No kun rissut ottavat kiinni huonotkin säkäheitot.@VilleLeino voisi tulla kertomaan lisätiedot Rodgersin päivän esityksestä ja verrata sitä esim. Bradyn vastaavaan.
No kun rissut ottavat kiinni huonotkin säkäheitot.@VilleLeino voisi tulla kertomaan lisätiedot Rodgersin päivän esityksestä ja verrata sitä esim. Bradyn vastaavaan.
Mutta Rodgershan heitti intterin! Ihan paska peli siis ja tuurilla sekä Mason Crosbyt takia voittivat.@VilleLeino voisi tulla kertomaan lisätiedot Rodgersin päivän esityksestä ja verrata sitä esim. Bradyn vastaavaan.
Jos allekirjoittaneen 250:stä pistää paremmaksi, niin siinä pumppu ei ole enää edes kovilla, vaan tuonpuoleisessa.Ja seuraavaksi alkaa entistäkin jännempi live-seuranta. Milloin tule dana77:lle uni silmään kun veressä on adrenaliinia saman verran kun Tahkon business slalomissa alkoholia.
Kyllä se kävi kentällä. Häntä jopa haettiin lopussa yhdellä pitkällä heitolla. Hyvä merkki ensi viikkoa silmällä pitäen. Saattaapa se Nelsonkin vielä tulla parilla klesalla kylkiluulla Falconsia härnäämään.sanokaas nyt vielä, että näinkö väärin että oliko Adams kentällä vielä sen nilkan vääntymisen jälkeen vai sotkinko Allisoniin? Näytti kyllä ihan hirveältä kun jalka on suoraan sivulle
Oli kentällä vielä tuon vääntymisen jälkeen. Varmaan _vain_ venähdys mikä puudutettu tai sitten se ei todellisuudessa vääntynyt niin pahasti miltä se kuvassa näytti.sanokaas nyt vielä, että näinkö väärin että oliko Adams kentällä vielä sen nilkan vääntymisen jälkeen vai sotkinko Allisoniin? Näytti kyllä ihan hirveältä kun jalka on suoraan sivulle
No niin se minustakin näytti, mutta en uskonut silmiäni. No puuttuu se vastustajiltakin Adrian Clayborn.Kyllä se kävi kentällä. Häntä jopa haettiin lopussa yhdellä pitkällä heitolla. Hyvä merkki ensi viikkoa silmällä pitäen.
Mietin ihan samaa. niinkuin kaikki muutkin tekevät. Olisiko ihan mahdoton ajatus, että toisena kulmana peluutettaisiin jompaa kumpaa safetyä?Maksaisin muuten melkoisesti, jotta näkisin Sam Shieldsin pelaavan seuraavassa pelissä Guntherin tilalla, jolla ei vaan taidot tai fysiikka riitä 1v1 tilanteissa. Sinänsä OK peli Deziä vastaan, mutta silloin kun olisi pitänyt onnistua niin ei vaan riitä.
Jotenkin mulla on semmonen fiilis, että Ha-Ha on pelannut junnuna myös corneria, mutta ei sekään oikein auta kun reikä siirrettäisiin paikasta A paikkaan B. Mutta pakko on myöntää, että hirvittää ajatuskin Jones v Gunther ensi viikolla...Mietin ihan samaa. niinkuin kaikki muutkin tekevät. Olisiko ihan mahdoton ajatus, että toisena kulmana peluutettaisiin jompaa kumpaa safetyä?
Näkyykö jossain jo äskeisen pelin ratingejä kun game logiin se tulee vasta seuraavana päivänä?
Eiköhän sielä Jonesin päälle laiteta cornerin lisäksi vielä safety auttamaan. Enemmän hirvittääkin mitä Falconsin muut rissut tekevät, koska Packersin DB aika huonosti käyvät päällystakeista tällä hetkellä. Viimeksikin Jones pysyi pihdeissä ja Gabriel ja Sanu sitten vuorotellen polttelivat Packers takakenttää.Jotenkin mulla on semmonen fiilis, että Ha-Ha on pelannut junnuna myös corneria, mutta ei sekään oikein auta kun reikä siirrettäisiin paikasta A paikkaan B. Mutta pakko on myöntää, että hirvittää ajatuskin Jones v Gunther ensi viikolla...
