Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 961 907
  • 43 985

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Voi hitto Wilma mitä menit tekemään... :-(

Tämä oli todellinen räpellys Wilmalta. Piti saada se kunnon floppaus huippukaudelle.

Ja asiantuntija vihjaili että hyvä vastoinkäyminen. Joo, Wilma Murtohan ei onneksi ole vaikeita vuosia ja syväsukelluksia vielä kokenut.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Musse kuului näillä matkoilla myös Suomen tappajiin, mutta Jukka kuittasi 2006 Ullevilla parit finnkampenit.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikun vaan fitnesspäiväkirjojen uudelle tuotantokaudelle.

Ylipäänsä en ole koskaan ymmärtänyt tummaihoisten naisten matalaa suosiota Suomessa, verrattuna geneerisiin skandinaaviblondeihin. Itse en ole koskaan onneksi ollut rajoittunut etnisyyden osalta, kun olen tyttöystävää katsellut.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ei tietenkään. Mutta varmaan sen verran ymmärrät matematiikkaa sekä asetelmaa ettei 12-9 vs. 13-9 tässä ollut se olennainen ero vaan ero oli 16-6 vs. 12-9. Ja siinä ei auta tippaakaan että ykkösheppa käy ylittämässä jonkun 250.

Ja minä kun ymmärsin, että kaikki pisteet lasketaan lopuksi yhteen ja sitten verrataan pisteitä. Ja silloin nolla ei ole parempi kuin yksi.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja minä kun ymmärsin, että kaikki pisteet lasketaan lopuksi yhteen ja sitten verrataan pisteitä. Ja silloin nolla ei ole parempi kuin yksi.
No joo mutta kyllä siellä nyt jokaisen täytyy tietää tasonsa ja luottaa tekemiseensä eikä mennä jollain pelleilykorkeudella alkuun. Vaikka nyt perseelleen menikin. Ei siellä missään pika-aidoissakaan lähdetä hölkkäämään puoleen minuuttiin ettei tule törmäystä aitaan ja siitä kaatumista naapurin radalle tai jalan rikkomista jonka jälkeen jää ilman tulosta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Aika kylmäpäistä analyysiä Wilmalta. Kuten Topi männä viikolla.

Kumpanenkin on käyny menestymässä vähän isommissa ympyröissä ja rikkoneet kotimaan ennätyksiä niin eipä nää alkusyksyn rapujuhlat hetkauta enää vittujakaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Aika kylmäpäistä analyysiä Wilmalta. Kuten Topi männä viikolla.

Kumpanenkin on käyny menestymässä vähän isommissa ympyröissä ja rikkoneet kotimaan ennätyksiä niin eipä nää alkusyksyn rapujuhlat hetkauta enää vittujakaan.

Ei Keke Rosberg myöskään tainnut iisalmelaisuutta tunnustaa, kun pääsi varikkoglamourin makuun
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Näiden pidempien ratamatkojen kotimainen taso saa kyllä banaanin otsaan näköjään kisasta riippumatta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Sandellin monotoonisen tehokas juoksutyyli oli myrkkyä ruotsalaisille. Äitee Rantanenkin tiesi miten ruotsalainen voitetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös