Muun urheilun FPL:n draft-liiga

  • 2 149
  • 40

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Itsellä alkaa nyt viides kausi Fantasyä, aiemmin en ole draftia vetänyt, mutta äkkiseltään tässä tuntuu olevan ehdottomasti oma viehätyksensä, kun kellään ei ole samoja pelaajia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Itsellä alkaa nyt viides kausi Fantasyä, aiemmin en ole draftia vetänyt, mutta äkkiseltään tässä tuntuu olevan ehdottomasti oma viehätyksensä, kun kellään ei ole samoja pelaajia.
Mäkin olen vain kerran draft-liigan vetänyt omalla kaveriporukalla. Se jäi silloin meidän normi-liigan varjoon, joten tää on kyllä hauska nyt tehdä. Varsinkin kun saatiin täysi osanottajamäärä.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Ai että kun olisi Head-To-Head joka viikolla vaihtuvine vastustajineen ja siihen pudotuspelit päälle! Mutta ilmeisesti on rotisserie eli muita joukkueita ei kohdata, enivei kivaa päästä varailemaan joukkue.
 

Semtex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse pelannut kaksi kautta 8 hengen draftia ja nyt tuplamäärä osallistujia niin joutuu pikkasen miettimään taktiikkaa, kun pelaajat alkaa olemaan muutaman kierroksen jälkeen aika tiukassa, jos pisteitä ja peliminuutteja miettii. Siihen päälle vielä se, että tuntia aikasemmin alkaa tuo meidän kaveriporukan vuotuinen 8 hengen drafti eli aika kiirus voi tulla 20.00 eteenpäin että pysyy perässä.

Lisäyksenä vielä että oma joukkue on MyPa jos halutaan tehdä joku lista kuka käyttäjä on minkäkin joukkueen takana.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mulla on hieman aikatauluhaasteita illaksi eli jos löytyy joku innokas vielä mukaan niin voin vetäytyä.
Tee vaan se watchlist valmiiksi niin menee valinnat automaattisesti sen mukaan. Käsittääkseni ei voi poistaa/vaihtaa osallistujia enää.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mulla on hieman aikatauluhaasteita illaksi eli jos löytyy joku innokas vielä mukaan niin voin vetäytyä.
Eikun pystyn näköjään poistamaan osallistujia. Jos oot varma niin pistä vaikka privana sun joukkueen nimi/nimi niin voin poistaa.
 

Janda

Jäsen
Eikun pystyn näköjään poistamaan osallistujia. Jos oot varma niin pistä vaikka privana sun joukkueen nimi/nimi niin voin poistaa.
Sain poistettua itse joukkueeni eli nyt on yksi paikka vapaana. Tuo itse draftiin osallistuminen on ainakin itselle tässä hauskinta ja listalta varatessa menee kuitenkin perseelleen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Pari tuntia draftiin! Eikun arvontaonnea kaikille ja itse ainakin innolla odotan kun näin monta osallistujaa ollaan saatu mukaan. Hienoa!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tämä on nyt selvästi pelimuoto joka suosii asiantuntijapiirejä. Joten omat odotukseni eivät ole tapissa :-)
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Oletanko oikein että varausvuoro vaihtuu heti kun valinta on tehty, eikä koko 90 sekkaa kulu täyteen? Lienee helppo ennustaa että ekat valinnat tehdään melko nopeasti, mutta rundit 10-15 alkavat ottamaan aikaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Oletanko oikein että varausvuoro vaihtuu heti kun valinta on tehty, eikä koko 90 sekkaa kulu täyteen? Lienee helppo ennustaa että ekat valinnat tehdään melko nopeasti, mutta rundit 10-15 alkavat ottamaan aikaa.
Juuri näin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hyvin siellä keikkuu Ronaldo ottamatta, heh.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
@Barney sotki tuolla Mbuemon varauksella juuri meikäläistä edeltävällä vuorolla pelikirjani täysin. Olin 10 minuuttia täällä mehustellut että nyt napataan kovavireisen pre-seasonin vetänyt kaveri salakavalasti
Vei mun suunnitteleman Ward-Prowsen myös perkele.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Vielä on jokainen picki tuntunut järkevältä, ainoastaan kolmosrundin Stones saattoi olla virhearvio. Ainakin mitä nyt noita pelaajia katsoo niin noita pakkeja olisi vaikka muille jakaa, mutta keskikentälle ja hyökkäykseen ei ole oikein ketään
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vielä on jokainen picki tuntunut järkevältä, ainoastaan kolmosrundin Stones saattoi olla virhearvio. Ainakin mitä nyt noita pelaajia katsoo niin noita pakkeja olisi vaikka muille jakaa, mutta keskikentälle ja hyökkäykseen ei ole oikein ketään
Mä otin ensimmäisenä Mahrezin. Tässä varsinkin mietityttää vaan Pepin ruletit.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Puolustus nyt ihan ok ja Sa ihan jees veska. Keskikenttä sit.. noh.
 

Liitteet

  • D6C9CB26-20D2-4B30-9E74-3817F56F0610.jpeg
    D6C9CB26-20D2-4B30-9E74-3817F56F0610.jpeg
    787 KB · kertaa luettu: 121
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös