Pelaako kentällä tosiaan Espanjan kaksi parasta seurajoukkuetta? Minä näen yhden hyvän joukkueen ja siihen se jääkin.
Pelaako kentällä tosiaan Espanjan kaksi parasta seurajoukkuetta? Minä näen yhden hyvän joukkueen ja siihen se jääkin.
Niinno... sanoppa kuinka moni joukkue pystyisi Barcan haastamaan tällä hetkellä. Varsinkaan siis pallollisessa pelissä. Kuitenkin tänäänkin R.Madridilla ollut paikat(hyvätkin) niihin 2 maaliin ainakin. Veikkaan että maailmassa on alle 5 joukkuetta joka saisi noinkaan montaa paikkaa Barcaa vastaan.
Jossain vaiheessa puhuttiin, että kaksi Euroopan suurinta jalkapalloseuraa olisi vastakkain tänään....
Jossain vaiheessa puhuttiin, että kaksi Euroopan suurinta jalkapalloseuraa olisi vastakkain tänään....
Linkki: YouTube, Barca Hymn.
Joo siis syvin tarkoitushan tuolla minun tekstilläni oli kehua ja osoittaa Barcelonan suuruus eikä se liittynyt pelin tulokseen niinkään. Eli juuri sama pointti oli minulla kuin sinullakin, hieman eri tavalla vain ilmastuna. Barca teki omalla loistavalla tavallaan Realin huonoksi.
Mittari oli suht vapaa. Barcaahan ei voi laskea taloudellisesti ja menestyksellisesti kahden suurimman joukkoon, mutta siinä Real Madridin siivellä Barca menee.
Urheilun ollessa tulosurheilua, niin pidän urheilullisia tuloksia tärkeimpänä mittarina, eritoten jos puhutaan eurooppalaisista suurseuroista.
Urheilun ollessa tulosurheilua, niin pidän urheilullisia tuloksia tärkeimpänä mittarina, eritoten jos puhutaan eurooppalaisista suurseuroista.
Samaa mieltä, en minäkään voisi missään nimessä huutaa että Maple Leafs on suurin ja kaunein, vaikka "me" arvokkain seura ollaankin.
Mittari oli suht vapaa. Barcaahan ei voi laskea taloudellisesti ja menestyksellisesti kahden suurimman joukkoon, mutta siinä Real Madridin siivellä Barca menee.
Samaa mieltä, en minäkään voisi missään nimessä huutaa että Maple Leafs on suurin ja kaunein, vaikka "me" arvokkain seura ollaankin.
Tekivät jopa viime tilikaudella niin saatanallisen teon kuin positiivisen tuloksen.
Its still hurt like jar in anus.No seuran rahallinen arvo, ei ole Real Madridin ainoa meriitti, vuoden 1967 jälkeen on tullut menestystäkin.
No seuran rahallinen arvo, ei ole Real Madridin ainoa meriitti, vuoden 1967 jälkeen on tullut menestystäkin.
Niin no velkaa ei Barcalla tosiaankaan ole Realin mittapuulla mitattuna riittävästi
Mutta jos jotkut 50-luvun pokaalit kovettavat niin kuka minä olen iloa estämään...