Mun mielestä kimin rengas meni vasta mutkan jälkeen ?Hulkenberg sieltä tuli perään. Hienosti pilasi vaan viiden kuskin kisan, saatana mikä sankari.
Mun mielestä kimin rengas meni vasta mutkan jälkeen ?Hulkenberg sieltä tuli perään. Hienosti pilasi vaan viiden kuskin kisan, saatana mikä sankari.
Niin no harvoin se heti puhkeaakaan. Usein menee hetki tuollaisen pienen osuman jälkeen ja vasta sen jälkeen puhkeaminen.Mun mielestä kimin rengas meni vasta mutkan jälkeen ?
Mun mielestä kimin rengas meni vasta mutkan jälkeen ?
Kyllä siellä Luuiksella tulee vielä saumansa ohitukseen. Toki vesisade voisi tuoda kunnon sirkuksen tuonne.Hamilton ja Vettel tekevät stopit peräkkäisillä kierroksilla, ja siinä taisi olla kisan kliimaksi. Vittu mitä paskaa.
@Hauntti ja @Roger Moore olin katsovinani et osuma tuli sen ekan mutkan jälkeen alamäkeen lähdettäessä mutta voin olla myös väärässä.
No anyway Kimin kisa on ohi. Olihan se tiedossa et jotain paskaa tulee tänäänkin. Eilisen pilasi talli.
Ois jättäny sen auton mahdollisimman kaus varikosta ja jääny radan varteen katteleen kisaa
Juusela on kyllä ihastunut Charles Leclerciin. Puhuu kaverista aina kun mahdollista.
Ei näytä tulevan enää saumaa. Ferrarilla näyttäisi kyllä olevan helvetin hyvä auto loppukaudelle, normaalisti nämä ns. vauhtiradat ovat Mersun heiniä.Kyllä siellä Luuiksella tulee vielä saumansa ohitukseen. Toki vesisade voisi tuoda kunnon sirkuksen tuonne.
Juusela on kyllä ihastunut Charles Leclerciin. Puhuu kaverista aina kun mahdollista.
Tämän kuvaaminen kertoo kaiken oleellisen tästä F1-viikonlopusta.Lewis kaivaa pyyhkeellä persettä.
Suomella tekee tiukkaa päästä miehissä lentopallon EM-kisoihin. Vaikea peli Romaniaa ja Romanian tuomaria vastaan. Eka erä Romanialle, kun 24-24-tilanteessa jäi järkyttävä käsittelyvirhe viheltämäti.
Suomella on miehissä huono vaihe menossa maajoukkueessa, kun kultainen sukupolvi on lopettanut ja nykyinen ei tahdo riittää. Siihen päälle paras keskitorjuja (Siirilä), yleispelaaja (Seppänen) ja hakkuri (Ojansivu) on poissa, joten kyllähän se vaikuttaa ja aika heikko rosteri koossa. Näistä Siirilän pitäisi tulla kahden viikon päästä alkaviin MM-kisoihin. Todella tiukkaa tekee, että EM-kisoihin edes pääsevät.Mennyt em-karsinnat hiippasen ohi. Kuitenkin siinä käsityksessä ettei paras miehistö koossa ja muutenkin jonkinlainen ulospuhallus menossa, vai?