Ei mitään autojen erojen tasoittelua vaan vaihdetaan taktiikkaosastoja, silloin voisi olla Mersukin peräpäässä kun olisi Ferrarin sakki säätämässä.Kimi uhrattiin taas. Vettel tulee pysymään vielä pitkään ulkona ja sitten pehmeät alle.
Edit: ja kaiken lisäksi tiedetään että nuo kovemmat renkaat ei tiomi Ferrarin alla ja silti laitetaan toinen setti niitä alle. Vittu!
Ajattaa Rosbergin seinään.Mitä Hamilton yrittää?
Nojoo näinhän se, tajusin vasta nyt että se Mad Max on siellä taustapeilissä, joskin ihan turvallisen eron takana kuitenkin. Eikä se itse asiassa tunnu edes saavan juurikaan Nicoa kiinni.Ajattaa Rosbergin seinään.
Lotus aikojen Grosjean, nuorempi Sergio Perez ja kirsikkana kakussa, Pastor Maldonado! Sitä ilmassa lentävän hiilikuidun määrää.Kestä Nico kestä!
Tahtos kyllä nähdä kisan missä ajais vaan Verstoppen ja Hamilton. Sitä sekoilua.
Vieläkö käy Hamiltonin ja Nicon välillä Senna-Prostit jossain mutkassa? No tuskin, mutta...
Juan Pablo Montoya olis kanssa kova. Tai noh, se oli kyllä hyvä ohittaja mutta vähän sellainen high risk/high rewardLotus aikojen Grosjean, nuorempi Sergio Perez ja kirsikkana kakussa, Pastor Maldonado! Sitä ilmassa lentävän hiilikuidun määrää.
Samoin Takuma Sato. Satokin oli kuljettajana ihan OK, mutta hölmöjä virheitä tuli ihan liikaa.Juan Pablo Montoya olis kanssa kova.
Joo, itse asiassa Kamui "Kamikaze" Kobayashi oli kanssa vähän vastaava kaveri. Sitten kun tarvitaan sinne peräpäähän hidasta mutta hasardialtista kuljettajaa, niin Narain Karthikeyan saa paikan.Samoin Takuma Sato. Satokin oli kuljettajana ihan OK, mutta hölmöjä virheitä tuli ihan liikaa.
Räikkösellä pitäisi olla vararenkaiden vararenkaat.Hyvin toimii supesoftit Ferrarin alla, mitenkäs ne Räikkösen renkaat? Tulkaas Ferrarin pojat itse kertomaan.
Joo, vitun Fiat.Ferrari on kyl kasa paskaa. Vitun idiootit. Silti Kimi ja Vettel ajaa tasatahtia.