Niinpä, huippu onnistuminen ammunnassa vaaditaan Kaisalta mitskuun. Saas nähdä minkälaiset olosuhteet on Koreassa, ja aiheuttaako ne kenties yllätyksiä.Ei paljoa auta, kun muut ovat myös kunnossa ja suksi kulkee..
Sokeiden ampumahiihto menossa kakkosella/eurosportilla. Oberhofissa vähän sumuisa keli...
Kyllähän tuossa on järkeä, juurikin sen takia että kärki osuu hyvin tauluihin. Ei tuolla tuurilla voi vetää kaikkia alas lippaalta. Ja hienoa vaihtelua tälläisetEi muuten hirveänä oo järkiä tässä kisassa. Melkoset olosuhteet, hirviä sumu ja kova tuuli. Tosin eipä tuota taideta keskeyttää, kun kärki on suht hyvin osunut tauluihin.
Olisin kyllä liputtanut Kelemeteä kiinnipitämisestä Ingramin juoksussa.
Mä taas haluaisin ehdottomasti nähdä Vikingsin tämän vuoden Super bowlissa. Minnesotan osavaltion joukkueet kun eivät ole liiemmin menestystä historian saatossa niittäneet, niin siinä on mun ehdoton ykkössuosikki jos ja kun Panthers putoaa. Jags vs. Vikings olisi hyvä tuhkimotarina mutta varmaan liian hyvä ollakseen totta, joten Steelers vs. Vikings Super bowl tilauksessa.Kyllä mulle sopisi NFC finaalina Falcons at Saints. Vaatisi toki kummankin Southin joukkueen onnistunutta ryöstöretkeä vierasottelussa.