Muu urheilu – liveseuranta

  • 3 034 981
  • 44 182

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä pitäisi kunnioittaa? Näitä perustylsiä mikewibbereitä, heikkikovalaisia, nikorosbergeja ja felipemassoja. Jos lajissa ei olisi näitä kuskeja jotka ajavat kisaa, ei formuloilla olisi mitään arvoa.
Oikeastaan Sergio Perezilläkään ei ole kovin paljoa mitään konkreettista arvoa, etenkään kun ei ole viime aikoina kovin paljoa pisteitä tuonut. :)

Tuohan se hasardialtis maksukuski toki rahaa.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Mitä pitäisi kunnioittaa? Näitä perustylsiä mikewibbereitä, heikkikovalaisia, nikorosbergeja ja felipemassoja. Jos lajissa ei olisi näitä kuskeja jotka ajavat kisaa, ei formuloilla olisi mitään arvoa.

Haha, pitäisi varmaan itsekin oikeasti kannattaa Pereziä sillä olen entinen Schumacher fani.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Jaahas sitten testataan 2000km uusia tarroja ennen Montrealia. Toki ne on vasta ensikaudella käytettäviä tarroja. Ihme vaan kun Mersu kulutti vähiten renkaita tuon testin jälkeen. Ei varmaan ollut mitään merkitystä testillä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä pitäisi kunnioittaa? Näitä perustylsiä mikewibbereitä, heikkikovalaisia, nikorosbergeja ja felipemassoja. Jos lajissa ei olisi näitä kuskeja jotka ajavat kisaa, ei formuloilla olisi mitään arvoa.
Kilpailua voi ajaa myös muulla tavoin kuin suoraan autopeleistä opituilla taktiikoilla. Nämä Perezit ja kumppanit ajavat täysin muita kunnioittamatta ajattelematta seuraamuksia.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä pitäisi kunnioittaa? Näitä perustylsiä mikewibbereitä, heikkikovalaisia, nikorosbergeja ja felipemassoja. Jos lajissa ei olisi näitä kuskeja jotka ajavat kisaa, ei formuloilla olisi mitään arvoa.

Kyllä minä ainakin kunnoitan paljon enemmän "Mike Wibberiä", "Niko Rosbergia" yms kuin tällaisia serkiopersseitä.
 
Mitä pitäisi kunnioittaa? Näitä perustylsiä mikewibbereitä, heikkikovalaisia, nikorosbergeja ja felipemassoja. Jos lajissa ei olisi näitä kuskeja jotka ajavat kisaa, ei formuloilla olisi mitään arvoa.

Sanon vain, ettei Perezin "säkenöivä ajotyyli" valloittanut minua tämän Monacon kisan perusteella puolelleen. Näin vain useamman epätoivoisen sukelluksen sen tunnelisuoran jälkeen vailla mitään todellista mahdollisuutta päästä ohi. Ja huonostihan siinä kävi niin Perezille itselleen kuin ennen kaikkea edellä ajaneelle Räikköselle.

Ja mitä nyt ymmärsin Mika Salon puheista tätä lähetystä katsellessani, niin ainakaan Räikkönen ei kunnioita Pereziä juurikaan tämän aiempien toilailujen perusteella kuten ei myöskään tallikaveri Button.

Niin eli kyllä minä itse tällaisena satunnaisena katsojana kunnioitan enemmän noita vähemmän hasardialttiita, mutta silti kovaa ajavia kavereita kuten juuri Räikkönen ja vaikkapa Vettel.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Mitä pitäisi kunnioittaa? Näitä perustylsiä mikewibbereitä, heikkikovalaisia, nikorosbergeja ja felipemassoja. Jos lajissa ei olisi näitä kuskeja jotka ajavat kisaa, ei formuloilla olisi mitään arvoa.

Kimi Räikkösiä Fernando Alonsoja ja Jenson Buttoneita, jotka osavat ajaa kovaa kisaa ilman osumia.

E: Räikkönen ohitti kaksi autoa yhdellä sektorilla toiseksi viimeisellä kierroksella.
 

Outsider

Jäsen
11.-9.-11.-6.-9. ja nyt keskeytys. Noilla näytöillä ansaitsee F1:ssä yhtä paljon kunnioitusta kuin gadan puusilmäisyydellä tällä keskustelupalstalla.

Hienosti Kimi nousi pisteille, mutta varmaan vituttaa, että tämä yksi sankari onnistui pilaamaan kisan. Voitto meni oikeaan osoitteeseen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Monacossako ei pidetä lehdistötilaisuutta samassa yhteydessä kun palkinnot jaetaan? Vai onko siitä typeryydestä luovuttu kokonaan.
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Mitä pitäisi kunnioittaa? Näitä perustylsiä mikewibbereitä, heikkikovalaisia, nikorosbergeja ja felipemassoja. Jos lajissa ei olisi näitä kuskeja jotka ajavat kisaa, ei formuloilla olisi mitään arvoa.

Eli ansaitakseen kunnioituksen pitää ajaa naula päässä, klikata mahdollisimman monta autoa ulos ja käyttäytyä tämän jälkeen kuin idiootti?
 

Ralph

Jäsen
Eli ansaitakseen kunnioituksen pitää ajaa naula päässä, klikata mahdollisimman monta autoa ulos ja käyttäytyä tämän jälkeen kuin idiootti?

Minä kunnioitan kuskeja jotka yrittävät. Esimerkiksi Hamilton ajoi Webberin kintereillä jotain 40 kierrosta vähän kyttäillen, mutta tämä munaton prinssi ei uskaltanut yrittää, joten ei tule tulosta. Perez ei ajanut Buttonin tai Alonson takana vain katsellen, vaan yritti ja onnistui. Toinen on myös Sutil, teki samat temput.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Minä kunnioitan kuskeja jotka yrittävät. Esimerkiksi Hamilton ajoi Webberin kintereillä jotain 40 kierrosta vähän kyttäillen, mutta tämä munaton prinssi ei uskaltanut yrittää, joten ei tule tulosta. Perez ei ajanut Buttonin tai Alonson takana vain katsellen, vaan yritti ja onnistui. Toinen on myös Sutil, teki samat temput.

Missä Perez onnistui? Tuliko paljon pisteitä?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä kunnioitan kuskeja jotka yrittävät. Esimerkiksi Hamilton ajoi Webberin kintereillä jotain 40 kierrosta vähän kyttäillen, mutta tämä munaton prinssi ei uskaltanut yrittää, joten ei tule tulosta. Perez ei ajanut Buttonin tai Alonson takana vain katsellen, vaan yritti ja onnistui. Toinen on myös Sutil, teki samat temput.

Näissä ohituksissa pitää olla pelisilmää ja sitä ei ole kavereilla, kuten Sergio Perez, Romain Grosjean jne. Siksi heistä ei ikinä tule maailmanmestareita.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei. Katso MTV3:lta kooste kisasta kun tulee, kun näemmä et sitä livenä jaksanut katsoa.
Katsoin kyllä ihan livenä, ja näin myös omin silmin sen kuinka Perez itse ajoi siihen kaiteeseen ja tuhosi oman autonsa ja kilpailunsa siinä. Joo Button ehkä esti varikolle pääsyä, mutta vähän epäilen olisiko se Sergio sieltä enää pisteille noussut.

Itse perseilty.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tällä tavalla. Ilman tätä Perez ei olisi keskeyttänyt, kuten täällä kokoajan mainostetaan.
Mutta menetti tästä huolimatta ne pisteet, ja PILASI kisansa ihan itse. Siitähän sinäkin alunperin puhuit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös