Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 962 890
  • 43 985

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Komea nousu Patriotsilta. Samuli Edelman on ollut ottelun hahmo. Monta tärkeää koppia ja lisäjaardeja.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Doddih mätilinnut se on sitten "taas" all or nothing. Feilaisitte nyt edes sen kerran kahteen vuoteen.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Noniin ja johto. 2 minuuttia riittää kyllä kellossa Seattlelle, mutta saako enää käännettyä. Nyt tarvitaan 1 kunnon onnistuminen Pats puolustukselta ja se olis siinä. Toisaalta yhdellä isolla mokalla menee kaikki. Potkumaali ei riitä!
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Aloin oikein miettimään, etä onkohan SB mennyt koskaan sille joukkueelle kumman puolella olen.. Kovaa tekemistä Bradyn joukoilta mutta Seattle ei ole todellakaan vielä lyöty! Hyvä matsi, päättyi miten vaan.
 

Sambody

Jäsen
Aloin oikein miettimään, etä onkohan SB mennyt koskaan sille joukkueelle kumman puolella olen.. Kovaa tekemistä Bradyn joukoilta mutta Seattle ei ole todellakaan vielä lyöty! Hyvä matsi, päättyi miten vaan.
Hahah. Tervetuloa kerhoon. Muistaakseni kaksi kertaa itsellä. Bucs ja Manningin Colts ovat ainoat omat suosikit jotka ovat voittaneet.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Morjens MIKÄ kiinniotto, sick bunch!!!!
 

Sambody

Jäsen
Anna mun kaikki kestää... Vittu mikä Hannu Hanhi tuo Wilson on.. Herranjumala!
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Kaikkea muuta voi toivoa paitsi ihan munkkiratkaisia vuoden isoimpaan peliin. Voi ristus...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös