Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 991 870
  • 44 024

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Williamsit on täysin jaloissa, jatkopaperia vaan Bottas sinne.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksiköhän Ferrarilla ei reagoitu heti Ricciardon stoppiin. Itse olin näkevinäni persesilmällänikin, että heti seuraavalla kiekalla olisi pitänyt tulla sisään. No ehkä 6. sija on sitten heidän mielestään parempi paikka kuin 4. Luulisin, että Kimikin olisi kyllä tullut sisään jos olisi tiennyt Ricciardon joutuneen hetkeksi jumiin stopin jälkeen.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
No nyt on Ferrarilla edes vähän yritystä ja rohkeutta, pääsi vielä tyhjään väliin radalle takaisin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Sitä lähinnä tarkoitin. Ferrari tekee aloitteen toisessa varikkokäynnissä, tämä on uutta.
Nyt juolahti mieleen, ettei Rosbergia ole paljon startin jälkeen kuvissa näkynyt, miksipä näyttääkään kun ei siellä tapahdu mitään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hei, Rosbergkin on näköjään mukana tässä kisassa!
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Räikkönen enää reilu 6 sekuntia Ricciardon perässä eli hyvin taitaa Ferrarin taktiikka toimia. Toki Ricciardo varmaan yrittää venyttää mahdollisimman pitkäksi stintin ja sitten pehmeämpää rengasta alle, jolla voisi mahdollisesti Kimiä haastaa.

Samat renkaat kuin Kimille ja stoppikin kestää, vähän nyt Red Bull tämän sössi.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Hei, Rosbergkin on näköjään mukana tässä kisassa!
On se siellä perhana, ei ollut jossain nurkan takana kahvilla ja ajellut sitten kuin voittaja maaliin, ei sitä kukaan olisi huomannut.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kävi Ferrarilla hieman tuuri Red Bullin varikkopysäyksen kanssa.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kävi Ferrarilla hieman tuuri Red Bullin varikkopysäyksen kanssa.

Selostajat vaihteeksi kahvilla. Räikkönen oli 6s Ricciardon perässä. Vaikka olisi vaihto mennyt nappiin, Kimi olisi silti ollut +10s edellä vaihdon jälkeen.

Tosi nappiin mennyt Kimin stintti. Tuuria tosin kävi että lähti aina kaverit varikolle kun Kimi sai kiinni.

Edit: Red Bull sössi siis ajoituksen kanssa. Mutta niin sössi muutkin suhteessa Räikköseen. Vettelkin taisi olla ennen pysähdyksiä yli 20s kirkkaasti Räikköstä edellä ja nyt eroa 6.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Verstappen voisi nyt tehdä Hamiltonille "verstappenit" niin nähtäisiin onko brittiselostajat vielä samaa mieltä niiden liikkeiden reiluudesta kuin Span jaUnkarin jälkeen.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
"Verstappenoinnin" uhriksi jos Hamilton joutuu, ei ole varaa muuhun kuin väistää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ajaakohan kärki maaliin ilman stoppeja? Vettelin ainakin käynee vielä, mutta mitenkä muut.

Minä luulen että myös Vettel ajaa noillla maaliin. Räikkönen voi vielä saada kiinni jos nuo alkaa sulaa alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös