Suomen tytöt 1-0 johtoon.
Tähän viestiin kuolee minun seksifantasiat. Minä olen aina luullut että sinä olet mustassa nahkatakissa kävelevä kalju, ja vielä korviksella varustettuna. Mistä haen uusia haasteita seksieläämääni tämän jälkeen?Tuosta voidaan lyödä vetoa. Se ei ole ollut meidän suvussa koskaan tapana, että joku olisi vapaaehtoisesti tai pakolla hiuksistaan luopunut. Eikä korvista mies käyttänyt. Ei nuorena, eikä vanhana.
Ei tytöt, vaan naiset! Nuo ei tarvitse ryssiä vahvistamaan joukkuetta. Hjuva!Suomen tytöt 1-0 johtoon.
Ei tytöt, vaan naiset! Nuo ei tarvitse ryssiä vahvistamaan joukkuetta. Hjuva!
Kertakaikkiaan mahtava torjunta. Valitettavasti totaalinen moka tulee heti perään. *vituttaa jo etukäteen*Suomen maalivahdilta JÄÄTÄVÄ SUORITUS one on one tilanteessa!!
Kasvata Teemu tissit!Suomen naiset on kyl jäätäviä, isot tissit tai ei. Ota oppia Wirkkala!
Ihmeellistä tuomarityöskentelyä. Nytkin jäi päivänselvä kulma liputtamatta.
Tämä(kin) ilta taitaa mennä penkkiurheilun puolelle. Pitkävetohan tuli laitettua OB vs. Randers FC ja Liverpool vs. Aston Villa. Ensimmäistä matsia tulee seurattua TVU:lta siihen asti kunnes jälkimmäinen matsi alkaa - sekin striimillä.
Porukka meinasi jännätä tänään tuota Valioliigan matsia?
Kyllä täällä Liverpoolin matsia jännätään. Oulussa näkyy kaapeliverkossa tämän kuukauden ajan Canal+ Sport1 ilmaiseksi niin ei tarvi tällä kertaa turvautua striimeihin.
Gerrard oli liekeissä Stoke pelissä, joten toivottavasti sama vire jatkuu.
No saihan ne jo pallon maaliin, mutta linjuri otti hieman kyseenalaisen paitsioliputuksen. Samassa veneessä ollaan, OB & Liverpool eilisen brassiliigan matsin kaverina.Meikäläisen pitkävedossahan ei pieniin kertoimiin lähdetä, joten Aston Villan puolesta liputetaan tänä iltana! Utopiaahan tuo Villan voitto olisi.
Jännitystähän matsiin jää meikäläiselle, jos OB ottaa "varman" voiton. Eka puoliaika siitä takana ja peli 0-0. Laitoinpahan lappuun tämän ns. varman ottelun kertoimen nostamiseksi.
Tulihan se OB:n maali sopivasti heti jakson alkuun.
Voi herra varjele tuo Lucaksen kanssa, onko se onnistunut yhtään missään tänäänkään?