En ole kuullut sen suomea puhuvan (suomea äidinkielenään puhuva ihminen, joka ei opeta kieltään lapselleen, pitäisi laittaa häpeäpaaluun) enkä monacoa. Saksaa olen.Monacolainen poika.
En ole kuullut sen suomea puhuvan (suomea äidinkielenään puhuva ihminen, joka ei opeta kieltään lapselleen, pitäisi laittaa häpeäpaaluun) enkä monacoa. Saksaa olen.Monacolainen poika.
Heikki ei pärjää Petroville, Trulli takaisin Caterhamille.
Heikki ei pärjää Petroville, Trulli takaisin Caterhamille.
En ole kuullut sen suomea puhuvan (suomea äidinkielenään puhuva ihminen, joka ei opeta kieltään lapselleen, pitäisi laittaa häpeäpaaluun) enkä monacoa. Saksaa olen.
Se jäi radan puolelle.Tuon Petrovin auton takiako ne tuon turva-auton radalle toivat? Mitä se tuossa suoralla olisi haitannut ketään?
Tuon Petrovin auton takiako ne tuon turva-auton radalle toivat? Mitä se tuossa suoralla olisi haitannut ketään?
Perez on taas jo sijalla 7. ja ajaa ihan erilaisella taktiikalla kuin muut joten saas nähdä mihin mies lopulta päätyy.
Kimillä takasiivessä(?) jotain ongelmaa.
Ei vaan edellä olevan Kobayashin takasiivestä irtoo osia, jotka Kimin mukaan ovat vaarallisia kun lentelevät ympäriinsä.Kimillä takasiivessä(?) jotain ongelmaa.
Voipi olla, että huudetaan sisälle vielä.
EDIT: Brassipojat töhöilee porukalla!