Mainos

Muu urheilu – liveseuranta

  • 3 055 957
  • 44 483

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Toro Rossot ja Force Indiat oli yllättävän heikkoja, ei oikein edes lähellä jatkopaikkaa. Myös Kobayashilta heikko suoritus. Massa oli nyt vähän parempi kuin Australiassa mutta Q3:sta putoaminen Ferrarilla on aina heikko suoritus, varsinkin kun tallikaveri oli taas selvästi nopeampi.

3,5 kymppää nyt on jonkin verran, mutta ei mielestäni aivan hirveästi. Varsinkin kun vertaa viime kisaan. Sijoissa vaan huikea ero kun toinen on 8 ja toinen 12.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
On kyllä todella mielenkiintoinen ollut tämä kauden alku. Red Bull ja McLaren tietysti hieman edellä, kuten olettaa sopi, mutta Mercedes ja Lotus ovat osoittaneet, ettei tällä kaudella useammankaan voiton ottaminen ole mahdottomuus. Sitten parantaessaan vielä Ferrari uhkaamassa ja keskikastissa Sauber, Force India ja Williams voivat onnistuessaan olla viiden joukossa. Hieno kausi tulossa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vähän näytti olevan Kimillä vaikeuksia tuolla kierroksella, auto yliohjasi monessa kohtaa. Silti melko hyvä aika.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vettel radalla kovemmilla renkailla!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Räikkönen viides, eli lähtöruutu on 10.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Pitkästä aikaa tasan sama aika. Eikös joskus Schumi, Villeneuve ja Frentzen kaikki vetäneet samat ajat?

Webber taas kyykytti Vetteliä, joka on hyvä juttu.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Red Bull yrittää Vettelin kanssa ihan erilaista taktiikkaa, ja lähtevät kisaan kovemmilla renkailla.

Button oli jälleen yllättävän lähellä Hamiltonia aika-ajossa, ja kun tietää että hänen kisavauhtinsa on yleensä parempaa kuin aika-ajot ja pystyy yleensä pitämään renkaansa paremmassa kunnossa kuin tallikaverinsa niin aika hyvät asetelmat on hänen kannaltaan.

Webber taas kyykytti Vetteliä, joka on hyvä juttu.

Yksi iso syy tuohon on kyllä nuo Vettelin kovemmat renkaat. Voi olla että kisassa kääntyy toisinpäin jos tuo taktiikka toimii. Alussa kärsii varmasti mutta sitten kun auto kevenee niin etu siirtyy Vettelille kun muut joutuvat ottamaan kovat renkaat alleen ja Vettel pystyy ajamaan kevyellä autolla ja pehmeillä renkailla.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kimillä sama aika kuin Webberillä, joka ajoi aikansa pari sekuntia ennen Kimiä ja on siten edellä ruudukossa.

Vettel lähtee huomenna kovemmilla renkailla ja on ykkösena 15. kierroksen jälkeen, kun muilla sulaa renkaat alle.
 

Komisario Fix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Jazz
Taisi Kimillä olla Webberin kanssa täsmälleen sama aika. Ratkaistaanko tässä tilanteessa paremmuus sillä, kumpi on ajanut ajan aikaisemmin? Muistaakseni joskus 90-luvulla taisi 3 äijää olla kiinni paalussa samalla ajalla. Olisiko ollut Villeneuve, Schumi ja Frentzen.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika tiukan näköistä ukkospilveä Kuala Lumpurissa tarjolla...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos noista pilvistä ei sada, niin ei mistään! Olikos se Malesia, jossa joku vuosi sitten odotettiin sateen loppumista lähtöruudukossa aika pitkään?

Oli, ja lopulta kisa taidettiin keskeyttää kokonaan kun tuli hämärä. Sanoisin että aika suurella todennäköisyydellä tänään ajetaan sadekelillä ainakin osa kilpailusta.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Nyt menee lottoamiseksi, kun rata kastuu.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kun en noista formulasäännöistä ole täysin kärryillä niin saako tallit vaihtaa sadekelin renkaat alle jos alkaa sataa vai pitääkö lähteä kuivan kelin nakeilla ja tulla vaihtamaan sitten kun siltä tuntuu?

Eikös periaatteessa kuitenkin pidä lähteä niillä renkailla millä ajoi aika-ajon viimeisessä osiossa?
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Safety Car startilta haisee. Saattaa olla ihan hyvä asia Kimin kannalta.

E: otetaas takaisin taisi mennä radan ohi se suurin sade mitä hetken kuvattiin.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun en noista formulasäännöistä ole täysin kärryillä niin saako tallit vaihtaa sadekelin renkaat alle jos alkaa sataa vai pitääkö lähteä kuivan kelin nakeilla ja tulla vaihtamaan sitten kun siltä tuntuu?

Eikös periaatteessa kuitenkin pidä lähteä niillä renkailla millä ajoi aika-ajon viimeisessä osiossa?

En nyt muista ihan tarkkaan mutta jos kisa julistetaan sadekisaksi järjestäjien toimesta niin silloin saa lähteä sadekelin kumeilla.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En nyt muista ihan tarkkaan mutta jos kisa julistetaan sadekisaksi järjestäjien toimesta niin silloin saa lähteä sadekelin kumeilla.

Kyllä se niin on, että kuivalla kelillä renkaita ei saa startissa vaihdella, mutta radan ollessa märkä, voi vapaasti valita joko valitut kuivan kelin renkaat tai jommat kummat sadekelin renkaat. Lisäksi sadekeli poistaa tuon molempien kuivan kelin seosten käyttöpakon, eikö?

e. välikelin renkailla näyttää porukka lähtevän.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Safety Car startilta haisee. Saattaa olla ihan hyvä asia Kimin kannalta.

Keskeytysriski tietysti on pienempi, mutta toisaalta kun tuolta keskikastista lähtee niin hyvällä startilla on aina helpompi napata muutama sijoitus kuin alkaa yksi kerrallaan ohittelemaan kisan aikana.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kyllä se niin on, että kuivalla kelillä renkaita ei saa startissa vaihdella, mutta radan ollessa märkä, voi vapaasti valita joko valitut kuivan kelin renkaat tai jommat kummat sadekelin renkaat. Lisäksi sadekeli poistaa tuon molempien kuivan kelin seosten käyttöpakon, eikö?

Täytyy käyttää välikelin tai sadekelin renkaita, niin kuin nyt ilmeisesti taoahtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös