L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Puhutko nyt hiihtäjistä vai hiihtokeskustelijoista Jatkoajassa?Kyllähän tourin rasitus alkaa jo näkyä veljissä ja sisarissa, hyvä niin.
Puhutko nyt hiihtäjistä vai hiihtokeskustelijoista Jatkoajassa?Kyllähän tourin rasitus alkaa jo näkyä veljissä ja sisarissa, hyvä niin.
Puhutko nyt hiihtäjistä vai hiihtokeskustelijoista Jatkoajassa?
No nyt viimeistään, ja myös aikaisintaan. Eikun voittihan se myös yhden väliaikalähdön aiemmin.
Eli viime kauteen asti oli sprintteri/loppukirispesialisti, ja nyt tällä kaudella on noussut sitten myös yleishiihdon hallitsijaksi.
En tiedä mihin tällä aiemmalla viittaat, mutta Kläbo on toki voittanut väliaikalähdön maailmancupeja aiemmillakin kausilla, ensimmäisen yli neljä vuotta sitten.
Seefeldin viesti?My bad, en muista neljän vuoden takaisia, hyvä kun viimeviikkoisia.
Mutta sanoi se Virpikin tuolla studiossa, ettei ole aiemmin Kläbolta tällaisia muiden matkalla tiputtamisia nähnyt. Aiemmin ylivoima perustui niihin sprintti/loppukiriominaisuuksiin, nyt on sitten kokonaisvaltaisesti ylivoimainen. Ja se on ihan uusi ilmiö.
Mitä vittua? Eikö YLE näytä loppunousuja?
Ihan hyvä ettei minun tarvitse veronmaksajana kustantaa muiden hiihdon katselua.Mitä vittua? Eikö YLE näytä loppunousuja?
On kyllä aivan syvältä tämä nykyinen kanavapompottelu. Pitäisi kuukaudessa maksaa varmaan 150 euroa nähdäkseen haluamaansa urheilua. Vittu!!!
En tiedä auttaako tämä, mutta minulla näkyy kaapelissa VSport+ Suomi -niminen kanava vapaasti, vaikkei minulla ole tilausta VSport-kanavissa. Löytyy minulta kanavapaikalta 185, josta näkyy miesten ja naisten Tour De Skin loppunousut tänään.Mitä vittua? Eikö YLE näytä loppunousuja?
Meinaatko Rotuaarirunkkari, ettei täällä muut maksa veroja?Ihan hyvä ettei minun tarvitse veronmaksajana kustantaa muiden hiihdon katselua.
Ihan hyvä ettei minun tarvitse veronmaksajana kustantaa muiden hiihdon katselua.
Kiitos, mutta salattu oli.En tiedä auttaako tämä, mutta minulla näkyy kaapelissa VSport+ Suomi -niminen kanava vapaasti, vaikkei minulla ole tilausta VSport-kanavissa. Löytyy minulta kanavapaikalta 185, josta näkyy miesten ja naisten Tour De Skin loppunousut tänään.
No eikös se YLE juuri hommannut Viaplaylta oikeuksia NHL-otteluihin? Ja oikeudet Huuhkajien otteluihin. Ja Viaplay puolestaan hommasi osan hiihtokilpailuista YLEltä. Joku budjetti se varmaan YLElläkin on, joten jos uusia oikeuksia hommataan, niin jostain pitää luopua.YLE voisi olla tarttumatta noiden kaupallisten kanavien syötteihin. Varmaan Viaplay maksanut jotain, että YLE näyttää alkukisoja.
Odottakaahan vain kun tuo syöpä leviää jääkiekkoon. Näytetään sitten sieltä Olympiakisoista tms. alkusarjan pelejä. Jatkopelit sitten Viaplayllä...
Olihan Karlsson alkuun, mutta kusi omiin muroihinsa.Krista tourilla 4. ja Kepa 5. Aika lailla odotusten mukaisesti, kun Karlsson ja Therese poissa.
Ehkä Kristalta olisi loppunousuun odottanut hieman kovempaa vetoa, taisi hieman liian kovaa lähteä matkaan. Nyt Krista on ns nakit ja muusi ja kolmossija karkasi kauas