Oli se Jennikin mielestäni ainakin alkuun paljon mukana tuolla. McLaren-vuosina muistan kyllä että bongasin aika usein tuolta.Minttu jaksaa kiertää näitä kisoja, Jennin näkeminen pilttuussa (siis formulapilttuussa, hevospilttuu aivan eri asia) oli äärimmäisen harvinaista.
Olipas kiva kun Red Bullit sai niitä rangaistuksia juuri tähän kisaan. Voi vittu.Red Bullilla kovimmat suoranopeudet, tällaista en muista aiemmin nähneeni.
Pirelliltä seuraavaan kisaan uusi seos, steipeli.
Vaadin, että FIA sponsoroi Pastor Maldonadolle ajopaikan jostain F1-tallista. Maldonado toisi viihdettä ja turva-autoja.
Pottas on matkalla kohti palkinto-podiumia.Steipelit renkaat sentään Valtterilla.
Miten formuloissa voit muuten toisen ohittaa kuin ajamalla? En ole koskaan nähnyt sellaista ohitusta formuloissa missä joku esim. kävelee toisen ohi.Kimi tekee ohituksen ajamalla.
Miten formuloissa voit muuten toisen ohittaa kuin ajamalla? En ole koskaan nähnyt sellaista ohitusta formuloissa missä joku esim. kävelee toisen ohi.
Jos edellä oleva autoMiten formuloissa voit muuten toisen ohittaa kuin ajamalla?
Noin teoriassa kai voisi. Joskus 80-luvulla(?) olen nähnyt kun Ricardo Patrese (?) koitti työntää autoaan maaliin gason loputtua.Miten formuloissa voit muuten toisen ohittaa kuin ajamalla? En ole koskaan nähnyt sellaista ohitusta formuloissa missä joku esim. kävelee toisen ohi.
En edelleenkään ymmärrä, eikö se takana oleva kuski joudu kuitenkin ajamaan sen oman autonsa että sijoituksen nappaa?Jos edellä oleva auto
1. Hajoaa
2. Ajaa ulos
3. Käy varikolla
4. Saa varikonläpiajorangaistuksen
Taitaa Formulat olla sinulle uusi tuttavuus?
Brabham joskus työnteli kaaraansa maaliin.
Mutta eikai siinä ketään siltikään ohitettu?Noin teoriassa kai voisi. Joskus 80-luvulla(?) olen nähnyt kun Ricardo Patrese (?) koitti työntää autoaan maaliin gason loputtua.
Tässä kohtaa suosittelen, että kysyt asiaa mieheltäsi. Hän selittää kyllä.En edelleenkään ymmärrä, eikö se takana oleva kuski joudu kuitenkin ajamaan sen oman autonsa että sijoituksen nappaa?
Nigel Mansell oikein pyörtyi Dallasin GP:ssä 1984 yrittäessään työntää Lotuksensa maaliin. Pääsi kuitenkin pisteille, koska takaa tulevat olivat kaksi kierrosta häntä perässä. Voittajahan oli, yllätys yllätys, KEKE!Joskus 80-luvulla(?) olen nähnyt kun Ricardo Patrese (?) koitti työntää autoaan maaliin gason loputtua.
Tämähän ei pidä paikkaansa, viime kaudellakin kaksi suomalaista voitti tallikaverinsa ja näistä suomalaisista toinen voitti maailmanmestaruuden.