Espanjan tavoin ollut joskus kovempi, nyt hiipunut kirkkaan kärjen taakse. Pitäisi olla Espanjaa hitusen parempi, mutta hävisi eilen Espanjalle.En muista Tsekkiä nähneeni lentopallossa. Minkä tasoinen porukka on vastassa? Vähän Espanjaa kevyempi ehkä?
Ratavirkailijat, tuomaristo ja katsojatkin taitavat olla sitten vatipäitä?Kimin vatipäällä lippispäässä hiljaisen hetken aikana. Pallopää..
12.19PM ET on race time, eli seiskan jälkeen.Indy 500 ei varmaan Suomesta näy television puolelta? Monelta siellä alkaa kilpailu, jos etsii striimiä?
Kyllä. Hekin, mutta ennen muuta Kimi näytti taas, ettei hyvät tavat koske häntä.Ratavirkailijat, tuomaristo ja katsojatkin taitavat olla sitten vatipäitä?
12.19PM ET on race time, eli seiskan jälkeen.
Olenko ainoa, mutta mun mielestä noi varikkosuora haastattelut on melko turhia. Ei mua rehellisesti sanoen kiinnosta että mitä jargonia esim. Toto Wolf vastaa tällä kertaa haastattelijan nollatason kysymyksiin. Tosin pitäähän maikkarin jostain saada se tunti ohjelmatäytettä..
Brundlen grid-sekoilua katselee mielellään, mutta kun kyseessä on maikkari, niin äänet menee heti mutelle.Olenko ainoa, mutta mun mielestä noi varikkosuora haastattelut on melko turhia. Ei mua rehellisesti sanoen kiinnosta että mitä jargonia esim. Toto Wolf vastaa tällä kertaa haastattelijan nollatason kysymyksiin. Tosin pitäähän maikkarin jostain saada se tunti ohjelmatäytettä..