Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 978 480
  • 21 210
Tila
Viestiketju on suljettu.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Melkoista pelailuahan tämä nyt sitten on. Jos ei Arsenal puolustus ole tänään loistunut ainakaan positiivisessa mielessä niin eipä Rafa-Milito akselikaan sen vakuuttavammin ole pelannut vaikka vain kerran on verkko heilunutkin. No onneksi Realia vastaan on jälleen Tarzan käytettävissä ellei nyt harjoituksissa kerkeä loukkaantumaan ja Piquékin saattaa olla jo pelikuntoinen, joten ainakaan molempia (lue Rafaa) ei tarvitsisi hirveämmin katsella sitten Realia vastaan. Toki ne tutut koputtelut tähän.

Nyt vain Messi tai Xavi vaihtoon ettei vaan käy mitään turhaa ja ikävää sekä Iniestalle niitä minuutteja että tuntumaa alle ennen viikonloppua.

Niin ja JMA asia ymmärretty.
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Virkkunen on niin huikea selostaja, että on jopa epäreilua verrata näihin ennekareihin yms.

Tulipa tuossa mieleen, että eikös Tapsa Suominen selostanut Portugalin EM-kisoissa pelejä? Oli mielestäni suhteellinen hyvä. Tai nyt muistan sitten ihan puutaheinää.. Iniesta näemmä tekemässä paluuta sopivasti lauantaita ajatellen.

Oikein muistat. Suominen on oikeasti hyvä selostaja ja mielestäni Virkkusen jälkeen selkeä kakkonen jalkapalloselostajista. Tosin tähän voi vaikuttaa sekin, ettei Suomisen selostuksiin ole päässyt kyllästymään.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Säälittävä itkijä olet siitä huolimatta, että kirjoitit jo ennen peliä niin ja noin.

Kaikki muut paitsi Wengerin perseennuolijat ovat gloryhuntereita, terveisin JYP-fani keväästä 2009.

Huvittavaa, Realin "fanikin" käy avautumassa.

Itkijä titteli otetaan vastaan, onpahan minulla sitten sentään joku titteli mitä hehkuttaa. T: JYP fani since mestaruus 2009


Älä lähde noihin JMA:n provoihin, "mieshän" harrastaa niitä tuolla jääkiekkopuolella kokoajan. Tosin helppohan minun on sanoa kun olen joskus siihen lankaan mennyt.

Tämä kommentti tulee itse provoilun mestarilta joten en tiedä miten vastata. Sitäpaitsi enhän minä kirjoita jääkiekkopuolelle mitään kun en lajista mitään tiedä.

Niin ja JMA asia ymmärretty.

Selkee. Tekstit voi ymmärtää monella tapaa mutta minun tekstissänihän ei ollut mitään "pahaa" Barcaa/sen FANEJA kohtaan, vain hassuttelua liittyen näihin facebook janareihin ketkä tuntuvat tänään tietävän messin pikkuhousujen värinkin.

Loppuisi jo tuo matsi, kahden maalin tappiota ei tarvitsisi hävetä yhtään.
E: Aijaa no hetihän se tuli :D Messhi. Lisää janareita siis messin kelkkaan :D On se kyllä huikee. Saako liittyä.
 
Viimeksi muokattu:
Eihän Arsenalilla riitä kuin muutamalla pelaajalla pelikäsitys ja tekniikka pelata tämän tason joukkueita vastaan.
Osa kuten clichy on kuitenkin tsempillä yrittänyt paikata muita puutteita, mutta sitten on näitä laiskoja paskoja a´la Diaby ja Denilson. Bentderillä taas ei riitä tekniikka ellei pääse kokeilemaan ensimmäisellä kosketuksella.

Parhaalla miehistöllä kun olisi päässyt haastamaan, niin olisi voinut olla edes mahdollisuus, vaikka toki Barca silti suosikki.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Gloryhuntteri mainittu.

Arsenalilta koomisia ratkaisuja edes noista paikan puolikkaista.

Tekisi mieli sanoa tosta kaverin pikkutähdestä jotain, mutta tyydytään toteamaan sen verran, että on hurjassa kunnossa. Pelottavan hurjassa.

e: 4-1, yllättäen Messi.
e. Virkkusta lainaten ruotsalainen suklaajuna menossa katsomossa.
 
Viimeksi muokattu:
Mää ainaskin glooryhunttaan Messiä tänään. Ja aina hyvien pelien jälkeen. Mä veikkaan, että tekee vielä neljännen tänään.
 