Toki näinkin, mutta ajattelin että vaikka en osaa sanoa minkälaisia backup-safetyjä sieltä löytyy, niin ei ne voi olla huonompia kuin Gunther ja toisaalta näin saataisiin vastustajan valmistautuminen yllätettyä. Tuskin siellä itseluottamuskaan ihan kohdallaan ole ja se kortti on vain niin nähty, että mieluummin uusi arpa.Jotenkin mulla on semmonen fiilis, että Ha-Ha on pelannut junnuna myös corneria, mutta ei sekään oikein auta kun reikä siirrettäisiin paikasta A paikkaan B.
Mielenkiintoinen hirvitys, mun kirjoissa kun Jones on huomattavasti heikompi, kuin Bryant. Enkä puhu nyt tilastoista, koska toinen jengi ei ole koskaan osannut käyttää sen asetta ja toinen taas on se sen ase. Enempi mua pelotti Beasley, kuin kumpikaan noista, koska se olisi voinut olla tappava. Mulle voi tulla kertomaan sen pelaajan nimen, joka on Atlantalla ollut se WR2 ja joka pelottaisi. Jonesia voi aina tuplata ja jos ja ehkä kun menee vituiksi, niin se on Jonesin hyvyyttä. Silti syvyyttä on tasan yksi pelaaja, täysin yksiulotteinen joukkue.Jotenkin mulla on semmonen fiilis, että Ha-Ha on pelannut junnuna myös corneria, mutta ei sekään oikein auta kun reikä siirrettäisiin paikasta A paikkaan B. Mutta pakko on myöntää, että hirvittää ajatuskin Jones v Gunther ensi viikolla...
Jos tarkoitat tuota Chiefsin intteriä end zonella niin mielestäni ihan oikea tuomio. Ainakaan hidastuksesta nähtynä ei pallo koskettanut maahan.Hmh, tuon intteri-tuomion olisi kyllä helposti voinut tuomita myös toisinpäin.
Kyllähän pallo ihan selkeästi maahan osuu, mutta tulkinnan varassa on se, että oliko pallo täysin Berryn hallinnassa ennen sitä kosketusta. Vastaavia on kyllä toisinkin päin tuomittu.Jos tarkoitat tuota Chiefsin intteriä end zonella niin mielestäni ihan oikea tuomio. Ainakaan hidastuksesta nähtynä ei pallo koskettanut maahan.
Tulkintaahan muutettiin tälle kaudelle ja pallon osuminen maahan ei ole enää merkkaava tekijä, vaan se pysyikö pallo hallinnassa vaikka koskikin maata.Kyllähän pallo ihan selkeästi maahan osuu, mutta tulkinnan varassa on se, että oliko pallo täysin Berryn hallinnassa ennen sitä kosketusta. Vastaavia on kyllä toisinkin päin tuomittu.
OK!Mielenkiintoinen hirvitys, mun kirjoissa kun Jones on huomattavasti heikompi, kuin Bryant. Enkä puhu nyt tilastoista, koska toinen jengi ei ole koskaan osannut käyttää sen asetta ja toinen taas on se sen ase. Enempi mua pelotti Beasley, kuin kumpikaan noista, koska se olisi voinut olla tappava. Mulle voi tulla kertomaan sen pelaajan nimen, joka on Atlantalla ollut se WR2 ja joka pelottaisi. Jonesia voi aina tuplata ja jos ja ehkä kun menee vituiksi, niin se on Jonesin hyvyyttä. Silti syvyyttä on tasan yksi pelaaja, täysin yksiulotteinen joukkue.
Joo, näinhän se menee ja eikö tuomari näin siinä tuomiossaankin todennut. Siltikin olen sitä mieltä, että oltaisiin tuo toisinkin voitu tuomita. Harvemminhan noita epäselviä tilanteita kuitenkaan kumotaan.Tulkintaahan muutettiin tälle kaudelle ja pallon osuminen maahan ei ole enää merkkaava tekijä, vaan se pysyikö pallo hallinnassa vaikka koskikin maata.
Meinasin jo juosta korjaamaan, että en siis tarkoittanut sinua tässä epäillä, koska kirjoitit täysin oikein, enemmän yritin lisätä siihen. Aiemmin pallon liike maasta oli että no catch, nythän tuota tulkitaan huomattavasti laajemmin, niin että pallo voi käsissä liikkua, mutta sen pitää pysyä hallussa.Joo, näin kyllä ja eikö tuomari näin siinä tuomiossaankin todennut. Siltikin olen sitä mieltä, että oltaisiin tuo toisinkin voitu tuomita. Harvemminhan noita epäselviä tilanteita kuitenkaan kumotaan.