Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 982 007
  • 44 019

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oli muuten Maxilta hienoa puolustustyöskentelyä tuossa kun täysin ylivoimaista autoa sai noin hyvin pidettyä takana ja onnistuikin. Aina oon tostakin miehestä tykänny.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Fucking finally. :D
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jes! Olipas jännä kisa, mutta loistava lopputulos. Hienoa Kimi Räikkönen. Ja minulle napsahti tästä hyvästä voittoa 100 euroa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olihan tää aikalailla yhtä hieno fiilis kuin Häkkisen voittaessa silloin Indianapoliksessa against all odds.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Minäkin itken! TORILLA TAVATAAN!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Onhan näitä kaiken maailman hulkenbergejä hehkutettu "tulevaisuuden mestareiksi", mutta olen todella yllättynyt, mikäli Max Verstappen ei voita useaa mestaruutta. Taas aivan uskomaton kisa Maksilta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Vielä oli vanhassa voimaa. Vettelin kupoli ei taaskaan kestänyt, vanha kettu näytti miten ajetaan shaatana!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kun Rosbergin faijan kisoista lähtien on tullut F1-sarjaa joka vuosi seurattua, harvoin on tuntunut yhtä iloiselta kuin nyt. En todellakaan ole Räikkösen fani, mutta hän on voiton ansainnut. Hienoa!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös