Kummasti porukalta unohtuu Australian kisa, jossa Bottas oli hyvä ja häneltä evättiin Hamiltonin haastaminen. Ei varmastikaan olisi vauhdista jäänyt kiinni silloin.
Tässä ei oltu hereillä tallin puolella olenkaan, ei ole ensimmäinen kerta. Vähän hitaalla käy tallin taktiikkaosasto.Kimi valitti jo kymmenen kierrosta sitten renkaista. Miksei otettu ennen Ricciardoa sisään ja sitä kautta tehty under cuttia. Nyt ei ainakaan haasteta Ricciardoa.
Tässä ei oltu hereillä tallin puolella olenkaan, ei ole ensimmäinen kerta. Vähän hitaalla käy tallin taktiikkaosasto.
Voi vittu. Minä kun niin luulin, että jonoajelu olisi alkanut 10
Kyllähän tuon näki sokeakin otsallaan että Kimiä pidetään liian kauan ulkona,ajat tippui kokoajan. Ihan syystä saa Kimi antaa palautetta tallille. Vielä jos moottorissa oli ongelmia niin eipä tuossa paljon ole tehtävää. Ferrari on taktiikoissa ihan saatanan kujalla tällä hetkellä.Välillä kyllä ihmetyttää, että millasta porukkaa siellä on töissä. Ei noiden taktiikoiden tekeminen voi olla niin vaikeaa.
Välillä kyllä ihmetyttää, että millasta porukkaa siellä on töissä. Ei noiden taktiikoiden tekeminen voi olla niin vaikeaa.
Tätä samaa minä olen miettinyt kerta toisensa jälkeen. Ei varsinaisesti tarvitse olla mikään maisteri tai insinööri, että tajuaa miten strategia pitäisi luoda. Jos renkaat ei kestä loppuun millään, niin ne kannattaa vaihtaa mieluummin vähän etuajassa kun liian myöhään. Renkaat kuluu kuitenkin kisan loppua kohden vähemmän kun bensaa on tankissa vähemmän ja lisäksi nykyään on hankala ohittaa jos renkaat ei ole sitten ihan loppu. En sitten tiedä millainen suojatyöpaikka lienee noista päättävillä, koska käytännössä kuka tahansa Matti pystyisi parempaan kun nuo tunarit. Jos Ferrari nöyrtyy ja pyytää, niin voin tehdä sen niiden puolesta ilmaiseksi.
Vielä kun on mahdollista matkia muita. Mutta ei...Välillä kyllä ihmetyttää, että millasta porukkaa siellä on töissä. Ei noiden taktiikoiden tekeminen voi olla niin vaikeaa.