Mainos

Muu urheilu – liveseuranta

• 3 057 099
  • 44 499

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mäkäräiselle yhteislähtöcup. Hyvä niin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hyvä Kaisa ! En toiseksi viimeisen ammunnan jälkeen olisi uskonut...

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olipahan mahtava kisaviikonloppu Kaisalta. Penkkiurheilijallekin ihan mahtavaa katseltavaa. Toiseks viimesen ammunnan jälkeen olin jo varma, et Kuzmina vie, mut mitä vielä. Kaisa on pirun kova!

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Olin ihan varma et tuiks meni 3s ammunnan jälkeen.

Hienoa Kaisa

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Vittu. Vastajännäsin. Nyt joku saattaa taas kuvitella Kaisaa Voittajaksi. Kyläkisojen nainen.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Roockie of the Year...

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No joo, tienestien kannalta tietenkin hienoa, mutta kyllä olympialaiset on vaan ihan eri kisat, siellä todelliset voittajat erottuu näistä mc-kilpailuhirmuista.

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oikarisen selostuksesta olen varmasti kritiikkiä antanut joskus, mutta pisteet sinnekin sentään siitä että oli kotiläksyt tehty kunnolla ja oli kokoajan kartalla millä sijoilla Kuzmina saa olla. Muistuu mieleen viikon takainen Mertarannan ja Isometsän sekoilu naisten maastohiihdon puolella. Kavereilla ei ollut mitään hajua mistään pistetilanteesta.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei taaskaan kestänyt pää. Vai miten se meni?

Onnittelut Kaisalle! Valitettavasti tämä voitto tuskin kelpaa näille paskanjauhajille, joita olympialaisten aikaan riitti.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oikarisen selostuksesta olen varmasti kritiikkiä antanut joskus, mutta pisteet sinnekin sentään siitä että oli kotiläksyt tehty kunnolla ja oli kokoajan kartalla millä sijoilla Kuzmina saa olla. Muistuu mieleen viikon takainen Mertarannan ja Isometsän sekoilu naisten maastohiihdon puolella. Kavereilla ei ollut mitään hajua mistään pistetilanteesta.
Mutta oli aivan helvetin rasittavaa se suomalainen sitä suomalainen tätä hokeminen. Nimi on kuitenkin Kaisa Mäkäräinen.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mutta oli aivan helvetin rasittavaa se suomalainen sitä suomalainen tätä hokeminen. Nimi on kuitenkin Kaisa Mäkäräinen.
Joo. Meinasin jo tähän ketjuun kirjoittaakin, että miks helvetissä tuolla puhutaan esim. Kuzminasta ja suomalaisesta?
Kuulosti ihan pirun typerältä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy