En ole ikinä ymmärtänyt tätä, että jos muka osut taklauksella palloon ensin niin ilmeisesti on ihan sama mitä sen jälkeen käy. Eli vastustajaa saa rapata ihan niin paljon kun kehtaa kunhan osuu palloon ensin.. Ei mahdu moinen ajattelutapa minun päähäni.
edit: aika selkeitä minun mielestäni ovat nuo rikkeet olleet joten ihan ok viheltänyt tuomari minun mielestäni.
Olenko ainoa jonka mielestä siellä kotituomari puhaltamassa. Barca saa jokaisesta hipaisusta vaparin ja oliko se nyt Milito joka liukui kohtalaisesti Nasrin koiville, ei edes vaparia. Nyt just Messiltä pallo puhtaasti pois ja Barcalle vapari.
Oi oi! On tuo kyllä aivan uskomattoman kaunista katsottavaa tuo Barcan pelaaminen, kun vähänkin saavat tilaa. Ja mitäköhän tuosta Messistä voisi sanoa muuta kuin, että maailman paras pelaaja. Tosin eipä tuo Arsun topparikaksikko juuri luottamusta ainakaan täällä suunnassa herätä.
Hieman on nyt taas väritettyä tarinaa. Ei tässä ainakaan minun mielestäni ole kumpikaan hyppinyt tai mitenkään oleellisesti hyötynyt tuomarin vihellyksistä.
Ensimmäistä kertaa joutuu toteamaan, että on siinä sellaista Diegomaista magiaa tuossa Messin pelissä.