Muu urheilu - liveseuranta

  • 1 978 489
  • 21 210
Tila
Viestiketju on suljettu.

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Kauanhan siinä menikin. Messi lämy.
 

d2uce

Jäsen
No tervehdys! Leo Messin vasuri puhuu aika murhaavasti. Tärkeä kuitti heti maalin jälkeen.
 

Sambody

Jäsen
Oliko tuo laukaus tältä planeetalta ollenkaan? Jumankekka Messi sä olet Jumala!
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Vittu näitä kotituomareita. Joka kerta pilli soi kun Barcan pelaaja kaatuu.
 

J.Petke

Jäsen
En ole ikinä ymmärtänyt tätä, että jos muka osut taklauksella palloon ensin niin ilmeisesti on ihan sama mitä sen jälkeen käy. Eli vastustajaa saa rapata ihan niin paljon kun kehtaa kunhan osuu palloon ensin.. Ei mahdu moinen ajattelutapa minun päähäni.

edit: aika selkeitä minun mielestäni ovat nuo rikkeet olleet joten ihan ok viheltänyt tuomari minun mielestäni.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Olenko ainoa jonka mielestä siellä kotituomari puhaltamassa. Barca saa jokaisesta hipaisusta vaparin ja oliko se nyt Milito joka liukui kohtalaisesti Nasrin koiville, ei edes vaparia. Nyt just Messiltä pallo puhtaasti pois ja Barcalle vapari.

e. jaaha, hidas olin
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mites nää barcan uimahyppykoulun käyneet mikki hiiret?

E: SUPER-NIK läpi kun Abidal nukkuu laidallaan ja ei ollu lähelläkään paitsioo. Noh toki liputetaan.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Se oli siinä. Melkein puoliaikaan asti jaksoivat.
 

d2uce

Jäsen
No perhana, nyt se sukelsi sen pallon taas maaliin. Mites toi Arsenalin puolustus?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Hahaa nyt viedään...nauttikaa!!! Maailman paras ja illan toinen yksinkertaisesti mahtavan hyökkäyksen päätteeksi.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
UEFA näköjään haluaa väkisin mediasäksikkäämmän Barcan jatkoon. On kyllä ollut luokatonta viheltämistä tänään ja aina Barcan eduksi.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Oi oi! On tuo kyllä aivan uskomattoman kaunista katsottavaa tuo Barcan pelaaminen, kun vähänkin saavat tilaa. Ja mitäköhän tuosta Messistä voisi sanoa muuta kuin, että maailman paras pelaaja. Tosin eipä tuo Arsun topparikaksikko juuri luottamusta ainakaan täällä suunnassa herätä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kylläpä pelasi Pedro loistavasti ja hienosti Messi haisteli syötön. Uskomaton kaveri kyllä tämä Messi.

No niin Messi voikin sitten lähteä vaihtoon, illan duuni on tehty.
 

J.Petke

Jäsen
Eli hyppiminen on ok, jos vaan tekee maaleja?

Hieman on nyt taas väritettyä tarinaa. Ei tässä ainakaan minun mielestäni ole kumpikaan hyppinyt tai mitenkään oleellisesti hyötynyt tuomarin vihellyksistä.

Ensimmäistä kertaa joutuu toteamaan, että on siinä sellaista Diegomaista magiaa tuossa Messin pelissä.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Joku sanoi joskus ettei Leo Messi ole isojen pelien mies. Bullshit.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Messi pomppi sitten hattutempun 18 minuutissa. Uskomaton pelaaja ja Arsun puolustus kusee, kuin pissaliisa lauantai-iltana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös