Mäkin olen vain kerran draft-liigan vetänyt omalla kaveriporukalla. Se jäi silloin meidän normi-liigan varjoon, joten tää on kyllä hauska nyt tehdä. Varsinkin kun saatiin täysi osanottajamäärä.Itsellä alkaa nyt viides kausi Fantasyä, aiemmin en ole draftia vetänyt, mutta äkkiseltään tässä tuntuu olevan ehdottomasti oma viehätyksensä, kun kellään ei ole samoja pelaajia.
Tee vaan se watchlist valmiiksi niin menee valinnat automaattisesti sen mukaan. Käsittääkseni ei voi poistaa/vaihtaa osallistujia enää.Mulla on hieman aikatauluhaasteita illaksi eli jos löytyy joku innokas vielä mukaan niin voin vetäytyä.
Eikun pystyn näköjään poistamaan osallistujia. Jos oot varma niin pistä vaikka privana sun joukkueen nimi/nimi niin voin poistaa.Mulla on hieman aikatauluhaasteita illaksi eli jos löytyy joku innokas vielä mukaan niin voin vetäytyä.
Sain poistettua itse joukkueeni eli nyt on yksi paikka vapaana. Tuo itse draftiin osallistuminen on ainakin itselle tässä hauskinta ja listalta varatessa menee kuitenkin perseelleen.Eikun pystyn näköjään poistamaan osallistujia. Jos oot varma niin pistä vaikka privana sun joukkueen nimi/nimi niin voin poistaa.
Juuri näin.Oletanko oikein että varausvuoro vaihtuu heti kun valinta on tehty, eikä koko 90 sekkaa kulu täyteen? Lienee helppo ennustaa että ekat valinnat tehdään melko nopeasti, mutta rundit 10-15 alkavat ottamaan aikaa.
Petyin kun et ottanut JoelintoniaOlin sitten 12:sta. Höh.
Ei ole edes watchlistillani. 14. varausvuoro oli kyllä pettymys.Hyvin siellä keikkuu Ronaldo ottamatta, heh.
Vei mun suunnitteleman Ward-Prowsen myös perkele.@Barney sotki tuolla Mbuemon varauksella juuri meikäläistä edeltävällä vuorolla pelikirjani täysin. Olin 10 minuuttia täällä mehustellut että nyt napataan kovavireisen pre-seasonin vetänyt kaveri salakavalasti
Mä otin ensimmäisenä Mahrezin. Tässä varsinkin mietityttää vaan Pepin ruletit.Vielä on jokainen picki tuntunut järkevältä, ainoastaan kolmosrundin Stones saattoi olla virhearvio. Ainakin mitä nyt noita pelaajia katsoo niin noita pakkeja olisi vaikka muille jakaa, mutta keskikentälle ja hyökkäykseen ei ole oikein ketään