Mitähän helvettiä juuri tapahtui Packsien pelissä, Pick sixistä joku ulos ja pelkkä intteri. Minä putosin kärryiltä.
Samaa kyselee epätietoinen Sysmästä.. Mitä hittoa?
Mitähän helvettiä juuri tapahtui Packsien pelissä, Pick sixistä joku ulos ja pelkkä intteri. Minä putosin kärryiltä.
Ei ainakaan video kertonut mitään ihmeellistä, saa nähdä mitä tästä vielä seuraa. Käsittämätön ratkaisu.Samaa kyselee epätietoinen Sysmästä.. Mitä hittoa?
Ei ainakaan video kertonut mitään ihmeellistä, saa nähdä mitä tästä vielä seuraa. Käsittämätön ratkaisu.
US Openissa Nadal vie 1.erän 6-3 kahden murron turvin. Jotain erästä kertoo se, että Andersonin syötöissä oli 15 deucea ja Nadalin 0. Aika paljon saa tapahtua, jos Etelä-Afrikan poika meinaa nousta ensimmäiseksi yli 2 metriseksi Grand Slam voittajaksi tänään
Juu, sade herättää yleensä kiimaa, mutta suomikuskeille se tuntuu olevan myrkkyä, joten aina kaksijakoiset fiilikset on sekakelin kanssa.Nonniin, suomalaiset on jo hävinnyt Singaporen GPn kun rupee tulemaan vettä. Kimi ulos ensimmäisessä mutkassa ja Valtteri putoaa tasasen tappavasti sijoituksissa kilpailun aikana. Tämä siis minun ennuste.
Uusien sääntöjenhän mukaan jos turva-auto tulee sateen takia heti alusta ajamaan, niin sen perässä ajetaan niin kauan, että rata on "turvallinen" ja sitten lähdetään ruuduista sadepyörillä.Jos tulee SC startti niin kisa on aika pitkälti siinä.
Jaa unohtui, että siellä on tuo pykälä nykyään. Ei näytä kuitenkaan onneksi tulevan tarpeeksi vettä vaan saadaan heti kunnon startti.Uusien sääntöjenhän mukaan jos turva-auto tulee sateen takia heti alusta ajamaan, niin sen perässä ajetaan niin kauan, että rata on "turvallinen" ja sitten lähdetään ruuduista sadepyörillä.