Mare Sandell ja Sanni Leinonen nyt ainakin olleet korkeammalla. Torstista en varma.Taitaa olla samalla korkein suomalaissijoitus ensimmäisellä kierroksella sitten Palanderin. Ainakin pujottelulajeissa.
Ja toki Poutiainen jos noin kauas mennään.Mare Sandell ja Sanni Leinonen nyt ainakin olleet korkeammalla.
Tarkotin siis nimenomaan miehissä. Eli Sandellin jälkeen paras sijoitus ykköskiekalla.Mare Sandell ja Sanni Leinonen nyt ainakin olleet korkeammalla. Torstista en varma.
Packers win! Tulipa helpolla..
En edes tiedä miksi lainaan viestiäsi, koska olen täysin samaa mieltä. Olin jo luovuttanut, mutta otetaan vastaan.Vähän liian jännittäviä loppuja kyllä meikäläisen pumpulle. Aika varma olin kyllä tappiosta kun Bears pelasi pallon tuohon kenttäasemaan.
Onneksi näin päin, nyt pitää sitten Bearsia kannustaa ensi viikolla Vikingsiä vastaan..
Anzalone ollut yksi tärkeä tukipilari puolustuksessa, toivottavasti ei käynyt liian pahasti.
Tuo on kyllä iso menetys Lionsins D:lle6-8 viikkoa, kyynärvarren murtuma.
Viimesestä 6 pelistä 5 voittoa. Hyvässä vireessä. Toki vastustajat eivät olleet parhaasta päästä. Hyvin suotuisa on loppuohjelmakinMulta on mennyt täysin ohi että Cardinals on hiipinyt vaivihkaa NFC Westin piikkipaikalle.
Shhh. Ei vielä. Never forget Mahomes ja 13 sekunti. Mutta jos Geno Smithiltä huikeaa tekemistä voittodraivilla niin kyllä Allen laittoi tossa vielä paremmaksi. McDermotilta myös oikea valinta lähteä pelaamaan. Chiefsiä vastaan ei voi lähteä varmistelemaan.JESS CHIEFS HÄVIÄÄ VIHDOINNNN KIITOS BILLS!
No nyt!Shhh. Ei vielä.