Tronic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Futbol Club Barcelona
Kummasti löyty taas kaapeista näitä Barcelona gloryhuntereita. "mitä ai onks barcalla peli, onks messi tehny paljon maaleja, vuhuu vähän se on hyvä ja söpö" Ja sitten mennäänkin barcelona.com ja tilataan vähän pelipaitoja.

17 vuotta gloryhuntausta takana, enkä päivääkään vaihtaisi. Ottaako koville nähdä oman joukkueen todellinen taso, kun vastaan tulee maailman huippu?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
O Leo Leo Lee. Säästä nyt perkele pari maalia lauantaille.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
17 vuotta gloryhuntausta takana, enkä päivääkään vaihtaisi. Ottaako koville nähdä oman joukkueen todellinen taso, kun vastaan tulee maailman huippu?

Säästä provos ja lue mun edelliset viestit.

Loppuvihellys ja "vain" 4-1. Pelättiin 4,5-0 mutta saatiin 4-1. Tästä on hyvä jatkaa kohti valioliigan kolmatta sijaa.

Martti Kuusela mainitsi Arsenalin yhdeksi tärkeimmäksi poissaoloksi Arshavinin mutta Songista ei sanaakaan joka Cescin jälkeen tärkein poissaolija. Tai no itseasiassa jopa tärkeämpi kuin Cesc.
 
Viimeksi muokattu:

HemmoP

Jäsen
Jep, juuri sellainen peli ja tulos mikä olikin odotettavissa. Bendtner 1/4 mahd paikoista sisään ja vastustaja latoo vastaavat sisään. Ihan perushuttua PL:n puolelta. Ei sillä, eihän Niklaksen olisi tuolla pitönytkään olla.

Ihan kuin Suomen lätkäjengilläkin: kun seinä tulee vastaan niin se on siinä.

Inter todnäk pudotta Barcan puolustamalla intensiivisesti ja tekee sen yhden vierasmaalin. Sitä odotellessa.
 

Sambody

Jäsen
En tiedä onko aika kullannut muistot, mutta koska Silvestrestä tuli noin huono toppari? Oli muistaakseni vielä ihan kelpo vaihtomies Unitedissä pelatessa.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
En tiedä onko aika kullannut muistot, mutta koska Silvestrestä tuli noin huono toppari? Oli muistaakseni vielä ihan kelpo vaihtomies Unitedissä pelatessa.

Parasta ennen 2004. Wengerin paskin hankinta sitten Jeffersin.
 
En tiedä onko aika kullannut muistot, mutta koska Silvestrestä tuli noin huono toppari? Oli muistaakseni vielä ihan kelpo vaihtomies Unitedissä pelatessa.

Siitä on vaan 140 vuotta, Eusebio.kin oli hyvä mut on nykyään vähän hidastunut. Taitas olla Silveriä parempi kuitenkin, onkohan sillä diiliä ens kaudeks?
Ja harvemmin se Manussakaan vakuutti. :)
 

Cube

Jäsen
Ja tuo gloryhunter teksti oli lähinnä naurua ja purnaamista ihmisten facebook päivityksille, välittömästi hattutempun jälkeen tuntui, että jokainen on barca faneja. Liverpool, lazio, Roma, Salpa, HJK ym. ym. fanit ovatkin yhtäkkiä ikuisia Barca ja messi faneja.
Miten joukkueiden tasolla neutraalin katsojan tulisi mielestäsi suhtautua Messin tämäniltaiseen esitykseen?
 

Jeffrey

Jäsen
Luulen, että kohtalo on kuin Cescillä. Aika isoilla panoksilla pelataan. Riskillä kaveri kehiin (pakkorako kieltämättä) ja pahimmassa tapauksessa tässä voi vielä mennä mestaruuskin ohi suun.

Itse osittain samaaa mieltä ja samat pelot persiissä. Itse olisin ehkä vasta vaihdosta laittanut miestä tarvittaessa sisään. Kuitenkin luotto SAF:n on kuin sokealla keppiinsä. United ei kuitenkaan yhtä toivottomassa tilanteessa ole joten toivotaan parasta.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Ja Roooooney avauksessa! Kiitos! Tää on mun United!

Comoon Van Bommel!

Olemalla oma rotta Bommeli Rooneyn nilkat kovilla. Itseasiassa kaikkien terveetkin nilkat kovilla.

Mielenkiintoinen matsi tiedossa ja yllättäen Bayernin bandwagonissa 100%
 
Viimeksi muokattu:

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
No voi vittu!

Nicky Butt maalissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös