Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mä jo mietin kanssa että Formuloista tuntuu löytyvän aina uusi puoli mikä pistää vituttamaan.Tästä taitaa tulla vitutuksen täyttämä sunnuntai.
Mä jo mietin kanssa että Formuloista tuntuu löytyvän aina uusi puoli mikä pistää vituttamaan.Tästä taitaa tulla vitutuksen täyttämä sunnuntai.
Tuskin saadaan kuntoon.Onneksi Kimi sentään on pääsemässä edes mukaan kisaan. Ainakin istuu autossa. Toivottavasti Lewis otetaan ulos ekassa mutkassa
Näin jälkeenpäin aika hauska kommentti, kun kimi heitti eilen haastiksessa, et koitetaan päästä pitemmälle ku 100 metriä.Ei kyllä ensimmäisenä tullut mieleen, että Kimin kisa loppuu vielä aikaisemmin kuin Singaporessa.
Joo eikai tähän voi suhtautua kuin huumorilla. Onneksi Kimi ei kuitenkaan MM-taistelussa ole, voisi vähän enemmän harmittaa.Näin jälkeenpäin aika hauska kommentti, kun kimi heitti eilen haastiksessa, et koitetaan päästä pitemmälle ku 100 metriä.
No näinpä. Redbullilla näyttää kulkevan.Hei Maxi sun piti kiilata se Hamilton pois.
Oispa ollu kiva nähdä miten Kimillä olisi vauhtia ollut...
Täyden kympin kakkoskuski.Bottas on näemmä ihan turisti tuolla radalla.
Kimi se turisti oli. Ei päässyt edes 100 metriä. :DBottas on näemmä ihan turisti tuolla radalla.
Jep. Kimi rikkoi itse tuon autonsa tänään.Kimi se turisti oli. Ei päässyt edes 100 metriä. :D