On se kumma ettei RAI pärjää BOT.On se nyt merkillistä, ettei Bottas pärjää Verstappenille. Panis Häkkinen Tagagi, sanoin Erja
On se kumma ettei RAI pärjää BOT.On se nyt merkillistä, ettei Bottas pärjää Verstappenille. Panis Häkkinen Tagagi, sanoin Erja
Katselin eron väärin :D todellisuudessa Kimi ei lähelläkään...???
Olisipa Suomella tuollainen kukonpoika kuin Verstappen on. Hitto sitä vimman määrää mikä olisi verrattuna tähän nykyiseen tilanteeseen.
Eikös ne tallimääräykset ole virallisesti kielletty, voisi näyttää vähän epäilyttävältä kun tuollainen 25 sekunnin ero sulaisi tuosta vaan. Mutta kun otetaan kaveri varikolle, niin sehän muuttaa kaiken.
Joku pikku vika iskee yllättäin, mennen yhtä yllättäin ohi sitten kun toveri on kurvannut edelle.Eikös ne tallimääräykset ole virallisesti kielletty, voisi näyttää vähän epäilyttävältä kun tuollainen 25 sekunnin ero sulaisi tuosta vaan. Mutta kun otetaan kaveri varikolle, niin sehän muuttaa kaiken.
Eikös ne tallimääräykset ole virallisesti kielletty, voisi näyttää vähän epäilyttävältä kun tuollainen 25 sekunnin ero sulaisi tuosta vaan. Mutta kun otetaan kaveri varikolle, niin sehän muuttaa kaiken.
Tai siis en minä kyllä varmaksi sano onko vaiko ei :D mutta kuitenkin, helpompi se on tuolla tavalla tehdä kuin että Kimi vetäisi ihan huumorikierroksia tuolla pari kappaletta.Ok, sitten mennyt itseltä ohi niiden uudelleen kieltäminen.
Eikös Kimi voi vetää auton parkkiin toviksi ja huudella tiimiradioon "I know what I am doing"?Tai siis en minä kyllä varmaksi sano onko vaiko ei :D mutta kuitenkin, helpompi se on tuolla tavalla tehdä kuin että Kimi vetäisi ihan huumorikierroksia tuolla pari kappaletta.
No niin, kiitoksia. Kiitos myös nimimerkki @Ostoskassi , itse jotenkin kuvittelin että ne olisi vielä kiellettyjä. Ja tosiaan vähän tyhmää että ne oli kielletty, koska ne kiellot pystyttiin kuitenkin kiertämään.Tallimääräykset sallittiin sen Alonso-Massa insidentin jälkeen Saksassa 2010. En ymmärrä miksi niitä piti alunperin kieltääkään.
Mikäli Kimi joutuu tässä Vettelin edelleen päästämään, niin Ferrari näyttää taas entistä typerämmältä tallilta.
Miksi jos saan kysyä? Jos(ei isä) Verstappenin kone poksahtaa niin tällöin Vettelillä mahollisuus 2.sijaan.
Barrichello-Schumacher Itävallassa takavuosinahan ei ollu minkäänlaista tallipeliä.
No siinä tapauksessa juu, mutta eihän se poksahda kuitenkaan. Jinx.