Muu urheilu – liveseuranta

• 3 108 571
  • 45 509

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Falcons tasoittanut Panthersia vastaan. Mutta Bucsilla on kahdeksan pisteen johto omassa pelissä.

Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Bucccccs selvittää ja nyt polvi riittäisi maahan… mutta aikovat heittää Evansille vielä

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Buccaneers varmisti playoff-paikkansa ja nyt sitten Rams-Seahawks peli määrittää ovatko kolmas vai neljäs.

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Hakeeko Bucs vielä Evansille 1000 täyteen vai pistetäänkö polvea nurmeen ja peli pakettiin.

Edit: 1000 täyteen Evansille!!

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ja Evans ottaa kiinni ja riittää 1000 yaardiin! Kyllähän se organisaatiosta kertoo, että heittävät tuon vielä Evansille. Hyvällä fiiliksellä ensi viikkoon

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Anteeeksi.

Bukkkks
Häiritsisi luultavasti vähemmän, ellei toisessa tiiviisti seuraamassani jenkkisarjassa olisi joukkue joka kantaa oikeasti nimeä Bucks. Kyseessä tietysti Greek Freakin itsensä joukkue Wisconsinin Milwaukeesta.

Sori että olen pilkunviilaaja :)

Atlantassa alkaapi jatkoaika.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Häiritsisi luultavasti vähemmän, ellei toisessa tiiviisti seuraamassani jenkkisarjassa olisi joukkue joka kantaa oikeasti nimeä Bucks. Kyseessä tietysti Greek Freakin itsensä joukkue Wisconsinin Milwaukeesta.

Sori että olen pilkunviilaaja :)

Atlantassa alkaapi jatkoaika.
Mä kerran kirjoitin ainakin oikein tänään ja ihan vaa sua varten!

Vuosi 2025 on aika olla parempi ja oppia kirjoittamaan Bukks. Vai oliko se Bucks. Vai buccs. Oh no… mä palaan tähän viel!

Suosikkijoukkue
Jaardin päässä ollaan. Huhhuh.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Bryce Young antanut kuoleman suudelman aikasemmin vastustajan koutsille ja saikohan nyt Morris sellaisen. Kyllähän toi loppukausi aikamoinen sulaminen oli Falconsilta.

Suosikkijoukkue
Ihan kiva tapa päättää kausi päättämällä samalla vastustajan kausi :)

Kuten sanottu: the future is bright with Bryce ja tässä kohtaa en kyllä näkisi Carolinan näkövinkkelistä mitään jälkeä treidata häntä. Youngilla on ns. oikeat työkalut olla seuraava franchise kuuppa tälle joukkueelle, joka on etsinyt moista sitten Cam Newtonin.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ja Rodgers heittää taas ensimmäisellään intterin. Taitaa jäädä tasaluku TD:t saamatta.

Suosikkijoukkue
Ja Rodgers heittää taas ensimmäisellään intterin. Taitaa jäädä tasaluku TD:t saamatta.
Rodgersin piti vissiin palauttaa Jets pudotuspelijoukkueeksi...

Mieti että jonkun lempijoukkueet saattaa oikeesti olla Jets ja Sabres. Tuota voisi jo kutsua melko karuksi kohtaloksi.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Rodgersin piti vissiin palauttaa Jets pudotuspelijoukkueeksi...

Mieti että jonkun lempijoukkueet saattaa oikeesti olla Jets ja Sabres. Tuota voisi jo kutsua melko karuksi kohtaloksi.
Siinä kohtaan puhelimessa on pakko olla pikavalikossa on terapeutin numero, jolle voi soittaa 24/7. Ehkä myös kriisipuhelinnumero.

Mä en tiedä mitä ainetta pitäisi vetää kun katsoo Jetsiä edes Redzonen kautta. Toki joukkue jossa omistajan teinipoika päättää ketä hankintaan ja ketä ei niin näyttääjust tältä. Jetsin kohdalla pudotuspelit voisi 2030-luvulla ajankohtaisia. Sabresiin mulla hiukka enemmän luottoa.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Samaan aikaan Cincinatissa ja Miamissa ei ole hyvä fiilis. Broncos ottaa 14-0 johdon. No

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy