat sitten kahdeksassa pisteessä. Olet vain hypnotisoinut itsesi yleiseen joukkohysteriaan, jossa Luomala on sylkykuppi, joka tapauksessa, pelasi miten pelasi, tai sitten et tajua yhtään mitään näkemästäsi. Siis oikeasti, et yhtään mitään.

Muutoksista sen verran vielä, että mikähän se on tosiaan Salomäen tilanne. Minulla on semmoinen aavistelma, suorastaan näköhavainto, että Salomäen olkapää on täysin pelikunnossa mutta jostakin syystä Salomäki on nyt koirankopissa. Näinkö sitä taas Oulun Kärpät Oy on kusemassa kintuilleen, tässäkin asiassa? Onko se Larva sen agentti vaiko eikö ole?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös