Ei uskoisi tiimitovereiksiHamilton ja Keijon poika eivät edes katso toisiaan päin. Eivät sanaakaan ole vaihtaneet tuossa.
Vettel podiumilla, entäs Max?Entäs Vettel?
Sai ihan ansaitusti rangaistuksen, ja olen itsekin tyytyväinen siihen. Mutta eihän tuo Vettelinkään toiminta nyt millään muotoa ollut hyväksyttävää, haistatetaan vittua kilpailun johdolle ja lisäksi aika röyhkeästi suljetaan ajolinja Ricciardolta.Vettel podiumilla, entäs Max?
Hamilton ja Keijon poika eivät edes katso toisiaan päin. Eivät sanaakaan ole vaihtaneet tuossa.
Joo, kyllähän tuo aika Senna-Prost tason meininkiä taitaa olla.Ei uskoisi tiimitovereiksi
Verstappenilta oppinut. Melkoista soheltamistahan tuo loppukisa oli, sentään jotain tapahtui muuten tylsyyden keskellä.Sai ihan ansaitusti rangaistuksen, ja olen itsekin tyytyväinen siihen. Mutta eihän tuo Vettelinkään toiminta nyt millään muotoa ollut hyväksyttävää, haistatetaan vittua kilpailun johdolle ja lisäksi aika röyhkeästi suljetaan ajolinja Ricciardolta.
No tosiaan äsken kyllä, mutta sekin vasta siinä vaiheessa kun siihen oli tullut Vettel kolmanneksi keskusteluun.Puhuivathan ne tuossa pariinkin eri otteeseen. Jopa poikkeuksellisen paljon.
No tosiaan äsken kyllä, mutta sekin vasta siinä vaiheessa kun siihen oli tullut Vettel kolmanneksi keskusteluun.
Räikkönen-Montoya vuonna 2005 McLarenilla oli todellinen dream team. Harmi vaan, että ruudukon nopein auto harvoin tuli maaliin asti.Maailman nopein Juan Pablo Montoya. Toi oli muuten mun suosikkikuski sillon ku se ajeli Williamsilla.
Kyllä niitä pönöttämisiäkin vielä on, mutta niitä ei telkkarissa enää näytetä. Paitsi silloin jos siellä on suomalaisia mukana, koska siellä annetaan se lausunto myös omalla äidinkielellä.Voisi kyllä palata haastatteluissa niihin perinteisiin pöydäntakana pönöttämisiin. Onhan nuo "livehaastattelut" varmaan yleisölle sinänsä mukavia, mutta kommentit ovat lähinnä yleisön perseennuolentakilpailua.
Eihän Ricciardo edes välttämättä olisi päässyt yrittämään Vettelin ohitusta, jos teinipissis olisi päästänyt asiaankuuluvalla tavalla ohi tai tuomaristo ei olisi ollut taas kerran nikn helvetin hidas reagoimaan